return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Eindelijk een lange SAMPLE van het nummer wat ik zo lang zoek, DOWNEN DUS!!!!
View this Thread in Original format
TranceFool
OK mensen, ik ben via iemand anders eindelijk aan een sample gekomen van het nummer waar ik geloof ik al drie threads over ben begonnen. De sample is 2,2 mb. Hij staat op Myplay. Ik hoop dat iemand de titel weet. DOWNEN DEZE VETTE PLAAT.

Myplay
e-mail: [email protected]
password: unknown

PLEASE HELP!!!!!!
Dj Lex
quote:
Originally posted by TranceFool
OK mensen, ik ben via iemand anders eindelijk aan een sample gekomen van het nummer waar ik geloof ik al drie threads over ben begonnen. De sample is 2,2 mb. Hij staat op Myplay. Ik hoop dat iemand de titel weet. DOWNEN DEZE VETTE PLAAT.

Myplay
e-mail: [email protected]
password: unknown

PLEASE HELP!!!!!!


Idd dat is echt een geweldig nummer, maar zou niet weten hoe ie heet, wil het wel graarg weten want dit nummer is echt goed.
raoel
VET VET VET

mega nummer.
Heb je dit al gepost in het "unknown tracks" forum????

Ik wil dat wel ff doen.
Maak ik er wel een sample van.
Blik
dit nummer is MEGAVET...........ik hoop echt dat iemand deze heeft (voor maandag als het kan zodat ik hem nog op CD kan zetten voordat ik op vakantie ga:D)
TranceFool
quote:
Originally posted by raoel
VET VET VET

mega nummer.
Heb je dit al gepost in het "unknown tracks" forum????

Ik wil dat wel ff doen.
Maak ik er wel een sample van.

Ik heb al een thread gemaakt, maar geen kleine sample, misschien kan jij het ff doen, heb eigenlijk geen tijd en ook niet zo'm programmatje. Zou je zeer dankbaar zijn!!!:D
raoel
hoppa

niks te sample:D
FF uppen naar de chello server :p
lekker snel

KLIK HIER VOOR DE SAMPLE VAN DIT VETTE NUMMER
-=WVG=-
quote:
Originally posted by raoel
hoppa

niks te sample:D
FF uppen naar de chello server :p
lekker snel

KLIK HIER VOOR DE SAMPLE VAN DIT VETTE NUMMER


Ah bedankt man, ga meteen d/l :)
magrec
ehm sorry hoor maar dit vind ik nu dus echt niet een super nummer.

maarja mening verschillen

*respect* owja ik ken het nummer ook niet.

grtz magrec
-=WVG=-
quote:
Originally posted by magrec
ehm sorry hoor maar dit vind ik nu dus echt niet een super nummer.

maarja mening verschillen

*respect* owja ik ken het nummer ook niet.

grtz magrec

Ja inderdaad meningen verschillen, want ik heb hem net geluisterd en ik wil die titel toch zeker wel hebben hoor...:)
magrec
wow ik zit ook al over de 200 posts hier.

Gloomy
leuke sample, maar nu ook niet om te zeggen zo'n kraker van jewelste. De eerste 30 sec en vanaf 1:09 tot 1:30 min is idd wel super, maar voor de rest lijkt me het een nogal commercieel-klinkend klassiek trance nummer. Met respect voor alle meningen hier natuurlijk :)
Henkie_henk
Ach Gloomy.. we zullen het zien wanneer we wete hoe dit nummer heet..
en de hele versie hebbe..dan kan je pas echt goed oordele he :p


Wel lekker nummertje.. kan ik me save the last dance moves wel op doen ja.. MASTERRRRR

GreetZ
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement