return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
ד"ש משיבטה. (pg. 2)
View this Thread in Original format
NyKoN
למי אתה קורא צעיר חן? אני יודע בטח יותר על מורן/מיתר ממך יא סטלן
:D
העיקר לא ידעת אם אח שלך יעודי או סיור כששאלתי אותך

MLRS זה ישן
ארה"ב השתמשו בזה במלחמת המפרץ הראשונה שם.. זה איזה טיל שיורה על שטח 100 על 100 או משהו כזה?
אח שלי חזר השבוע לשבטה בשביל לתרגל פיקוד בקורס והוא אמר לי שאיחדו את מיתר עם אמאלאראס ועוד איזה יחידה מבחינת מגורים.. פעם מורן הייתה לבד, מבודדת.. לא שייכים לתותחנים
Sm0keMachine
שמעו אפשר להגיד על כל חיל שהוא חרא..

תותחנים חרא..
שיריון חרא..
חירמ"כ חרא..
גולני חרא..
וגם..
תחזוקה חרא..
חימוש חרא..
שלישות חרא..

כל הצבא חרא..:)

בקיצררר..
באמת תפסיקו לחפש את הכבוד ואת כל הבולשיט הזה..
:)
לדעתי מש"ק ממטרות, זה כבוד!!! :cool:
itamarsan
ואאלללה אחי שמח שכייף לך והכול
היום דיברתי עם חבר שלי וזה מבואס שאין לו חיים והכול רק בגלל הצבא
ותחשוב שהוא טירונות 02 במחנה 80 צחוקים אחושילינג
בקיצר ניראה מה יהיה אולי יצא לנו פה תותחן לא רק בצבא.......:D
DjChook
למה אתה חושב שלדעת דברים על הצבא עושה אותך משהו ?
אז שמעת סיפורים מאח שלך...
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by NyKoN
למי אתה קורא צעיר חן? אני יודע בטח יותר על מורן/מיתר ממך יא סטלן
:D
העיקר לא ידעת אם אח שלך יעודי או סיור כששאלתי אותך

MLRS זה ישן
ארה"ב השתמשו בזה במלחמת המפרץ הראשונה שם.. זה איזה טיל שיורה על שטח 100 על 100 או משהו כזה?
אח שלי חזר השבוע לשבטה בשביל לתרגל פיקוד בקורס והוא אמר לי שאיחדו את מיתר עם אמאלאראס ועוד איזה יחידה מבחינת מגורים.. פעם מורן הייתה לבד, מבודדת.. לא שייכים לתותחנים


חחחחח
!!!חן יא חרא של אח
:)

זה עדיין מהיחידות היותר מתוחכמתות בצה"ל MLRS
הוא מוריד שטח של 2 איצטדיוני כדורגל עם טיל אחד
אני לא יודע לפרטי פרטים למה לא ממש אמרו לנו ולא הגענו לזה עוד

ומיתר ,MLRS בקטע של המגורים, אנחנו פלוגה א', שזה איכון (ראדרים וכו'),
מיתר המטורפים האלה היה איזה בוקר אחד שהם לא הספיקו להתגלח אז היה מצב שאחד עושה שכיבות סמיכה בזמן שהשני גילח אותו!!!
2 חיילים ממיתר ניסו לברוח בלילה ואחד מאצלינו חתך את הורידים!!!
מה שהצבא עושה לאנשים...
:eyespop: :eyespop: :eyespop:

טו אין לי יותר מידי זמן של חופש, נשאר לי רק את מחר והיום בערב, אז אני זז לישון ואגאדיר וארומה
:)
NyKoN
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
2 חיילים ממיתר ניסו לברוח בלילה ואחד מאצלינו חתך את הורידים!!!
מה שהצבא עושה לאנשים...
:eyespop: :eyespop: :eyespop:


ניסו לברוח כאילו באמת? לאיפה הם ניסו לברוח? שבטה זה באמצע שום מקום... אין לאן לברוח
מישהו חתך את הורידים?!
:/
איך מגייסים כאלה אנשים ליחידות כאלה?!#$
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by NyKoN
ניסו לברוח כאילו באמת? לאיפה הם ניסו לברוח? שבטה זה באמצע שום מקום... אין לאן לברוח
מישהו חתך את הורידים?!
:/
איך מגייסים כאלה אנשים ליחידות כאלה?!#$


לא הבנתי מה הם חשבו לעצמם, אבל מלא מלא אנשים שם מתחרטים שהם במיתר, הם לא ציפו בחיים שזה יהיה כלכך קשה...
כמה אנשים אמרו, הם ממיתר, יעשו מסע לב"ש
:):):)

וההוא שחתך את עצמו, לא יודע מה נסגר איתו!
איזה בעסה הוא היה דווקא גבר כזה! עכשיו אם הבנתי נכון יש לו 21 נפשי והוא סגור בבית חולים פסיכיאטרי או משהו כזה...

כרגע אנחנו 44 אנשים, אני יודע שמתישהו יצמצמו ל40 ויעיפו 4...
אני יודע על אחד שבטוח עף למה כולם שונאים אותו, הוא סוציומט והוא זבל של בן אדם, יש עוד אחד סוציומט שהגיע עם פרוטקציות והוא אפילו לא רוצה להיות "פה"!!! אבל אם יש לו פרוטקציות להכנס אני מניח שיש לו גם פרוטקציות להשאר...

הלוואי יעשו סוציומטרי!!!
:)
(אחד אצלי באוהל אמר שאני הבן אדם הכי לא סוציומט בפלגה)
איזה כיף לשמוע כאלה דברים!?
:D :D :D :cool:
nesher
בהל"צ רולז
Hell_Copter
quote:
Originally posted by nesher
בהל"צ רולז


חחחחחחחחחחחחחחח שרוט תחת אתה :)

יש לי חבר גם בשיבטא...
הוא גם בתותחנים... אבל בגדודים...
פרופיל 72...
שאלתי אותו אם הוא מכיר אותך... אמר לא...
יהיה טוב :)
deluxe
מה שלא יהיה...
נמרוד הוא ללא ספק תותח בעצמו...
נמרוד- תמשיך לנתץ...
:D :D :D :D :D

ונסיים באימרה הידועה:
"שיבטה- כי הגיהנום בשיפוצים"

תאמינו לי תלמדו מהילד תראו איך הוא רואה את הטירונות שלו בחיוב הבנאדם אשכרה נהנה שם ויש לנו חברים שעוד טירונות 02 ג'ובניקים ועוד מתלוננים ובוכים...

itamarsan
quote:
Originally posted by deluxe
מה שלא יהיה...
נמרוד הוא ללא ספק תותח בעצמו...
נמרוד- תמשיך לנתץ...
:D :D :D :D :D

ונסיים באימרה הידועה:
"שיבטה- כי הגיהנום בשיפוצים"

תאמינו לי תלמדו מהילד תראו איך הוא רואה את הטירונות שלו בחיוב הבנאדם אשכרה נהנה שם ויש לנו חברים שעוד טירונות 02 ג'ובניקים ועוד מתלוננים ובוכים...

ואאאאלללה אחי אני חייב להגיד לך את מה זה צודק!!!!!!!!!!
יש לי חבר שהוא בטירונות 02 במחנה 80 ומה זה הוא לא עושה כלום!!!!!!!
והוא בא ביום שישי מה זה שפוך ובמקום לצאת וזה הוא הולך לישון טוב בטח עדיין הוא לא התרגל לקטע אבל רבקקקק הוא לא עושה שם כלום!!!!!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by itamarsan
ואאאאלללה אחי אני חייב להגיד לך את מה זה צודק!!!!!!!!!!
יש לי חבר שהוא בטירונות 02 במחנה 80 ומה זה הוא לא עושה כלום!!!!!!!
והוא בא ביום שישי מה זה שפוך ובמקום לצאת וזה הוא הולך לישון טוב בטח עדיין הוא לא התרגל לקטע אבל רבקקקק הוא לא עושה שם כלום!!!!!!!


יש לי חבר היה במחנה 80 כמה ימים וסבל שם
הוא אמר שאין שם מה לאכול והכל וזה חרא שם מקום
ואז העבירו אותו לשטח אש 105 והוא ממש נהנה שם.. אחלה אוכל והכל הוא אמר
ואני עוד שמעתי ששטח אש 105 זה חרא ומחנה 80 ונהנים :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement