|
ד"ש משיבטה. (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש לי חבר היה במחנה 80 כמה ימים וסבל שם
הוא אמר שאין שם מה לאכול והכל וזה חרא שם מקום
ואז העבירו אותו לשטח אש 105 והוא ממש נהנה שם.. אחלה אוכל והכל הוא אמר
ואני עוד שמעתי ששטח אש 105 זה חרא ומחנה 80 ונהנים :) |
מה? אין מצב בחיים! אתה מתבלבל..!
אני עשיתי טירונות בש.א. 105 והאמת בגלל האוכל שם הכי סבלתי!
הם היו מביאים לנו לאכול אוכל מהמנות קרב לארוחת צהריים (טונה ולוף מלפני 4 שנים)
היו ימים שלמים שם שבקושי אכלתי בגלל האוכל הזוועתי שם!
גם אין שם שק"ם, יש רק 2 מכונות של ארטיקים שנגמר בהם הכל אחרי יומיים:)
מוזר מאוד שהוא נהנה שם..מה שכן בגלל שזה בסיס קטן כזה וכולם ביחד תמיד אז נוצר קשר טוב בין החבר'ה שם..
אני מניח שגם במחנה 80 האוכל על הפנים, אבל בטוח שלא כמו בשטח אש..וחוץ מזה יש שם שק"ם אז אפשר לאכול שם לפחות..והייתי בשק"ם של מחנה 80, יש שם אוכל מפנק ביותר! :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
מה? אין מצב בחיים! אתה מתבלבל..!
אני עשיתי טירונות בש.א. 105 והאמת בגלל האוכל שם הכי סבלתי!
הם היו מביאים לנו לאכול אוכל מהמנות קרב לארוחת צהריים (טונה ולוף מלפני 4 שנים)
היו ימים שלמים שם שבקושי אכלתי בגלל האוכל הזוועתי שם!
גם אין שם שק"ם, יש רק 2 מכונות של ארטיקים שנגמר בהם הכל אחרי יומיים:)
מוזר מאוד שהוא נהנה שם..מה שכן בגלל שזה בסיס קטן כזה וכולם ביחד תמיד אז נוצר קשר טוב בין החבר'ה שם..
אני מניח שגם במחנה 80 האוכל על הפנים, אבל בטוח שלא כמו בשטח אש..וחוץ מזה יש שם שק"ם אז אפשר לאכול שם לפחות..והייתי בשק"ם של מחנה 80, יש שם אוכל מפנק ביותר! :D |
לא אחי אני לא מתבלבל
הוא אמר לי שבמחנה 80 הוא אכל אשכרה עשבים
ובשטח אש 105 הביאו להם עוף ובגטים וכל מיני דברים טובים...
וזה רק הם בכל הבסיס... אז בכלל הוא נהנה שם מזה
הוא סיים טירונות לפני 3 ימים |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא אחי אני לא מתבלבל
הוא אמר לי שבמחנה 80 הוא אכל אשכרה עשבים
ובשטח אש 105 הביאו להם עוף ובגטים וכל מיני דברים טובים...
וזה רק הם בכל הבסיס... אז בכלל הוא נהנה שם מזה
הוא סיים טירונות לפני 3 ימים |
אחי אין מצב, שתבין אני רזיתי איזה 5 קילו אחרי הטירונות שם :D
תשאל אותו מי היו המ"כים שלו? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אחי אין מצב, שתבין אני רזיתי איזה 5 קילו אחרי הטירונות שם :D
תשאל אותו מי היו המ"כים שלו? |
חחחחחחחח והוא רזה 6 קילו במחנה 80 :)
יאללה חפיף... מה זה משנה |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחח והוא רזה 6 קילו במחנה 80 :)
יאללה חפיף... מה זה משנה |
תאמת גם חבר שלי התחיל לרזות כי הוא לא אכול שם כלום
הוא עשה פעם אחת תורנות מטבח ומאז שהוא ראה איך עושים את האוכל הוא לא רוצה לנגוע באוכל.....
ולכן הוא לקוח מנות חמות מהביתה
ואיי ראיתי אותו במוצ''ש וראיתי איך הוא מארגן את התיק ולוקח מנות חמות אמרתי לו ואאאלללה אתה מזכיר לי את הבנות מהכיתה שלי שלוקחות מנות חמות לטיולים השנתייים
אז הוא אומר לי הלוואי עליי לקחת את זה לטיול שנתי.......:D :D :D :D :D |
|
|
| deluxe |
עזבו אותכם...
רק חובלים!!!
"כשהגלים מתחזקים - החזקים מתגלים"
:D |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחח והוא רזה 6 קילו במחנה 80 :)
יאללה חפיף... מה זה משנה |
חחח שמעתי שהאוכל שם על הפנים
ידיד שלי נהיה מקל מאז שהוא התחיל טירונות
אבל מה לבנות יש שם תנאים טובים |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by deluxe
עזבו אותכם...
רק חובלים!!!
"כשהגלים מתחזקים - החזקים מתגלים"
:D |
רעל בעיניים!!!!!!!!!!!:wtf: |
|
|
| DjNumShum |
איכססססססס חובלים
לא עלינו לא עלינו
שלא נדע מצרות |
|
|
| Shahar |
אין כמו סיירת מטכל..
ב"ה.... עוד שנה...... |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
איכססססססס חובלים
לא עלינו לא עלינו
שלא נדע מצרות |
NumShum...
שאני יתחיל? חבל... אל תרגיז אותי
תשנה את ההערות הילדותיות שלך... מה אתה בכלל יודע על חובלים?!?!
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| warpedd_ |
אחחח חובלים
עוד שבועים יש לי גיבוש
ואני הולך לזה רק בשביל לקבל אחרי זה השלמה ל669
איזה כיף
(ד"א אחי אני לא מבין למה אתה כלכך מורעל אני לא הכי התלהבתי מזה) |
|
|
|
|