|
Mirc Kanaal!!kom allemaal super gezellig (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
haha...toch nog ff een steek onder de gordel :) :D |
Sssssshhhhhhh
niet zeggeeeen
:D:D:D
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
ennuh het is gesprekken ipv gespreken
Greetz,
Glaniskanis |
hallo kan ik er wat aan doen dat er geen spellingscontrole op de site van TA zit.
Trouwens had wel een 6 voor nederlands, |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
In gewoon Nederlands is het "gegroet lezers" :) jaja..2 jaar Gymnasium *schaam schaam* |
ach... ikke 5 jaar!! |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Jukx
ach... ikke 5 jaar!! |
4 jaar hierro :) |
|
|
| Dwingo |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
In gewoon Nederlands is het "gegroet lezers" :) jaja..2 jaar Gymnasium *schaam schaam* |
Haha, wederom ben je mijn partner.
Ik hield het gym ook na twee jaar voor gezien.
:)
in' klassieke talen. Ik vraag me nog steeds af waarom ik ooit voor gym had gekozen, i.p.v. atheneum. En uiteindelijk doe ik HBO
Tja... aan het begin van je studie wil je eruit halen wat erin zit, maar uiteindelijk heb je zoiets van: ... ROT OP
:D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Nou, ik heb nog nooit een gymnasium van binnen gezien... Alles lekker met een omweg gedaan. Mavo, Mbo en straks (als ik er nog zin in heb) HBO... |
|
|
| Dwingo |
Allemaal leuk en aardig, maar we dwalen af:
gewoon allemaal binnenkort een keer inloggen op mIRC.
Kanaal, server e.d. zijn hiervoor reeds ergens genoemd |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ja, dus:
/server efnet.vuurwerk.nl
#taforum |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Allemaal leuk en aardig, maar we dwalen af |
hehe, in elke thread dwalen we af, dus deze kan er ook nog wel bij dacht ik zo...:)
Maar wel allemaal inlogge aub :) |
|
|
| Dwingo |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
hehe, in elke thread dwalen we af, dus deze kan er ook nog wel bij dacht ik zo...:)
|
Klopt, maar alles blijft lekker overzichtelijk als we gewoon een nieuwe thread starten met de titel: je schoolloopbaan ofzo.
Alleen zul je zien dat als er een thread over schoolloopbanen is (wat een dom woord :) ), dat iedereen dan ineens over mIRC enzo gaat posten.
Ach ja, boeie |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Klopt, maar alles blijft lekker overzichtelijk als we gewoon een nieuwe thread starten met de titel: je schoolloopbaan ofzo.
Alleen zul je zien dat als er een thread over schoolloopbanen is (wat een dom woord :) ), dat iedereen dan ineens over mIRC enzo gaat posten.
Ach ja, boeie |
haha, ja inderdaad...:)
Ach ja, ik heb vakantie, dus niet zo'n behoefte aan een "school-loop-baan-thread" |
|
|
| Optimus Trance |
| Dit is een klassieker...:D |
|
|
|
|