return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Lexion heropent vrijdag: Tiësto (pg. 4)
View this Thread in Original format
ahp2002
quote:
Originally posted by Remy D
Tiesto draaide SUPER!!! Sfeer was helemaal TOP!! Publiek was ook TOP!!! Kortom heel vet feest. En water was gewoon 1 munt maar een rukker zoals JIJ naaien ze gewoon. :haha: :haha: :haha:


:rolleyes:

ik heb geen 1x water gehaald, heb het 1x gevraagd toen zei die 3 muntjes, toen ben ik aan de cola gegaan van 1 muntje. weet niet of jij een kaartje hebt gekocht, maar 20 euro voor een club is veels te veel en dan zou ik me zelf genaaid volen :toothless

edit: sorry had je avatar nog niet gezien, een objectieve mening kan je dan wel vergeten zie ik :tongue3
eieregooie
Ok... Het begon goed... Achterin de rij... ff bellen... VIP ingang :D Goed geregeld dus hehe...

Daar zijn we dan... heropening van de Lexion met grote nieuwe zaal... Nou, sorry, wat een lelijke zaal... slecht verlicht ed. Alleen op het stukje dansvloer voor de booth was het wel goed geregeld... De rest van de zalen zien er allemaal top uit! Waarom juist de grote zaal dan zo ranzig? Naja goed... Stephen aan het draaien... En dat deed 'ie ronduit slecht! Kutplaten en nog es heel slecht gemixed ook... Pas na een uur kwam de 1e leuke tune voorbij, nl. Firewall - Sincere En daar bleef het dan ook wel bij... Het was echt wachten op Tiësto, sfeer kut...

Om 2 uur dan eindelijk Tiësto... Vet druk dus maar beetje achterin de zaal wezen hangen, daar ging het wel... En eindelijk kwam er ook een klein beetje sfeer in de tent. Tiësto draaide top :) Veel onbekende tunes in het begin en die vielen wel in de smaak... Mijn 3 toppers van het moment kwamen ook nog voorbij (fictivision & phynn, radiohead en die zgn. tilt remix) dus dat maakte een hoop goed :) Hij draaide ook nog ergens halverwege een onwijs harde beukplaat... Weet niet wat het was, maar het was echt VET :D Geluid ook dik in orde :) Na Tiësto DIRECT weg gegaan haha...

Al met al nogal een afknapper dus, maar Tiësto maakte het nog een beetje goed :)

Owja, wat ik ook heel erg lomp vond was dat soort VIP deck dat ze hadden... Zag er echt niet uit... bah... En idd de belachelijk hoge prijzen, tuurlijk, discotheekjes zijn duur, maar dit ging wel beetje ver hoor... En er liep idd nogal wat kutvolk rond, maar ook een hoop gezellige mensen hoor :)
Remy D
quote:
Originally posted by ahp2002
:rolleyes:

ik heb geen 1x water gehaald, heb het 1x gevraagd toen zei die 3 muntjes, toen ben ik aan de cola gegaan van 1 muntje. weet niet of jij een kaartje hebt gekocht, maar 20 euro voor een club is veels te veel en dan zou ik me zelf genaaid volen :toothless



edit: Ik ruk op je zielige houding hahaha.:haha: :haha:
ahp2002
quote:
Originally posted by Remy D
edit: Ik ruk op je zielige houding hahaha.:haha: :haha:

:wtf: :nervous:
Glaniskanis
quote:
Originally posted by MaGiK54
Tijsje heeft vroeger hardcore gedraaid :D En een paar jaar geleden heeft iemand een hardcorenummer gemaakt dat " Tiesto" heet, dus Tiesto en hardcore hebben toch wel wat met elkaar te maken :D :D :D

Hij heeft nooit hardcore gedraaid
Wel een aantal hardcore nummers gemaakt tho
Sabina
De zaterdagavond moet echt rampzalig zijn geweest: wachtrij van ruim 3 uur buiten, garderobe vol, mensen die gewoon verteld wordt om maar naar huis te gaan (met kaartje).....

Lees het gastenboek van de Lexion maar eens.... wordt je niet vrolijk van :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by Sabina
De zaterdagavond moet echt rampzalig zijn geweest: wachtrij van ruim 3 uur buiten, garderobe vol, mensen die gewoon verteld wordt om maar naar huis te gaan (met kaartje).....

Lees het gastenboek van de Lexion maar eens.... wordt je niet vrolijk van :D


Geniaal dat gastenboek van de Lex :D :D Errug slechte reclame dit voor ze, ben benieuwd naar de partyreports op de diverse sites.
Partyhardy!
Ja klopt, ik heb gisterenavond echt zo ongeloofelijk veel mensen gesproken in de XL die allemaal een kaartje voor de Lexion hadden en door de drukte daar gewoon weg zijn gegaan! :( echt heeel erg slechte zaak!
overigens is een biertje in de XL tegenwoordig ook al €2,75! :eyespop: :(
en Misja Helsloot en Ronald van Gelderen draaiden gisteren weer de sterren van de hemel! :cool:
Remy D
Ik had het ook al gehoord van een collega, vrienden van hem hadden ook probelmen gehad. Erg triest!!


En de drankprijzen worden/zijn belachelijk. Toen Armin in de IT draaide betaalde ik 3 euro voor een biertje en bij velen bekend inmiddels op DV en Impulz 4 euro!! :whip:
Chicane
Jullie zijn niet de enige die op drankprijzen klagen, tis gewoon inmiddels al een bekend feit:

quote:
Amsterdamse horeca huilt om omzetverlies.

De omzet in de Amsterdamse horeca is de afgelopen maanden ingestort. Directeur Hermanides van Hotel Arena meldt verkoopdalingen van gemiddeld 30 procent. Volgens hem hoogste tijd voor een noodgreep: deze week overlegt hij met de branche om in de hoofdstad op korte termijn de prijzen van alle consumpties te verlagen met 10 procent.
Hermanides exploiteert meerdere horecagelegenheden en is voorzitter van het Landelijk Discotheken Overleg. Vrijdagnacht in debat met collega's en burgemeester Cohen over het kwijnende Amsterdamse nachtleven, erkende Hermanides dat de horeca de 'dramatische teruggang' voor een belangrijk deel aan zich zelf heeft te wijten.

'We hebben met de invoering van de euro een grote fout gemaakt en de prijzen veel te vaak verhoogd. We zijn gewoon te duur geworden. Voor een biertje in een plastic glas 2,30 euro! Dat zou omlaag kunnen naar 1,60 euro, getapt in een normaal bierglas. Er moeten reëlere prijzen komen, want nu het overal slechter gaat, blijft het publiek weg. Vroeger stonden er duizend man aan de deur van de disco, nu zevenhonderd. Wat dat voor onze recettes betekent, is duidelijk.'

Woordvoerder Waninge van het Bedrijfschap Horeca erkent dat de omzet in zijn branche onder druk staat. Landelijk werd in de eerste zes maanden 4 procent minder verkocht, maar in de Randstad en grote steden is de daling veel groter. Waninge: 'Die 30 procent in Amsterdam zou best kunnen. Voor het eerst zien we lokaal bijzondere sterke afwijkingen van het landelijke gemiddelde.'

Van de zogenoemde Hoktom, de 'Horeca Korte Termijn Index', een tweewekelijkse grafiek op de website van het Bedrijfschap, zijn grote neerwaartse omzetbewegingen af te lezen. Vorige maand lag de omzet 17 procent onder normaal. Herstel wordt dit jaar niet meer verwacht. 'Het jaar 2003 gaat meer en meer op een zure appel lijken waar de horeca stevig doorheen moet bijten.'

Behalve aan de veel te hoge prijzen schrijft de Amsterdamse horeca de neergang in het uitgaansleven ook toe aan de strenge en dure overheidsregels inzake veiligheid en geluid. Of burgemeester Cohen daar eindelijk iets aan wil doen. Cohen verklaarde dat er dikwijls sprake is van een niet te stuiten sneeuwbal. 'Na de ramp in Volendam kregen wij van de media op ons kop dat het bij ons eigenlijk net zo slecht was. Dan ben je verplicht strenger te worden.'


Bron http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=1392

Misschien een tip om zowel de horeca als BREIN te pesten: Drink een zelf gebrouwd biertje terwijl je naar zelf gekopierde TiC DVD kijkt :D

ahp2002
verklaring lexion

quote:
Marije Verfurden (ma 6 oktober 2003) WAT ER IS MISGEGAAN…..! Beste allemaal, Allereerst betreuren wij het dat er een hoop dingen zijn misgegaan afgelopen zaterdag. Ongeveer alles wat vrijdag goed verliep is zaterdag helaas fout gegaan. Het weer werkte ook niet mee en heeft alles wat mis ging nog eens verergerd. Uiteraard kunnen we het nooit helemaal goed maken, immers zijn er velen die een avondje uit zagen verdwijnen in een ^#$^ avond. Voor diegene hopen we het leed te kunnen verzachten door allereerst hun geld terug te geven en daarnaast een vrijkaartje voor een avond naar keuze in oktober aan te bieden. Wanneer je je ongebruikte kaartje bij ons inlevert kun je hier gebruik van maken. Wij hopen dat iedereen het vertrouwen in onze organisatie niet helemaal verloren is. Wij hebben alles ook als zeer vervelend ervaren, ondanks dat is er gelukkig ook een hoop goed gegaan en heeft uiteindelijk het merendeel van alle bezoekers wel een top feest beleefd. Wat is er nou allemaal misgegaan….. Allereerst zijn we van mening dat openingstijd van 23.00 veel te laat is geweest. Om de grote stroom bezoekers beter aan te kunnen zullen we dan ook voortaan met THE FIRST en andere verwachte drukke feesten om 21.00 open gaan. Een simpel rekensommetje maakt dan dat het stukken beter zal gaan met o.a. de toegang en ook de garderobe. Verder hebben we besloten dat er voor de garderobe in de toekomst niet meer betaald hoeft te worden. De garderobe dames en heren hoeven dan niks meer af te rekenen zodat het ophangen van een jas aanzienlijk sneller zal verlopen. Parkeren op het nieuwe extra parkeerterrein ging goed alleen de wachttijd voor een bus was te lang. Dit zullen we oplossen door het simpel inzetten van meer pendelbussen. Het water op het parkeerterrein hebben wij niet kunnen voorzien doordat we sinds we dit terrein gevonden hebben (slechts 2 weken geleden) nog geen regen gehad hebben. We hebben daardoor helaas niet kunnen constateren dat er zoveel water op een bepaald gedeelte van het terrein blijft staan. Dit zal een volgende keer opgelost zijn d.m.v. het plaatsen van platen op de stukken van het terrein waar gelopen word. Het brandalarm wat constant afging is helaas een kinderziekte die pas duidelijk is geworden op de avond zelf, een rookmelder zal vervangen worden door een hittemelder waarmee dit probleem opgelost zal zijn. Dit en o.a. het tekort aan munten bij de kassa’s zijn zoals eerder omschreven de bekende kinderziektes die naar boven komen bij het in gebruik nemen van het pand. Dit soort zaken zijn snel op te lossen. We hopen dat iedereen begrijpt dat dit soort dingen echt bijna niet te voorkomen zijn met een opening, dat hoort er een beetje bij. Ondanks alles is er ook een hoop goed gegaan en hebben een heleboel mensen een top avond gehad. Er is zelfs een aanzoek gedaan waarop de toekomstige bruidegom ja heeft gezegd dus voor dit aankomend bruidspaar kan de avond niet meer stuk. Nogmaals betreuren wij het ten zeerste dat er een hoop mensen te lang hebben moeten wachten of helemaal weggegaan zijn. Wij hopen dat iedereen evengoed toch nog de Lexion blijft bezoeken zodat wij aan deze mensen ook kunnen laten zien dat alles opgelost zal zijn bij een volgend bezoek aan de Lexion. Gedupeerde mensen kunnen vanaf morgenochtend 10.00 bellen naar 075-6123999 of mailen naar [email protected] Ook iedereen die wel is geweest en zich gedupeerd voelt nodigen wij uit te bellen of te mailen zodat wij voor iedereen een compensatie op maat kunnen zoeken. namens de gehele Lexion-crew Marije Verfurden


wel netjes dat ze reageren, maar of het genoeg is? de reacties in het guestbook liegen er niet om...
Partyhardy!
Inderdaad netjes dat ze zo reageren maar ze hadden veel al van te voren kunnen bedenken. Misschien niet van die regenplassen op de parkeerplaats maar te weinig muntjes, te lange wachttijden, slechte garderobe is gewoon nadenken van te voren! blijft super slecht georganiseerd. Wel netjes dat je dus nu je geld kunt terug krijgen en gratis opnieuw mag gaan, ik denk wel dat veel mensen hier gebruik van zullen maken :)

en over die drankprijzen, ik denk en hoop ook dat de prijzen omlaag zullen gaan. Het is precies zoals Tijs al goed opmerkte afgelopen zaterdag; er staat gewoon geen rij meer bij de barren terwijl dit een tijd terug wel het geval was. dus wanneer de drank weer wat goedkoper wordt wordt er ook weer meer omgezet! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement