|
ID&T.com: The Best 500 Ever (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Raymond
197 Dana - Excuse me
|
Excuse me??? :eyes:
Het moet natuurlijk niet TE erg worden. Stop er dan een fatsoenlijke HS plaat in, zover die er zijn dan. Maar goed het blijft een gevarieerde lijst :D |
|
|
| Raymond |
Wat ik dan weer prettig vind, dat ze erbij zetten om welke remix het gaat :D
Wat een niet mee denkende apen daar bij ID$T |
|
|
| Asperge |
andain op 40
boven children op 42 en out of the blue op 43:whip: |
|
|
| magrec |
hehe ach ja kan er wel om lachen...
age of love - age of love staat bijvoorbeeld al helemaal te laag...
Volgens mij snapten veel mensen niet wat de bedoeling was...(hehe nu hoor ik in eens punk...) |
|
|
| bobskie |
Suburban train op 36.
Voor mij had die toch wel in de top 20 gemogen. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by bobskie
Suburban train op 36.
Voor mij had die toch wel in de top 20 gemogen. |
we hebben het over klassiekers hoor, plaatjes als the bells en cafe del mar horen in de top 20 suburban train mag ergens tussen 300-500 staan anyway nog geen klassieker voor in de top 20... |
|
|
| Asperge |
| MAGIK JOURNEY:eyes: |
|
|
| Asperge |
| jezus wat doet simulated in top 30:whip: |
|
|
| Asperge |
| tears from the moon(tiesto remix) heeft ook helemaal niets te zoeken in de top 25:o |
|
|
| Asperge |
| 24 airport dat meen je niet zeg, pffffffffffff |
|
|
| Freezel |
| Gadverdamme Airport :haha: :haha: :haha: |
|
|
| ryo |
| Waarom staat Airport zo laag, die had toch minstens top 5 mogen staan van mij. |
|
|
|
|