|
Mirc Kanaal!!kom allemaal super gezellig
|
View this Thread in Original format
| Akira |
hallo vrouwtjes en mannekes tegenwoordig zitten veel mensen op MIRC kanaal is #TAforum en de server is effnet..dus allemaal komen en anders download je het op www.Mirc.com
hier een iddicatoe hoe gezellig het wel niet is
AkiraTA> nee miss P ik moet je wat vragen
:-)
ik wil niet weten wat die gast allemaal met dat paard gedaan heeft
ok
hier mijn mail henk
[email protected]
heb jij wel es bij een jongen tijdens het boinken een vinger in zijn kont geduwd?
hehe
Was je echte naam New wave???
hahahahaaaaaaaaaaaaaa......loooooooolllll
owjee....fout he..
hehehe
Tim
nee..geil ik niet op
heb jij wel es bij een jongen tijdens het boinken een vinger in zijn kont geduwd?
Ahaaaa....
nee..geil ik niet op
daar schijnt wel ergens de mannelijke G-Spot te zitten
mijn g/f heeft hem nog niet ontdekt
ik heb dat dus een keer gehad
van de ene kant ben ik daar wel blij om
* M5 wacht op mail
dus ik wist niet wat me overkwam
wat dacht je toen akira
lol
haha
ik zou der slaan
nou toen nam ik haar maar van achter
inderdada waar......
hahahaha
looooooool
lol
haha
en duwde ik mijn duim erin
keek ze om
haha
wel hard hè?
ik zo naar haar lachen
met zo'n vragende blik
hehe
duim erin drukken?
lekker geil
haaha
Glanis was jouw mail???
owjee...ik weet niet of ik je nog een keer wil zien akira...lol
en met mijn duim langs mijn neus lopen ruiken
gadver
haha
hahaha
toen had ik een bruine snor
;)
hahaha
haha hey dat ken ik :)
gek
OMG
ooit van iemand gehoord :p
nee hoor dat heb ik nooit gedaan hoor
hahaha
M5, we krijgen steeds een beter indruk van akira of niet ;-)/
jij kent dat van de chocomel Henkie
vaag figuur was dat....
dit is anders
absoluut waar
Neej.. gehoord van die mafkees akira...
ja tim ...die akira...dat is me er 1 !!
akira....waarom nam je d'r niet gewoon in d'r ster haha
ik heb henkie vandaag verteld wat een bruine snor halen is
GLANIS>>>>>> WAS JE MEEL GEK?
het begon al met die scheerthread..:)
akira....waarom nam je d'r niet gewoon in d'r ster haha
lekker man.. j/k
jaja
nou jonta 1 keer deed ik het
ik heb er eerlijk gezegd ook niet veel behoefte aan
haha
en toen heb ik de doggy punch uitgeoefend
ken je die?
hehe
de doggy punch?
was dah?
huH?
Hari kari!!!!!!!!!
lil bow wow zul je bedoelen ja
nou ik was weer van achteren en ineens duwde ik hem in haar ster
????????????
nadruk op lil'
toen schok ze zich helemaal lam
en keek ze verbaasd om
hahaha
toen sloeg ik haar
hahaha
haha
dus viel ze neer
NEE!!
hahaha
dat is dus de doggy punch
;)
hahahaa mafkees
ROFL
MAO
lmao
wil je dat s bij mij doen?
* Remy_D komt niet meer bij :)
hahahaha
haha nee dat heb ik nooit gedaan hoor
zo ziek ben ik ook niet
wil je dat s bij mij doen? pleez haha
ik dacht al...
die bruine snor halen heb ik ook niet gedaan hoor
hahaha
niet dat jullie me straks zien
whahaaha
en heel *light denkt
ja nu wel ja...
NOu kunnen dus ook genieten van het gezellige kanaal van ons dus kom allen !!:D:D:D:D:D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| haha kontsex...Nou een vriend van mij heeft het vij z'n vriendin geprobeerd, maar toen de eikel er in zat schreeuwde ze het uit vand epijn. Ze kon daarna 2 dagen niet meer zitte hehehe |
|
|
| Henkie_henk |
| lol ja dit soort chats kan je gewoon niet missen :rolleyes: |
|
|
| Optimus Trance |
| ja, ik heb mirc ofzo, maar ik snap daar dus écht geen tyfus van. Leg ij nou eens stap voor stap uit hoe ik m moet gebruiken??:D:D:D |
|
|
| Henkie_henk |
Install.. open program..
Wanneer je komt bij mIRC Chat Options Dialog
Ga je naar "connect"
Kies hier voor een efnet server (ipv Gamesnet: Random)
Voor je naam enzow in..
Connect (ja echt ja)
...je krijgt de mIRC Channels Folder Dialog
bij channel
#tranceaddict
#taforum
ofzoiets..
Join..
Voila..
Na het connecten op een server krijg je ook een "main" window.. waarin al je acties zoals naamverandere komen te staan.. ook hierin kan je..
/join #tranceaddict invullen...
of
je naam veranderen
/Nick Henkie_Ownz_me |
|
|
| -=WVG=- |
| Wat een gesprek weer. Ik was ook ff in dit kanaal, maar ik ben blijkbaar te vroeg weggegaan :) De volgende keer zal ik erbij zijn :) |
|
|
| Glaniskanis |
Heeeeyyyy
vette gezellie daaro op MIRC
#TranceAddict
of
#TAForum
ik ben er toch de hele dag haha
dikke irc-junkie :D
Kom ook naar #DDB als Bellie, Nastra, enz. draait
Ze kunnen er wat van jongens
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Glaniskanis |
Oh ja
voor verzoekjes, van Frank de Boer (ingesproken door moi) moet je me ff msg'en
Dan maak ik er ff eentje
Heb voor WvG ook al een gemaakt:
"Naaahhh Willem, Je hebt email jongen, naaah ff kijken natuurlijk"
:D:D:D:D
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| -=WVG=- |
Nu met als topic: "stokbrood met filet-american" :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
:D:D:D |
|
|
| DJ_Siesta |
| ik zit er nu op :) |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Oh ja
voor verzoekjes, van Frank de Boer (ingesproken door moi) moet je me ff msg'en
Dan maak ik er ff eentje
Heb voor WvG ook al een gemaakt:
"Naaahhh Willem, Je hebt email jongen, naaah ff kijken natuurlijk"
|
Oh ff vergeten te vermelden...Absolute aanrader !!...Bij een nieuw hotmail-bericht hoor ik voortaan "GlanisKanis de Boer" :p
Hij is de MAN is het Frank de Boer immiteren :) |
|
|
| -=WVG=- |
Heej WTF !!?
Die Trance Priest heeft me ff gebanned van #taforum...
Hij is denk ik gek geworden...;)
Kan iemand dat ff ongedaan maken, danku :) |
|
|
|
|