|
ID&T.com: The Best 500 Ever (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
Sja... Al die andere stylen ga ik nie eens over nadenken... dan is er HELEMAAL geen beginnen aan... Trance is me favo stijl, dus dan maak ik er wel een trance top 5 van :)
Hoe meer trance in die top500 hoe beter :D
En dan komen we waarschijnlijk op iets als:
Cass & Slide - Perception (new vocal mix)
Sasha - Xpander
James Holden - Horizons (way out west remix)
en sja... daarna wordt het lastig...
Madonna - What It Feels Like For A Girl (above & beyond remix)
Jan Johnston - Flesh (dj tiesto remix)
Zoiets...
En tuurlijk is ook bijv. Silence een wereldplaat maar dan denk ik... "Die komt er toch wel in"
En van dit lijstje ontbreekt eigenlijk alleen James Holden aan de collectie... En een originele persing van Cass & Slide zou ook niet weg zijn... Die op die Heaven Sampler is nie helemaal honderd... |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hoe meer trance in die top500 hoe beter :D
|
dat vind jij idd, en met jou nog vele anderen, terwijl er ook anderen een top 5 maken die niet uit trance bestaat maar uit andere stijlen. Niets slechts over jou of over mensen die op trance platen stemmen, maar hierdoor slaat zo'n top 500 dus nergens op imo :cool: |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
dat vind jij idd, en met jou nog vele anderen, terwijl er ook anderen een top 5 maken die niet uit trance bestaat maar uit andere stijlen. Niets slechts over jou of over mensen die op trance platen stemmen, maar hierdoor slaat zo'n top 500 dus nergens op imo :cool: |
ge mot niej zo zeiken :) |
|
|
| arj1o1 |
tijd geleden al ingevuld
weet niet meer precies:
delerium silence
en motorcycle zaten er in ieder geval in
waarom moet je trouwens je naam en telefoonnummer invullen? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by arj1o1
tijd geleden al ingevuld
weet niet meer precies:
delerium silence
en motorcycle zaten er in ieder geval in
waarom moet je trouwens je naam en telefoonnummer invullen? |
prijzen!!! :disbelief |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Blik
prijzen!!! :disbelief |
o dan ben ik blij dat ik dat toch heb ingevuld met tegenzin :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Blik
prijzen!!! :disbelief |
owwwwww dan ga ik denkik toch ook maar even mn best doen hehe :D |
|
|
| magrec |
sasha - xpander
jaydee - plastik dreams
the age of love - the age of love
James holden - horizons (way out west remix)
Jam & spoon - stella |
|
|
| SnuggLe |
Best moeilijk dit. Er zijn zoveel goede platen gemaakt. Ik kan moeilijk kiezen, dus ik geef een klein lijstje welke er in zouden moeten staan:
Jaydee - Plastic Dreams
Moby - Go
Joey Beltram - Energy Flash
DHS - House of God
Sasha - Xpander
Delerium - Silence (Tiesto remix)
Bedrock - Heaven Scent
Deze nummers zijn toch wel 'floorfillers', ook wel wat klassiekers erin. Toch jammer dat meer mensen op de dingen van de laatste tijd stemmen, dus alles van voor 95 zou dubbel moeten worden geteld.
Dat ' best 500 ever' zal dus wel meer 'best 500 laatste 3 jaren' worden. |
|
|
| Fkwebeman |
Moby GO!! hoe kan ik die nou vergeten!
dit is het geworden
1 Delerium - Silence (dj tiesto remix)
2 Moby - Go
3 Faithless - Insomnia
4 Push - Universal Nation
5 Yahel - Voyage |
|
|
| Magic83 |
hhmm erg moeilijk ik stel ook geen top 5 samen maar gewoon m'n 5 beste
(waar ik zo op kan komen)
Faithless - insomnia
Rank1 - Airwave
Ferry Corsten - Punk
Speedy J - Pullover
Dumonde - God Music |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Jappio
ge mot niej zo zeiken :) |
idd! :p Tis toch nie voor niks stemmen? Dan mag ik toch kiezen wat ik wil? Nou, als ik het zo wil dan doe ik het zo... punt uit :p |
|
|
|
|