|
ID&T.com: The Best 500 Ever (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Original
Vind toch de "Moonmans sinaasappelsap Mix" beter dan t origineel. :D |
Misschien had ID$T die mp3 niet, net als bij de volgende :D |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Freezel
Misschien had ID$T die mp3 niet, net als bij de volgende :D |
ghehehe:D |
|
|
| Freezel |
| oh ja, straks om 18:00 op Radio 538 de Grandmix 2003 van Ben Liebrand 2003 :) Luister ik altijd vast, ook wel jeugdsentiment voor mij :D |
|
|
| Freezel |
| motorfiets - als de haast komt (slaande snaren hermengeling) |
|
|
| Asperge |
| jezus motorcycle, wat een afgang:whip: |
|
|
| Freezel |
| Hierna de 1st Rebirth :) |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Freezel
Hierna de 1st Rebirth :) |
1 van de weinige hardcore platen die ik zeer te pruimen vind:D |
|
|
| visje |
| beetje jammer van ATRC goed nr maar in top 10 van best 500 ever dacht et niet |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by visje
beetje jammer van ATRC goed nr maar in top 10 van best 500 ever dacht et niet |
over een jaar of 10 misschien ;) |
|
|
| visje |
| wat me zoiezo opvalt is dat er heel veel platen van dit jaar er tussen zitten, te begrijpen natuurlijk de echt goede platen van 4 jaar vergeet je natuurlijk na een tijdje. acht, tis wel lekker luisteren luister de hele dag al :D |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by visje
wat me zoiezo opvalt is dat er heel veel platen van dit jaar er tussen zitten, te begrijpen natuurlijk de echt goede platen van 4 jaar vergeet je natuurlijk na een tijdje. acht, tis wel lekker luisteren luister de hele dag al :D |
dat is omdat veel van die BreEzAh kotertjes geen oudere nummers kennen :D |
|
|
| visje |
daarom heb ik dus niet gestemd ;) ben ook maar 18 :(
first rebirth(y) goeie plaat :D |
|
|
|
|