return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Lexion heropent vrijdag: Tiësto (pg. 2)
View this Thread in Original format
Optimus
quote:
Originally posted by MaGiK54
Tijsje heeft vroeger hardcore gedraaid :D En een paar jaar geleden heeft iemand een hardcorenummer gemaakt dat " Tiesto" heet, dus Tiesto en hardcore hebben toch wel wat met elkaar te maken :D :D :D


Akira - Trancetrutje!!!!:eek:
franzelare
quote:
Originally posted by Optimus
Akira - Trancetrutje!!!!:eek:


:D akira was gisteren echt de man in de battle met drokz!!
daar had new wave nog wel wat terror stampplezier kunnen hebben :p
Donna
Zaandam is Westzaan niet,ookal ligt t tegen elkaar aan,je woont of in zaandam,of in westzaan,klaar.
Net zo logisch isset dat de lex de hemkade niet is en andersom,de hemkade zijn al eerder probs mee geweest toen t nog the funfactory was.

Bekijk t gewoon zoals t is,Hardcore/style veroorzaakt agressie en dus problemen,de lex is voornamelijk club (veelste blije clubppl dus) en dit keer mag tijs op komen draven om volk te trekken om de opening at least druk te laten zijn,een zekerheidje dus...

Geen appels met peren vergelijken,staat echt dom
arj1o1
quote:
Originally posted by FunkySimon
vind jij hardcore niet agressief?


de muziek niet de mensen nu wel
kijk eens naar 90-96 toen was echt alles rustig en nu is hardcore opeens aggresief door verkeerde figuren maar nog valt het best mee
Donna
Sure,gelukkig valt t met de neonazi's ook wel mee:rolleyes:
eieregooie
Heh, sorry dat ik weer even back on topuc ga hoor, maar ik geloof dat ik vrijkaartjes krijg vor vrijdag... Dus in dat geval ben ik wel van de partij :)
Remy D
Ik ga morgen mijn kaartjes halen en heb nu al dik zin!! :D
ahp2002
quote:
Originally posted by eieregooie
Heh, sorry dat ik weer even back on topuc ga hoor, maar ik geloof dat ik vrijkaartjes krijg vor vrijdag... Dus in dat geval ben ik wel van de partij :)


ben je er ook al om 21.30 ofzo? de preparty voordat hij 23.00 opengaat?
eieregooie
quote:
Originally posted by ahp2002
ben je er ook al om 21.30 ofzo? de preparty voordat hij 23.00 opengaat?


Dat weet ik eigenlijk niet... zou me niks verbazen als ik daar ook welkom ben... Maar dan is het nog maar de vraag of rond die tijd ook daadwerkelijk aanwezig ben... Zal het eens navragen :D
ahp2002
quote:
Originally posted by eieregooie
Dat weet ik eigenlijk niet... zou me niks verbazen als ik daar ook welkom ben... Maar dan is het nog maar de vraag of rond die tijd ook daadwerkelijk aanwezig ben... Zal het eens navragen :D


haha, laat ff weten of je gaat, we gaan daar fotos en filmpjes maken etc.

eieregooie
quote:
Originally posted by ahp2002
haha, laat ff weten of je gaat, we gaan daar fotos en filmpjes maken etc.

Ja, ik zal het hier wel ff laten weten :) Hoor net trouwens dat Tiësto om 01:00 begint...
Donna
Hmmm tis om de hoek van de straat bijna voor me maar kep denk ik geen zin...
Zaterdag maar XLen denk ik
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement