return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Mirc Kanaal!!kom allemaal super gezellig (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glaniskanis
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Heej WTF !!?

Die Trance Priest heeft me ff gebanned van #taforum...
Hij is denk ik gek geworden...;)
Kan iemand dat ff ongedaan maken, danku :)


Is gebeurt :)
ennuh
voor de liefhebbers post ik die frank de boer email bericht maar ff die ik had ingesproken :D


Greetz,
Glaniskanis
Miss Proximus
LOLOLOLOL @ Glanis haha betor :D (lekker zinloze reply..maar Blik is toch weg haha)
Henkie_henk
leuk glanis.. :) :) jij besteed je middag tenminste goed :D
Dwingo
quote:
Originally posted by Miss Proximus
LOLOLOLOL @ Glanis haha betor :D (lekker zinloze reply..maar Blik is toch weg haha)


Pas maar uit. Dalijk gaat Lex je flamen voor je onzinnig gepost. Een wederflame... hehe.
Heeft hij meteen een post meer, dus die kans zal hij vast grijpen.
:D
basvh
quote:
Originally posted by Glaniskanis


Is gebeurt :)
ennuh
voor de liefhebbers post ik die frank de boer email bericht maar ff die ik had ingesproken :D


Greetz,
Glaniskanis


ik wil ff niet lullig doen of zo, maar ik vind het nou niet echt op frank de boer lijken mijn neven kunnen het veel mooier, die houden echt gespreken zo met elkaar als frank en ronald de boer
Glaniskanis
quote:
Originally posted by basvh


ik wil ff niet lullig doen of zo, maar ik vind het nou niet echt op frank de boer lijken mijn neven kunnen het veel mooier, die houden echt gespreken zo met elkaar als frank en ronald de boer


Dat kan ik ook met een vriend van me
Maar ik vind het er wel redelijk op lijken hoor, laat hun eens ff wat inspreken kan ik ook eens lachen ;)

ennuh het is gesprekken ipv gespreken


Greetz,
Glaniskanis
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Glaniskanis
ennuh het is gesprekken ipv gespreken


haha...toch nog ff een steek onder de gordel :) :D
WNxHunter
quote:
Originally posted by Glaniskanis
ennuh het is gesprekken ipv gespreken


wow keep it up, ik had 3 voor me nederlands op me eindrapport, misschien kunnen jullie me nog wel echt helpen ook! :D

doet me er aan denken, L.S., is toch een bestaande aanhef voor een brief of ben ik echt gek geworden?
-=WVG=-
quote:
Originally posted by basvh


ik wil ff niet lullig doen of zo, maar ik vind het nou niet echt op frank de boer lijken mijn neven kunnen het veel mooier, die houden echt gespreken zo met elkaar als frank en ronald de boer


Voor me mail is het goed zat....:)
Glaniskanis
quote:
Originally posted by WNxHunter


wow keep it up, ik had 3 voor me nederlands op me eindrapport, misschien kunnen jullie me nog wel echt helpen ook! :D

doet me er aan denken, L.S., is toch een bestaande aanhef voor een brief of ben ik echt gek geworden?


Yep
L.S. =
Lectori Salutem (Latijns voor: de lezer heil)


L.S. Staat in het woordenboek trouwens vlak boven
LSD =
Lyserginezuurdiëthylamide (=hallucinaties verwekkende stof) :D:D:D


Greetz,
Glaniskanis

-=WVG=-
quote:
Originally posted by Glaniskanis
L.S. Staat in het woordenboek trouwens vlak boven
LSD =
Lyserginezuurdiëthylamide (=hallucinaties verwekkende stof) :D:D:D


Hehe, ff opgezocht :)
LSD betekent bij ons op school: Laatste Schhol Dag :)
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Glaniskanis
L.S. =Lectori Salutem (Latijns voor: de lezer heil)


In gewoon Nederlands is het "gegroet lezers" :) jaja..2 jaar Gymnasium *schaam schaam*
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement