|
Tsjechië - Nederland
|
View this Thread in Original format
| Blik |
vanavond is de belangrijke wedstrijd Tsjechië - Nederland, deze wedstrijd moet gewonnen worden om deelname aan het EK zeker te stellen, anders zijn we genoodzaakt een play-off te spelen tegen, Wales, Engeland of Turkije.
wat gaat het worden?
ik denk 1-2 (voor Nederland dus) |
|
|
| basd |
| Hmm... ik denk 1-1, en dan maar hopen dat ik iets te negatief ben :) |
|
|
| Dj Lex |
| 2-1, maar hoop dat NL gaat winnen natuurlijk :) |
|
|
| MaGiK54 |
| Laat ik eens positief zijn over het Nl-elftal, denk dat het 1-3 wordt. |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by Blik
vanavond is de belangrijke wedstrijd Tsjechië - Nederland, deze wedstrijd moet gewonnen worden om deelname aan het EK zeker te stellen, anders zijn we genoodzaakt een play-off te spelen tegen, Wales, Engeland of Turkije.
wat gaat het worden?
ik denk 1-2 (voor Nederland dus) |
Hoe zit het met de loting voor die wedstrijden tussen de nummers 2 van de poules?
Spanje staat ook 2 geloof ik, kunnen we die niet tegen komen? |
|
|
| Subsonik |
| 1-0 voor tsjechie gok ik |
|
|
| arj1o1 |
nou mijn hockeytraining gaat niet door vanaafond dus kan ik dit maar eens kijken er is toch niks beters op tv
en uitslag ja uh:
nederland kennende 3-1 voor tsjechie |
|
|
| Djeebie |
Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat Nederland vanavond van Tsjechië zal gaan winnen, simpelweg omdat Tsjechië beter is dan Nederland.
Hopen op een goede afloop doe ik natuurlijk wel, maar ik vrees voor een kleine nederlaag: 2-1. |
|
|
| Joost008 |
| Ik denk dat het een groot deel van de wedstrijd 2-2 zal zijn en dat Nederland het dan op het laatst net haalt door met 2-3 te winnen door een goal van VD Vaart :) |
|
|
| New Wave |
Stelletje klotelandveraaiers hie rop het forum:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
0-4 voor nederland!!!! |
|
|
| LightForce |
Ik hoop dat nederland wint, maar goed tjechië is geen makkelijke tegenstander. Laat ik dan een voorzichtige gok neerzetten.
1-2 voor Nederland. |
|
|
|
|