|
Eftersnack: Devotion (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Glorie
schyst me låtlistan jaybee.. och ahaaa... jag såg jämt bara _en_ av de två killarna i A&B och det var han till höger... :) funderade över vart den andre snubben var minns ja ;)
e det du som e väldigt lång eller är A&B väldigt korta? grym skillnad där :)
men huuuh, lira A&B tre timmmar??? Hmmm, va gjorde jag i två timmar då?? känns det som nu ju? såg ju aldrig tre timmar av deras set iaf :D
aaa, Mindshooter... du e söt :) | hehe jo jag tror att jono är den mer utåtriktade personen och tony den mer konservativa :).
hmmm lite av både tror jag ;) jag är ioförsig typ 1.90-1.92 nått sånt. ;) ;) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | | [i][b]aaa, Mindshooter... du e söt :) |
You can say that again ;)
hihi :D |
|
|
| christian_rusch |
| quote: | Originally posted by mindshooter
http://www.liquidsunset.org/Photo_Archive/Devotion_(2003-09-28-114750)/101_0167.JPG
Här e dom med killen ur publiken, dom sa senare att han följt deras releaser sedan dom startade och alltid varit en trogen fan, dom tackade honom nu genom att dansa med honom och ge honom en massa space på scenen. Sjukt kul! |
Korrigering. Killen i mitten är jag, fotot är taget när de spelade Epic... :P |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Ibland kändes det nästan som det var mer folk på scenen än det var på golvet ;) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by christian_rusch
Korrigering. Killen i mitten är jag, fotot är taget när de spelade Epic... :P |
Jahaja, där ser man. nu faller det pusselbitar på plats ;)
Så du är alltså christian rusch...välkommen till sveriges skönaste forum och tack för sköna låtar ;) |
|
|
| christian_rusch |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Jahaja, där ser man. nu faller det pusselbitar på plats ;)
Så du är alltså christian rusch...välkommen till sveriges skönaste forum och tack för sköna låtar ;) |
Jupp jupp, det är jag som är jag. :P Och tack tack, har iofs funnits här sen ett rätt bra tag tillbaka, man jag för inte allt för mycket oväsen utan kikar mest bara in någon gång då och då och kikar vad folk skriver om mig. :P Kul att du gillar musiken, hoppas kunna leverera mer sådan under åren som kommer. :) |
|
|
| mindshooter |
| hihi jag såg en bild på vitryss...men han får själv välja om den ska postas eller inte ;) |
|
|
| staz |
ah fina bilder..
http://www.liquidsunset.org/photo_archive/Devotion_(2003-10-09-011952)/devotion23-lungan.jpg
Stunning beauty to the left there. :crazy: :eyespop: :tongue3 :eyes: |
|
|
| WhiteRussian |
Hah, där ser man! Jag och lillbrorsan! :p
Rätt hyfsad bild en då för en gångs skull, brukar inte bli särskilt bra på bild..
Devotion var fan kul alltså, ;) |
|
|
| Glorie |
| sa A&B verkligen att de gillade publiken på Devotion? Har för mig att nån sa det här i tråden?!!! Det e ju faeeen sååå jäkla kul ju! Weeeeeeeeeeeeee va coolt! Coolare än mig faktiskt :p |
|
|
|
|