return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
TA chatroom (pg. 4)
View this Thread in Original format
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Glaniskanis




Nastra en Henkie_Henk heb ik al voorbij zien komen


Greetz,
Glaniskanis


Nastra en MASTER PLAYER bedoel je..
New Wave
Hey meester speler, ga je vanavond spelen in sterlicht:D?
Henkie_henk
nope nope.. slechte zaak he.. ik kan er moeilijk heenlope in me remie lol.. nou kan wel..

M5 trouwes wel..

Ik zal weles probere om dat meidje mee te neme.. dat zou nog es mooi weze..
Blik
zot nu ook op efnet, maar snap er geen zooi van hoor, doe mij maar MSN, das veel makkelijker:D
New Wave
aj jammur, ik gaat ook.....hoorde net van M5 dat DJ Jurgen kwam.....niet echt denderend eerlijk gezegt......

mooi meid....? altijd welkom !:D
Henkie_henk
haha ja voor mij sletje :) :p

Never interfere in a players game.. unless hes crashing and going down..

haha

[master player mode off]
New Wave
goenog vrouwen om te playen in de Hollywood ghegheghe.......ik ga der maar weer eens effe rondsnuffelen of er nog wat te sniften valt :)
Henkie_henk
haha ja.. jammer dat ze alleen daar zitten.. in de trance zaal of club zitte ze bijna nooit *snik*... en ik wil het mezelf meestal niet aandoen om me gehoor te vernielen door naar def rhymz etc te luistere.. af en toe moet het ff.. alleen omdat het moet..
New Wave
Wat mannen toch niet allemaal moeten doorstaan om meiden te playen zeg in starlight...bijna te gevaarlijk gewoon:D
Optimus
het ontstaan van #TAFORUM op irc!!!!

!_PeTrUs_!
Tering Jantje, jij hebt ook nix te doen hè.

Beetje van die verknaakte oude threads opduikelen...
Optimus
tussen het huiswerk door ff sjekken:D

en is altijd leuk voor de "nieuwe" mensen, want wie is er nou zo gek om al die threads die er zijn in het Holland forum te gaan lezen? (ik)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement