|
Nya tunes (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| RebeL9 |
har sagt det förr och säger det igen:
säga vad man vill om Armins remix kontra Sweeping Strings mixen men är det något som är SJUKT vackert så är det effekten Armin gjort på rösten i buildupen. Det där "aaaaaa a aaaa aa a a aa a a"
SÅ FINT! |
|
|
| JayBee |
Jag fick AVM - burning with desire (rising star remix) av st_andrew för nån dag sen, den spelades tydligen på radio för bara någon vecka sedan första gången tror jag.. fan vad den är bra. specielt när vocals kommer till texten "but you left me in the rain" Yehaaaa! tack för den Erik :)
|
|
|
| Gate 42 |
Armins remix är egentligen inte så bra i min mening. Visst är det ett skönt gung och så. Men egentligen är det sången som gör alla mixar av denna bra. För sången är helt utsökt (nästan så det skulle räcka med en acappela för en hit ;) )
Dock kändes det maxxat när Armin spelade den på Sensation som öppningslåt. Inte för att jag var där men jag satt hemma och njöt och föreställde mig hur det kunde kännas att vara där. |
|
|
| Vizay |
ja du vad ska man säg aom atrc, lika bra som alltid...fast jag gillar personligen armins lilla touch mer än dom andra :D
armin for president! ;)
iaf till det tekniska, tycker den e ruskigt välproducerad, inga krux å konstiga breaks, rtakt på sak....bra ös men ändå inte överdrivet, passar perfekt som mäktig inledning [hint hint] ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Är du säker på release datumet för jag har den daterad i mina samlingar till Maj 2001... ? |
precis, 7 colours är flera år gammal, inte desto mindre en mkt mkt bra låt :p |
|
|
| AC. |
Är det bara jag som minns den förra tråden om nya släpp i svenska delen? (dessvärrew verkar det inte bättre än att den gått förlorad, är försvunnen)
Det hela slutade iaf vad jag vill dra mig till minnes att folk föredrog att läsa om nya släpp i det dedikerade forumet för just det ändamålet. |
|
|
| hustler |
Ni målla mig konstig men jag rankar As the rush comes mixarna på följande sett-->
1)Exclusive Demo Mix
2)Armin Van Buuren Mix
3) Sweepings Strings Mix |
|
|
| mindshooter |
Armin mixen har fet buildup som faaaan. Men jag tycker att sweeping strings mixen håller högre klass rakt igenom hela liksom...dock ingen låt som direkt passar på ett golv...utan snarare som insläng av melodiskt i en lite proggigare mix....gillar det skarpt...
som många vet så är min nuvarande favourit blan nysläppen Mark otten - Mushroom Therapy (Lightscape remix)...mäktigt fet. Håller ett skönt "driv" och har coola ljud :) |
|
|
| zamson |
| ska beställa motorcycle - as the rush comes på 12" fyfan den äger så hårt... kan inte tröttna på den o nu armin mixen ute :) |
|
|
| NooN |
| Nån mer än jag som hört Trinity - Das Boot 2003? Röjjer fetare än Wavetraxx :) |
|
|
| hustler |
| zamson--> Vad tyckte du om låten? |
|
|
| Powell |
Dom har inte släppts än... men kan rekommendera
VDM - Crystal Clouds och
Ferry Corsten - Right Of Way
bara liveset ripps än så länge
för dom inte hört dom; uppar dom till: You know where |