|
Eftersnack: Devotion (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
det var nog jag som sa det. jag kommer inte ihåg exakt vad han sa, typ att han tyckte publiken var underbar och en utav de bästa han spelat inför och att europa och asien hadde bästa publikerna. jag tror tillochmed att han sa det flera gånger, han kanske trodde att jag var så full att jag inte förstog honom :) men det är inte första gången, marco v sa oxo att... faktum är att marco v sa till mig att sverige var den bästa publik han spelat inför :)
jag kan helt enkelt bara finna en simpel lösning på denna avancerade ekvation: sverige är grymmast inom trance :cool: :tongue2 :D |
|
|
| staz |
| quote: | Originally posted by AC.
Du menar Linda? ;) |
förstör inte min vackra teori om änglar på jorden ;) |
|
|
| christian_rusch |
| quote: | Originally posted by staz
förstör inte min vackra teori om änglar på jorden ;) |
Hehe.. *plockar fram en nål för att spräcka bubblan* Ledsen man, men du måste följa med mig ut och resa lite... hon ser inte ut som änlar gör i min värld iaf. :P Paris man, Paris! |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by christian_rusch
Hehe.. *plockar fram en nål för att spräcka bubblan* Ledsen man, men du måste följa med mig ut och resa lite... hon ser inte ut som änlar gör i min värld iaf. :P Paris man, Paris! | hehe hoppas inte hon läste det ;) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by JayBee
jag kan helt enkelt bara finna en simpel lösning på denna avancerade ekvation: sverige är grymmast inom trance :cool: :tongue2 :D |
hehe det och det faktum att vi inte är speciellt bortskämda än...vi blir i extas så fort det kmmer en bra DJ..thats why :D
Glorie, dom sa det till mig med...att tillsammans med asien var det det grymmaste dom vart på :) |
|
|
| christian_rusch |
| quote: | Originally posted by JayBee
hehe hoppas inte hon läste det ;) |
Hehe.. jo, den tanken slog mig också. Men men, smaken är som baken och jag har väldigt distinkt smak, följer egentligen inga mönster utan en person kan i mina ögon vara otroligt vacker medan en nästan identisk person kan vara helt intetsägande. :p |
|
|
| staz |
hah alltså tycker att bara en dag på stan i stockholm en varm sommardag ger en kramper i nacken pga av alla angels.. har aldrig varit i paris dock så kan inte uttala mig om det.. men språket :wtf:
så länge jag inte kan det iaf :> |
|
|
| Treo |
| quote: | Originally posted by staz
hah alltså tycker att bara en dag på stan i stockholm en varm sommardag ger en kramper i nacken pga av alla angels.. |
Studentkrogarna i uppsala är inte så dumma dom heller :P |
|
|
| Smekbar |
| paris är _extremt_ härligt ur spaningssynpunkt... :D riktigt söta flickor som huserar där... :) för övrigt en underbar stad... älskar paris... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Smekbar
paris är _extremt_ härligt ur spaningssynpunkt... :D riktigt söta flickor som huserar där... :) för övrigt en underbar stad... älskar paris... |
enda problemet är att dom pratar franska, jävla leksaksspråk :D |
|
|
| christian_rusch |
| quote: | Originally posted by reveal
enda problemet är att dom pratar franska, jävla leksaksspråk :D |
Hehe.. man behöver egentligen inte kunna prata alls - jag kan inte prata språket, utöver det gamla vanliga "din säng eller min" snacket då dvs :stongue: - så länge man kan titta en kvinna intensivt i ögonen och med den blicken (och den efterföljande kyssen) förklara att alla ord man kunnat säga, ändå inte kunnat säga mer. ;) Funkar i alla länder, till och med Frankrike. :toocool: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by christian_rusch
så länge man kan titta en kvinna intensivt i ögonen och med den blicken (och den efterföljande kyssen) |
funkar ;) haha
mindshooter & jaybee....aha.. gud vad coolt det me publik i Sverige och A&B :) weeeeeeeeeeeeeeeeeeee :crazy: |
|
|
|
|