return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Devotion-flicka - vem är hon? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Proximus
that would be me ;)

du kanske såg mig där, gick fram och gav henne en skiva också :)
zamson
quote:
Originally posted by mindshooter
Sen kan vi ha ett brölopp här på TA...reveal kan starta en bröllops-tråd :D


HAHA :) pax för att vara brudtärna!
JayBee
Pax på kyrko DJ :) (får spela bröllops musiken med lite högre bpm :D )
mellow pleasure
Efter att kolla genom denna tråd så måsta jag ju bara fråga hur det slutade. Fick du ngn klarhet i vilken den flickan var eller är hon fortfarande ett mysterium. Jag måste säga att dessa historier allt för sällan får ett gott slut. Därför hoppas jag att denna är den som ändrar den statestiken. Keep looking the answer is out there.
dbl
quote:
Originally posted by JayBee
Pax på kyrko DJ :) (får spela bröllops musiken med lite högre bpm :D )


ta o remixa den kanske :P
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by morakickers
bor du i värnamo?


Njae...bodde en bit utanför. Nu bor och pluggar jag i Växjö :)
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by mellow pleasure
Efter att kolla genom denna tråd så måsta jag ju bara fråga hur det slutade. Fick du ngn klarhet i vilken den flickan var eller är hon fortfarande ett mysterium. Jag måste säga att dessa historier allt för sällan får ett gott slut. Därför hoppas jag att denna är den som ändrar den statestiken. Keep looking the answer is out there.


Hon var uppenbarligen upptagen. Men jag har börjat äta och så nu igen, så jag tror jag klarar mig ;)
DJLilJo
Det är alltid så att de som är fina är upptagna... :( Men jag måste citera min kompis som svarade på detta med: "För dem, måste man köra med en speciell teknik" - Keep on going säger jag...
Proximus
ähh det håller jag inte med om. girls are like buses, you miss one, take another ;)

du tror du har hittat den finaste och bästa, men veckan efter så grusas de teorierna när du ser en ännu bättre :cool:
mellow pleasure
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Hon var uppenbarligen upptagen. Men jag har börjat äta och så nu igen, så jag tror jag klarar mig ;)

Jag måste ändå säga att jag tycker det var coolt att leta på det sätt du djorde. Huruvida det skulle bil sen kan bara snillen spekulera i !
Men så länge man följer sina instinkter och hjärta så gör man massa konstiga men lärorika val. Men loppet är inte kört tro mig man behöver bara jobba ur en annan vinkel. Så tuta och kör tills däcken tar slut. Man ska inte sitta på hemmet och tänka att : Fan varför pröva jag inte fullt ut. Det är spänning och passion man behöver för att leva. Trygghet och tillit för att överleva.
Bye for now !!

matiilda
Hejhallå!

Ehm, först måste jag ju tacka för alla komplimanger ;)

Anledningen till att det har tagit mig en månad att svara är för att jag har haft helt sjukt mycket att göra...
Apropå mitt civiltillstånd, som ju diskuterats fram och tillbaka på den här sidan, så kan jag avslöja att jag är singel. Japp. Men jag vet inte om jag är särskilt sugen på ett Tranceaddict-bröllop faktiskt...

Jag är mest fascinerad över hela debatten, och är faktiskt lite nyfiken om Lazlo verkligen började knacka dörr runt hela stockholms län och tröttnade, eller om han gav upp redan innan? :)
Oavsett, det måste nog va bland det största besvär en kille nån gång genomgått för att få tag på mig...!

Tips till nästa gång, om det skulle hända att nån som läser det här råkar ut för kärlek vid första ögonkastet som Lazlo verkar ha gjort - GÅ FRAM OCH SÄG HEJ. Jag lovar, ingen tjej tar illa upp av ett hej, även om hon nu skulle råka vara upptagen, ointresserad eller nåt liknande...

Jaja, keep up the good work grabbar. Ni har ju lyckats förgylla mitt liv lite iaf, haha :D
Kongo_kim
quote:
Originally posted by matiilda
Hejhallå!

Ehm, först måste jag ju tacka för alla komplimanger ;)

Anledningen till att det har tagit mig en månad att svara är för att jag har haft helt sjukt mycket att göra...
Apropå mitt civiltillstånd, som ju diskuterats fram och tillbaka på den här sidan, så kan jag avslöja att jag är singel. Japp. Men jag vet inte om jag är särskilt sugen på ett Tranceaddict-bröllop faktiskt...

Jag är mest fascinerad över hela debatten, och är faktiskt lite nyfiken om Lazlo verkligen började knacka dörr runt hela stockholms län och tröttnade, eller om han gav upp redan innan? :)
Oavsett, det måste nog va bland det största besvär en kille nån gång genomgått för att få tag på mig...!

Tips till nästa gång, om det skulle hända att nån som läser det här råkar ut för kärlek vid första ögonkastet som Lazlo verkar ha gjort - GÅ FRAM OCH SÄG HEJ. Jag lovar, ingen tjej tar illa upp av ett hej, även om hon nu skulle råka vara upptagen, ointresserad eller nåt liknande...

Jaja, keep up the good work grabbar. Ni har ju lyckats förgylla mitt liv lite iaf, haha :D


Fel på tangentbordet eller :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement