return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
ד"ש משיבטה. (pg. 3)
View this Thread in Original format
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יש לי חבר היה במחנה 80 כמה ימים וסבל שם
הוא אמר שאין שם מה לאכול והכל וזה חרא שם מקום
ואז העבירו אותו לשטח אש 105 והוא ממש נהנה שם.. אחלה אוכל והכל הוא אמר
ואני עוד שמעתי ששטח אש 105 זה חרא ומחנה 80 ונהנים :)


מה? אין מצב בחיים! אתה מתבלבל..!
אני עשיתי טירונות בש.א. 105 והאמת בגלל האוכל שם הכי סבלתי!
הם היו מביאים לנו לאכול אוכל מהמנות קרב לארוחת צהריים (טונה ולוף מלפני 4 שנים)
היו ימים שלמים שם שבקושי אכלתי בגלל האוכל הזוועתי שם!
גם אין שם שק"ם, יש רק 2 מכונות של ארטיקים שנגמר בהם הכל אחרי יומיים:)
מוזר מאוד שהוא נהנה שם..מה שכן בגלל שזה בסיס קטן כזה וכולם ביחד תמיד אז נוצר קשר טוב בין החבר'ה שם..

אני מניח שגם במחנה 80 האוכל על הפנים, אבל בטוח שלא כמו בשטח אש..וחוץ מזה יש שם שק"ם אז אפשר לאכול שם לפחות..והייתי בשק"ם של מחנה 80, יש שם אוכל מפנק ביותר! :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
מה? אין מצב בחיים! אתה מתבלבל..!
אני עשיתי טירונות בש.א. 105 והאמת בגלל האוכל שם הכי סבלתי!
הם היו מביאים לנו לאכול אוכל מהמנות קרב לארוחת צהריים (טונה ולוף מלפני 4 שנים)
היו ימים שלמים שם שבקושי אכלתי בגלל האוכל הזוועתי שם!
גם אין שם שק"ם, יש רק 2 מכונות של ארטיקים שנגמר בהם הכל אחרי יומיים:)
מוזר מאוד שהוא נהנה שם..מה שכן בגלל שזה בסיס קטן כזה וכולם ביחד תמיד אז נוצר קשר טוב בין החבר'ה שם..

אני מניח שגם במחנה 80 האוכל על הפנים, אבל בטוח שלא כמו בשטח אש..וחוץ מזה יש שם שק"ם אז אפשר לאכול שם לפחות..והייתי בשק"ם של מחנה 80, יש שם אוכל מפנק ביותר! :D


לא אחי אני לא מתבלבל
הוא אמר לי שבמחנה 80 הוא אכל אשכרה עשבים
ובשטח אש 105 הביאו להם עוף ובגטים וכל מיני דברים טובים...
וזה רק הם בכל הבסיס... אז בכלל הוא נהנה שם מזה
הוא סיים טירונות לפני 3 ימים
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לא אחי אני לא מתבלבל
הוא אמר לי שבמחנה 80 הוא אכל אשכרה עשבים
ובשטח אש 105 הביאו להם עוף ובגטים וכל מיני דברים טובים...
וזה רק הם בכל הבסיס... אז בכלל הוא נהנה שם מזה
הוא סיים טירונות לפני 3 ימים


אחי אין מצב, שתבין אני רזיתי איזה 5 קילו אחרי הטירונות שם :D

תשאל אותו מי היו המ"כים שלו?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אחי אין מצב, שתבין אני רזיתי איזה 5 קילו אחרי הטירונות שם :D

תשאל אותו מי היו המ"כים שלו?


חחחחחחחח והוא רזה 6 קילו במחנה 80 :)
יאללה חפיף... מה זה משנה
itamarsan
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחח והוא רזה 6 קילו במחנה 80 :)
יאללה חפיף... מה זה משנה

תאמת גם חבר שלי התחיל לרזות כי הוא לא אכול שם כלום
הוא עשה פעם אחת תורנות מטבח ומאז שהוא ראה איך עושים את האוכל הוא לא רוצה לנגוע באוכל.....
ולכן הוא לקוח מנות חמות מהביתה
ואיי ראיתי אותו במוצ''ש וראיתי איך הוא מארגן את התיק ולוקח מנות חמות אמרתי לו ואאאלללה אתה מזכיר לי את הבנות מהכיתה שלי שלוקחות מנות חמות לטיולים השנתייים
אז הוא אומר לי הלוואי עליי לקחת את זה לטיול שנתי.......:D :D :D :D :D
deluxe
עזבו אותכם...
רק חובלים!!!

"כשהגלים מתחזקים - החזקים מתגלים"

:D
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחח והוא רזה 6 קילו במחנה 80 :)
יאללה חפיף... מה זה משנה



חחח שמעתי שהאוכל שם על הפנים
ידיד שלי נהיה מקל מאז שהוא התחיל טירונות
אבל מה לבנות יש שם תנאים טובים
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by deluxe
עזבו אותכם...
רק חובלים!!!

"כשהגלים מתחזקים - החזקים מתגלים"

:D


רעל בעיניים!!!!!!!!!!!:wtf:
DjNumShum
איכססססססס חובלים
לא עלינו לא עלינו
שלא נדע מצרות
Shahar
אין כמו סיירת מטכל..
ב"ה.... עוד שנה......

deluxe
quote:
Originally posted by DjNumShum
איכססססססס חובלים
לא עלינו לא עלינו
שלא נדע מצרות


NumShum...
שאני יתחיל? חבל... אל תרגיז אותי
תשנה את ההערות הילדותיות שלך... מה אתה בכלל יודע על חובלים?!?!
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
warpedd_
אחחח חובלים

עוד שבועים יש לי גיבוש
ואני הולך לזה רק בשביל לקבל אחרי זה השלמה ל669

איזה כיף
(ד"א אחי אני לא מבין למה אתה כלכך מורעל אני לא הכי התלהבתי מזה)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement