|
Pvd @ ????
|
View this Thread in Original format
| Ries'79 |
| Volgens de site van id -t komt dance vloer veteraan pvd naar nederland om zijn album te promoten, weet iemand waar dat is?? Er wordt gesproken van een geheime locatie |
|
|
| Optimus |
had ik ook gelezen ja, van die geheime lokatie, geen idee waar dat zou zijn...
wild gokje, Paard in Den Haag? |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Optimus
had ik ook gelezen ja, van die geheime lokatie, geen idee waar dat zou zijn...
wild gokje, Paard in Den Haag? |
zou wel beetje te gek worden he :p, alles komt geloof ik tegenwoordig in het paard |
|
|
| Ries'79 |
| waarschijnlijk niet er is al wat op die avond in het paard, wel jammer want t paard is om de hoek van mij! |
|
|
| Optimus |
| ff denken, op een donderdag... Arena? Op de agenda staat nog niks op 16 oktober. |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by Optimus
had ik ook gelezen ja, van die geheime lokatie, geen idee waar dat zou zijn...
wild gokje, Paard in Den Haag? |
pvd zou (midden) december naar t paard komen.. alleen werd dit onkent door de grote baas van het paard.. denk dat jplp hier meer over weet ;) |
|
|
| MaGiK54 |
Een paar maanden geleden stond op de site van het Paard bij verwacht dat P v D op 13 december daar zou draaien, dus....wellicht.
(met dank aan Opti) |
|
|
| HBtje |
w000t jajaja mijn lieve Paultje wederom in Nederland.... daar ga zal en moet ik gewoon bij zijn :crazy: :crazy: |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Een paar maanden geleden stond op de site van het Paard bij verwacht dat P v D op 13 december daar zou draaien, dus....wellicht.
(met dank aan Opti) |
13 December PvD is niet mogelijk, want dan komt er een Everybody in 't Paard met Stef, Sander Kleinenberg en Sasha. |
|
|
| Ries'79 |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
13 December PvD is niet mogelijk, want dan komt er een Everybody in 't Paard met Stef, Sander Kleinenberg en Sasha. |
Die maal S zou t feestje ook kunnen noemen!! Super, ga hier zeker heen!!! Bestaat die site van everybody nog steeds???
Is capital nu ten einde, had stef toch ook mee te maken? |
|
|
| jploveparade |
07.02.2003 Berlin Vandit Casino (GER)
04.04.2003 Vandit Night Berlin (GER)
29.04.2003 Qontact Amsterdam (NL)
30.04.2003 Mayday Dortmund (GER)
24.05.2003 Dortmund Departure (GER)
06.06.2003 Vandit Night Casino Berlin (GER)
14.06.2003 Hotel Arena Amsterdam (NL)
11.07.2003 Love From Above Berlin (GER)
12.07.2003 Loveparade Berlin (GER)
23.08.2003 Mysteryland (NL)
06.09.2003 Reflections Party Berlin (GER)
12.09.2003 Reflections Party Frankfurt (GER)
27.09.2003 Reflections Party Munchen (GER)
03.10.2003 Detmold Eins Live Einheitsrave (GER)
16.10.2003 Reflections Party Den Haag (NL)
25.10.2003 Reflections Party Dresden (GER)
14.11.2003 Roxy New York (USA)
19.12.2003 PvD Birthday Party Berlin (GER)
20.12.2003 Innercity (NL)
Hij past mooi in m'n schema :crazy: ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jploveparade
07.02.2003 Berlin Vandit Casino (GER)
04.04.2003 Vandit Night Berlin (GER)
29.04.2003 Qontact Amsterdam (NL)
30.04.2003 Mayday Dortmund (GER)
24.05.2003 Dortmund Departure (GER)
06.06.2003 Vandit Night Casino Berlin (GER)
14.06.2003 Hotel Arena Amsterdam (NL)
11.07.2003 Love From Above Berlin (GER)
12.07.2003 Loveparade Berlin (GER)
23.08.2003 Mysteryland (NL)
06.09.2003 Reflections Party Berlin (GER)
12.09.2003 Reflections Party Frankfurt (GER)
27.09.2003 Reflections Party Munchen (GER)
03.10.2003 Detmold Eins Live Einheitsrave (GER)
16.10.2003 Reflections Party Den Haag (NL)
25.10.2003 Reflections Party Dresden (GER)
14.11.2003 Roxy New York (USA)
19.12.2003 PvD Birthday Party Berlin (GER)
20.12.2003 Innercity (NL)
Hij past mooi in m'n schema :crazy: ;) |
Ooooooooooooh das fijn, maar alleen op de www.paulvandyk.com staat:
16.10.2003 Amsterdam
Reflections Releaseparty @ Secret Location
Ik neem aan dat jij het van de Duitse-site hebt gehaald. |
|
|
|
|