|
Lexion heropent vrijdag: Tiësto (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by Donna
Hmmm tis om de hoek van de straat bijna voor me maar kep denk ik geen zin...
Zaterdag maar XLen denk ik |
ah jammer, have fun @ XL |
|
|
| ahp2002 |
| Eieregooie.. ik ben er vanaf 22.00 ofzo, foto's en films maken voor de website.. see u there misschien |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Eieregooie.. ik ben er vanaf 22.00 ofzo, foto's en films maken voor de website.. see u there misschien |
Dus als ik iemand met een camera zie lopen dan ben jij het? :p Hehe... Ik weet nog niet hoe laat ik er ben... Ik zie wel :) |
|
|
| ahp2002 |
hehe ok.. Ik neem zelf geen digicam mee, maar een andere jongen van t.nu wel...
ik heb een rood diesel shirt aan waarop staat:
where is (poppetje herentoilet)?
don't ask haha...
anders veel plezier |
|
|
| eieregooie |
| Nou ja... die eikels hebben kaartjes voor morgen gegeven ipv vandaag... maar het komt goed, ze worden gewoon ingeruild :) Wordt alleen pas rond 11en waarschijnlijk, dus geen champagne voor mij :( Maar goed... Ik ben iig van de partij :D |
|
|
| ahp2002 |
de champagne was lekker (veel gegraaid) en tot 11 uur gratis red bull/wodka gedronken, lester claessen draaide erg goed.. Stephen was bagger, toen kwam tiesto, die wel lekker draaide, maar voor mij was t feest toen afgelopen. veeeels te druk, benauwd en geen ruimte om te dansen... tsja tiesto he...
wel aardig aangekleed, locatie beetje vaag in een weiland. maar dan het grootste minpunt: het publiek. Ik voel me niet echt thuis tussen honderden bodybuilders steroiden coke en pillen snuivende/slikkende figuren. Damn, ik vond de sfeer absoluut niet relaxed.. Erg jammer...
Wel bizar mooie vrouwen waar uitgebreid mee gepronkt werd (en terecht ook wel)
Oja: 1 muntje = 2,75 euro
1 biertje = 2,75 euro
1 flesje water = 3 muntjes = 8.25 euro :whip: :whip:
Dj Jochen draaide wel ok.. half zes weggegaan. Ik was een andere keer ook al in Zaandam, De Hemkade, ook al zo'n drama publiek. Voor mij nooit meer Zaandam..
We hebben wel een paar vette clips van tiesto :)
Conclusie: mooie tent, muziek een 6,5 en absoluut een publiek waar ik me niet bij thuisvoel..
grtz, |
|
|
| arj1o1 |
wtf 2,75 euro voor een biertje maar dan wel gratis red bull  |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by ahp2002
maar dan het grootste minpunt: het publiek. Ik voel me niet echt thuis tussen honderden bodybuilders steroiden coke en pillen snuivende/slikkende figuren. Damn, ik vond de sfeer absoluut niet relaxed.. Erg jammer...
Wel bizar mooie vrouwen waar uitgebreid mee gepronkt werd (en terecht ook wel)
|
Precies het probleem waarom ik zit te twijfelen om ook een keer te gaan. Ben nog nooit geweest en eigenlijk mag je dan niet oordelen maar die verhalen elke keer :eek: :p |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by arj1o1
wtf 2,75 euro voor een biertje maar dan wel gratis red bull |
nee, tot 23.00 was het gratis zuipen (voor VIPs & genodigden). dus toen zijn we wodka red bull mixjes gaan hijsen natuurlijk. En champagne. Vanaf 23.00 was het dus die 2.75 voor een biertje/colaatje. |
|
|
| Biohazard |
| Ja dat is het typische Lexion volk. Hier in ons dorp hadden ze vroeger die Lexion After Parties met DJ Jose en Melvin. Daar kwam ook van dat anabolen sjonnie/ikhebteveelonderdezonnebankgelegen anita volk op af. :nervous: |
|
|
| MaGiK54 |
| Wtf € 2,75 voor een muntje das ƒ 6,06 voor een biertje. En drie muntjes voor een flesje water das dan ƒ 18,18 tering, wat denken ze dat ze een tent op Ibiza hebben ofzo. Dan moet je zeker ook nog een vette entreeprijs betalen om binnen te komen ?? Mag hopen dat het partypubliek deze tent links laten liggen met dit soort prijzen. |
|
|
| Remy D |
| Tiesto draaide SUPER!!! Sfeer was helemaal TOP!! Publiek was ook TOP!!! Kortom heel vet feest. En water was gewoon 1 munt maar een rukker zoals JIJ naaien ze gewoon. :haha: :haha: :haha: |
|
|
|
|