return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 
Nya tunes
View this Thread in Original format
JayBee
Tänkte att det kunde vara en bra idé med en thread för att diskutera nya tunes. fast jag hadde ingen att starta med tyvär :nervous:

EDIT: så slipper man som sagt ha en massa threads för varje ny som släpps.

staz
finns ju et forum här på ta för new releases.
JayBee
quote:
Originally posted by staz
finns ju et forum här på ta för new releases.

Men inte inom svenska delen va? för det finns ju mycket folk som postar nya låtar här i svenska forumet endå.
reveal
quote:
Originally posted by JayBee
Men inte inom svenska delen va? för det finns ju mycket folk som postar nya låtar här i svenska forumet endå.

inte om det inte gäller en speciell låt

tonvis med skivsläpp som passerar förbi utan den minsta kommentar... i "new releases"-forumet däremot, där snackas det om de flesta

för övrigt, vad är det för fel på det svenska ordet "låt" eller möjligen "utgivning"/"skivsläpp" för "release"? varför slänga in engelska ord i rubriken?
JayBee
ok ta bort den om det är onödigt då.. var bara en tanke.
reveal
det är inget fel med att skapa nya trådar :)
vi får helt enkelt se om denna kommer att överleva eller ej ;)
Vizay
i musicdiscussion så diskuterar dom mest när låten släpps osv...kan ju va lite kul å höra folks åsikter å diskutera dom nya låtarna, om dom verkligen e så bra eller inte osv :)

går ju bra å lägga in album å allt man kan tänka sig också givetvis :)

en sak ni kan tänka på är ju kanske att inte bara slänga in en artist med en låt utan skriva lite om den, vad ni tycker osv :)

ska väl börja själv då :)

en låt som släppts nu i slutet av augusti, Sinum - push through...vet att den har fått både bra och inte så bra feedback...
själv tycker jag den e en otroligt massiv låt, har blivit förälskad i dom lite ovanligare ljuden som används, får gåshud bara jag tänker på det :)
JayBee
quote:
Originally posted by Vizay

en låt som släppts nu i slutet av augusti, Sinum - push through...vet att den har fått både bra och inte så bra feedback...
själv tycker jag den e en otroligt massiv låt, har blivit förälskad i dom lite ovanligare ljuden som används, får gåshud bara jag tänker på det :)

haha precis när jag läste ditt post så lyssnade jag på den låten.. vad är oddsen? jo 1 av 287 för så stor/liten är min playlist.

jo den e grymt skön. den håller bra tempo och jag tycker om de där små ljuden som kommer hela tiden. hur ska man föklara dem? :) typ en hes anka som kvackar långt borta :)

bäst av allt med låten är ju att den kommer igång riktigt bra precis i slutet av varje "bit" (altså innan breaket) så att den inte blir enformig för snabbt.
staz
svengelska e ju ballt ;)
Vizay
jag struntar i om folk skriver på engelska, svengelska, svyska, frenska eller vad som hells...så länge man förstår så :) men det har ju inte med tråden att göra egentligen :p

måste bara passa på att tipsa om en annan riktigt skön nykomling (kanske nån månad gammal, vet inte exakta rel. datumet)

Ace's delight - mental theme (ultra trance remix), ruskigt fet track med otroliga episka inslag...innehåller bland annat ett klassiskt mellanstycke på 2 minuter som otroligt nog inte känns segt, de e rysningsfaktor rakt igenom på den låten :)

för alla som letar efter lite storslagen trance så rekomenderar jag den låten varmt :)

SteveTranz4ever
Jag ska ta och tippsa om en remix som preeeecis släpptes

motorcycle-as_the_rush_comes__armin_van_buuren_remix-promo.mp3

En redan underbar låt som remixats av Armin Van Buuren...

Känn er manade att komentera, har han gjort det bättre eller är det knappt någon skillnad... Låten ligger under X-dreams upload :)
Vizay
tankar just nu, kommenterar strax :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement