|
TA chatroom (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
lekker belangrijk *poep*
magoed,we hebben Swampertje echt niet nodig om een chan te maken hoor,hij owned efnet niet:)
mja in zn droompjes maybe,magoed k hoor t wel |
|
|
| New Wave |
twas een ideetje..
latoz |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by raoel
Hebben we hier eigenlijk buitenlanders.
|
Ikke chinees |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by raoel
Hebben we hier eigenlijk buitenlanders.
|
Ikke ook......uhm engels dus buitenlands hehe
Ik ben nu eigenlijk illegaal....kheb geen passport nu hehe
BRULLLLLLLLLLLLLLLL |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
Ikke ook......uhm engels dus buitenlands hehe
Ik ben nu eigenlijk illegaal....kheb geen passport nu hehe
BRULLLLLLLLLLLLLLLL |
Bel de vreemdenlingenpolitie iemand !!
j/k :) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by arno
uhm......wat betekent shaloom eigenlijk? |
shaloom betekent vrede :) |
|
|
| New Wave |
kheedan, weet ik dat ook weer :)
greetzz |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Bel de vreemdenlingenpolitie iemand !!
j/k :) |
hmmmm innerestin
*picks up his flightcases and runs* |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Donna
de TA chat is enorm saai,en je komt er slecht tussen,niet echt boeiend.
We zouden een chat kunnen opzetten met t holland forum op efnet bv dan kunnen jullie #DDB ook joinen en de dj's ook verrot schelden als ze een fout maken tijdens een live mix:D
Nee maar is best heel geinig om een #DutchTa-tje op te zetten,als jullie geintresseert zijn geef maar een brul dan openen we een chan.
Greetz |
Uuuuh die hebben we toch al op Efnet
#tranceaddict
DJ Iwan, ik, RV en Donna waren de 1en die erop kwamen. Kunnen we daar niet gewoon verder chatten?
Zijn nu ook al bots en alles dus het is wel professioneel :D:D:D:D LOL
Nastra en Henkie_Henk heb ik al voorbij zien komen
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Uuuuh die hebben we toch al op Efnet
#tranceaddict
DJ Iwan, ik, RV en Donna waren de 1en die erop kwamen. Kunnen we daar niet gewoon verder chatten?
Zijn nu ook al bots en alles dus het is wel professioneel :D:D:D:D LOL
Nastra en Henkie_Henk heb ik al voorbij zien komen
Greetz,
Glaniskanis |
OP het begin heb ik der ook elke dag gezeten, met Blighty, RainbowBrite, Mizz uno, starfox,.(geen nederlanders alleen blighty)
Tis nu een hele andere sfeer dan eerst vind ik.....je komt er niet zo snel meer tussen, ik kreeg laatst een grote bek van wat gasten...ze gingen russisch praten en daar zei ik toen wat van.........van ons nederlanders werd toen ook verwacht dat wij engels gingen praten al waren we toen in de meerderheid.............
Als het op die manier gaat dan heb ik liever een eigen chatbox voor Holland TA.....maargoed.....we zien wel denk... |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by New Wave
OP het begin heb ik der ook elke dag gezeten, met Blighty, RainbowBrite, Mizz uno, starfox,.(geen nederlanders alleen blighty)
Tis nu een hele andere sfeer dan eerst vind ik.....je komt er niet zo snel meer tussen, ik kreeg laatst een grote bek van wat gasten...ze gingen russisch praten en daar zei ik toen wat van.........van ons nederlanders werd toen ook verwacht dat wij engels gingen praten al waren we toen in de meerderheid.............
Als het op die manier gaat dan heb ik liever een eigen chatbox voor Holland TA.....maargoed.....we zien wel denk... |
Ja maar dat is dus op de TA Chat
Ik heb het over Efnet (niet irc.tranceaddict.com, maar (bijv) efnet.vuurwerk.nl)
en dan kanaal #TranceAddict
Daar zitten maar een aantal luitjes vast (Ik, Darkzwever, DJ Iwan, Nastra komt er nu ook vaaaaaak :))
Ik bedoel als jullie die channel gewoon joinen is iedereen toch tevreden :)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Ja maar dat is dus op de TA Chat
Ik heb het over Efnet (niet irc.tranceaddict.com, maar (bijv) efnet.vuurwerk.nl)
en dan kanaal #TranceAddict
Daar zitten maar een aantal luitjes vast (Ik, Darkzwever, DJ Iwan, Nastra komt er nu ook vaaaaaak :))
Ik bedoel als jullie die channel gewoon joinen is iedereen toch tevreden :)
Greetz,
Glaniskanis |
owhd at ken in principe ook, is het efnet.vuurwerk.nl? |
|
|
|
|