return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Devotion-flicka - vem är hon? (pg. 6)
View this Thread in Original format
ScuL
Gaby Glorie Goldiluxe.... (vad är det med bokstaven G? :D )
Pjox, lr?. Dragonfly tror jag också ... hm det är allt tror jag
nej. jag saknar tjejen från Falun. har glömt hennes namn
Pjox
Okej.. nu är min nyfikenhet stillat för tillfället. Och jo Pjox är en flicka :p
Aendy
quote:
Originally posted by Pjox
Okej.. nu är min nyfikenhet stillat för tillfället. Och jo Pjox är en flicka :p


Dock är jag skeptisk till att den information jag fick i helgen om att MojjMojj skulle vara en tjej stämmer...
staz
lol aendy, jag hade fel.. vetefan va ja fick det ifrån.. måste blandat ihop honom med nån annan, :) var typ säker på att det var en tjej tills jag dubbelkollade nu..
Glorie
quote:
Originally posted by ScuL
Gaby Glorie Goldiluxe.... (vad är det med bokstaven G? :D )


:D:p:rolleyes::D:p:rolleyes::D:p:rolleyes::D:p:rolleyes::D:p:rolleyes:

the GIRLS!!!

:D:p:rolleyes::D:p:rolleyes::D:p:rolleyes::D:p:rolleyes::D:p:rolleyes:

du glömde matiilda och teski.

ajöken! :toothless
ScuL
quote:
Originally posted by Glorie
:D:p:rolleyes::D:p:rolleyes::D:p:rolleyes::D:p:rolleyes::D:p:rolleyes:

the GIRLS!!!

:D:p:rolleyes::D:p:rolleyes::D:p:rolleyes::D:p:rolleyes::D:p:rolleyes:

du glömde matiilda och teski.

ajöken! :toothless


hehe

nej - inte teski:
quote:

nej. jag saknar tjejen från Falun. har glömt hennes namn


matiilda räknade inte med ännu för att det här var hennes första tråd lr nåt :) vet inte om hon har lust att komma tillbax efter det :D
mindshooter
quote:
Originally posted by JayBee
stackars lazlo oxo, hans känslor är utspridda över hela internet.


öööh :p det var var väl ändå han som valde det :p
dbl
vill du se bilder.. jomen visst :)




hehehe :)nååågot gammalt men ändå.. ehm :)
JayBee
quote:
Originally posted by mindshooter
öööh :p det var var väl ändå han som valde det :p
"öööh"? har du förvandlats till en zombie? hehe nja på sätt och vis, stackarn det var ju hans känslor så gjorde det inte han själv.
Pjox
quote:
Originally posted by Aendy
Dock är jag skeptisk till att den information jag fick i helgen om att MojjMojj skulle vara en tjej stämmer...


Haha skulle villja se MojjMojj som tjej :D typ i kjol och liknande.

DJ_Laszlo
hmm...det här var ju inte bra...Det var inte alls min mening att någon skulle känna något obehag av detta. Det är ju i grund och botten ingen annan än jag som ska ha skulden för det. När jag startade tråden så hade jag på sin höjd räknat med ett "äh, gå och lägg dig" som svar, och att tråden sedan ganska omedelbart skulle dö ut.

Nu blev det ju inte riktigt så, och i samband med att du, Matilda, hittade hit, så blev det ju ännu en twisted turn på det hela. Jag ber i alla fall tusen gånger om ursäkt om det är så att du på något känt dig illa till mods av det som diskuterats här. Det mesta som har sagts i denna tråden från alla har ju trots allt varit med glimten i ögat - inte minst alla bröllopsplaner. :)

Det minsta jag kan göra är att ta bort bilden jag lagt upp på dig - och det har jag också gjort. Jag hoppas att Staz gör likadant och tar bort länken från sitt inlägg. Sen talar jag nog för alla när jag säger att vi ändå hoppaas på att du ska stanna kvar och att vi inte skrämt vettet ur dig. Vi är trots allt ganska snälla ändå. (De flesta av oss i alla fall :toothless)

Vad beträffar mig så finns det väl ingen större anledning för er att tycka synd om mig - men fortsätt gärna med det, det känns bra :D - jag har trots allt varit med om värre saker - och jag har blottat mina känslor mer så, men det är en helt annan historia och det hör till det förgågna...tror jag. :nervous: I vilket fall som, så lär jag väl bli påmind om detta mer än en gång nästa gång jag stöter på några av nissarna på nästa trance-fest. :D

Så...än en gång...förlåt mig...
mindshooter
^^^ Word up! :disbelief
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement