return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
ד"ש משיבטה.
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
ממצב חברה?
אני כבר חודש בצבא, ודיי סבבה לי
כולם אומרים לי שהם סובלים ושהצבא זה חרא, אני אישית לא רואה את זה קורה

זה איכותי בטירוף וממש שווה (MLRS אני בתותחנים, במנתץ (למי שלא יודע)
יש אחלה חברה ואני עושה טירונות בשיבטה...

!?אהה, נבחרנו 44 אנשים מתוך 900 אז מי אומר שזה לא טוב

אקיצר מתגעגע לכולם, ורציתי לוודה שלא שכחתם אותי...

:D :D :D

תבלו!
Segev
סבבה אחי לא שכחנו אתה הרי זה שפתח את הטרד הכי מצליח פה :D
שמח שאתה נהנה בצבא ושרק תמשיך להנות..
DjChook
נמרוד אחי
כבוד MLRS
שמח שאתה נהנה :)
eXeTik
שמח שאתה נהנה אח שלי...
אל תדאג- לא שחכנו אותך פה...
רק תדאג לשמור על האופטימיות הזאת בצבא, ממה שראיתי היא נעלמת עם הפז"מ :)
LioR
תמשיך להנות אחי
NyKoN
פחחחחחחחחחחחח
מורן לא משתינים עליכם... עאלק אמאלאראס כבוד
אתה מקום שני בשבטה
:D
Sm0keMachine
פשש סבבה אחי..
למדתי על מנתץ במסגרת הקורס שעשיתי..
זה המשגר הגדול הזה שיורה טילים שפורצים שדה מוקשים לא? אני כבר לא זוכר כל כך..:)
תכלס רוב הזמן אתה לא תעשה כלום בזמן השירות הסדיר שלך אני מניח כי ישתמשו במנתץ רק בזמן איזה מבצע רציני..אז הסתדרת!
Eitan E
דווקא חברים שלי שהיו בתותחנים אכלו חרא והבטחו להם הבטחות לפני הצבא
ועכשיו הם מאוכזבים והם תמיד אומרים לי משפט שהוא די נפוץ בשיבטה

מיליון זבובים לא טעו שיבטה זה חרא של מקום

ועוד אחד: צדק זה רק שם של כוכב

אבל סבבה אם הסתדרת אני שמח בשבילך :)
Rising
יפה יפה נמרוד...
תמיד ידעתי שאתה לא פרייאר :)
תקפוץ תגיד שלום מדיי פעם
DjChook
נייקון

אתה ככ צעיררר

Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by NyKoN
פחחחחחחחחחחחח
מורן לא משתינים עליכם... עאלק אמאלאראס כבוד
אתה מקום שני בשבטה
:D


שמע אחי אתה צודק וטועה...
!!!נתחיל עם זה שזה מיתר ולא מורן
מיתר לא משתינים עלינו, הם משתינים נגד כיוון הרוח...
אז מה סודי סודי אבל כל האיכות אצלינו

בכל מקרה כל פלוגה א' אמפריה הכי איכותיים, זה לא גדודים
ואל תגיד דברים שאתה לא יודע...
:)
Hell_Copter
וואלה אח שלי אני שמח בשבילך שאתה מרוצה...
ראסמי אני לא הייתי רוצה תותחנים בלי קשר למה שם... לא אוהב את החיל :)
אבל אם אתה שמח אז מי אנחנו שנגיד לא... אנחנו נגיד כן לזקן!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement