return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Nya tunes (pg. 4)
View this Thread in Original format
JayBee
quote:
Originally posted by Zliten
jabbyysssaann....

Ska det där föreställa en japansk version utav mitt nickname eller? :happy2: :happy2:

[ hhmmmmm?... ]

Zliten
quote:
Originally posted by JayBee
Ska det där föreställa en japansk version utav mitt nickname eller? :happy2: :happy2:

[ hhmmmmm?... ]

Nej ett halvgrekiskt och halvfinskt haha :P

Hur e läget da?
JayBee
Ny låt från Fictivision om ni inte redan hört det på ASOT.

Fictivision vs Phynn - Escape (Fictivision Mix)(Blackhole)

nice tune! skiiit nice faktist. det tog mig kanske 1-2 gånger innan jag började gilla denna låten men nu går den starkt! en utav de bästa låtarna denna månaden tillsammans med havannah tycker jag.
JayBee
ÄNTLIGEN! har jag fått tag på den nya mixen utav "holding onto nothing"

Rykande färsk mix och enligt mig, den BÄSTA mixen på "Agnelli&Nelson - Holding onto nothing"

dock svår att få tag på, om det finns intresse kan jag kanske uppa den på eriks ftp.

Agnelli&Nelson - Holding onto nothing (Deep mix)
JayBee
Ny tune!

Gill Norris - Forme(Leama and Moor mix)

typ: Upplifting/prog
Vocals: nej
Längd: drygt 9 minuter
Källa: ASOT
Promo stage: nej

Sorrow
Skulle verkligen inte klassa Forme som uplifting.. Det är ju prog, liksom.

Har den på promo. Otroligt bra låt.
JayBee
quote:
Originally posted by Sorrow
Skulle verkligen inte klassa Forme som uplifting.. Det är ju prog, liksom.

Har den på promo. Otroligt bra låt.
hmmm ok fan sånna där saker är svåra att veta och svåra att visa :) ok men jag skriver upplifting slash prog istället då :)
JayBee

EN till ny

True form - forbidden colours

verkar vara i promo stage, inga vocals. en melodisk låt men vågar inte klassa den riktigt för man kanske blir påhoppad utav sorrow ;)

har bara hört den på asot faktist, brukar vara en bra källa för nya låtar ioförsig.

Lite förvirrad utav denna låt dock. har kollat 3 olika källar och alla säger att låten verkligen heter bara "forbidden colours" men verkar ändå av någon anledning finnas 2 stycken med samma namn. vet inte om det kanske är en grov remix av något slag som armin spelade men jävligt bra i alla fall.
Cloudburst
En förbisedd låt från förra året är enligt mig:

AvB feat. Ray Wilson - Yet Another Day [HIVER & HAMMER GROUND CONTROL REMIX]

Såååååå jävla mäktig. :crazy:
SteveTranz4ever
Tog upp detta på TC så jag gör de här också...
För drygt nån vecka sen blev de klart att Tears & Dioxys släpper sin låt "Vivid Dream" under projekt namnet "Adore & Devote"... Dom har blivit signade på bolaget "Inspired Records"

Lite B sida men jag har hört bolaget fungerar riktigt bra, dom når ut ordentligt.
http://www.inspiredrecords.com/label/artists.cfm

Grattis till Tears & Dioxys ! :gsmile:

http://www.adore-devote.tk

Dioxys
yes, "i början på året" kommer det släppas en tolva med både vivid och vad vi förstått en norsk kille också.

"New talent"-serie som bolaget släpper, vad jag förstått så har den alltid sålt slut så det vore väl taskigt om den inte gjorde det nu :)

Riktigt schysst låt den med så jag hoppas det kommer gå bra det här :)
jofawe
quote:
Originally posted by Dioxys
yes, "i början på året" kommer det släppas en tolva med både vivid och vad vi förstått en norsk kille också.

"New talent"-serie som bolaget släpper, vad jag förstått så har den alltid sålt slut så det vore väl taskigt om den inte gjorde det nu :)

Riktigt schysst låt den med så jag hoppas det kommer gå bra det här :)

Så nu menar ni att man måste BETALA för att få höra vivid dreams i orginaltappning... suck.. aja .. vad gör man inte för att få höra den..

*obs, ironi*
(förutom det att låten är bra...)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement