return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Devotion-flicka - vem är hon? (pg. 4)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
He he va kul att du hittade hit matiilda... ännu en till tjej till vårat så tjejfattiga forum :) Men what´s up med din keyboard ?
jofawe
jag har precis lärt mig det viktiga i att läsa en hel tråd :)
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by matiilda
Jag är mest fascinerad över hela debatten, och är faktiskt lite nyfiken om Lazlo verkligen började knacka dörr runt hela stockholms län och tröttnade, eller om han gav upp redan innan? :)
Oavsett, det måste nog va bland det största besvär en kille nån gång genomgått för att få tag på mig...!

Oj - hej! Mitt hjärta slutade just slå för ett ögonblick.

Jag fick tyvärr bensinstopp halvvägs upp till Linköping - och då började jag fundera på det här med ödet och vad gud verkligen ville att det skulle bli av detta - så jag tog beslutet att vända om.

(Inte för att jag tror på varken Gud eller ödet, men någon vettig(?) bortförklaring måste jag ha till den uteblivna dörrknackningen). :toothless
reveal
Här händer det grejor :D

Välkommen till TA matiilda, och lycka till Laszlo :D
mjz
tyckte precis jag hörde kyrkklockor i bakgrunden i alla fall... ;)
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by mjz
tyckte precis jag hörde kyrkklockor i bakgrunden i alla fall... ;)

Kyrkklockor? Bah! När jag en vacker dag ska gifta mig så tänker jag göra det på Amsterdam ArenA (om ID&T inte tar Senstionkonceptet vidare till England och Old Trafford dvs), och då är det Mauro Picotto som vänder på bröllopsplattorna.

btw...

Fyfan vilken idé jag fick till ett äkta smörigt hollywoodsfrieri. Tänk er följande: (Matilda, blunda nu för annars blir det ingen överraskning). Man tar kontakt med ID&T, och ber de snällt om att få göra en public proposal på Sensation...precis innan megamixen eller innan AvB kliver upp...just då besökarna är som mest på allerten :D
(Fan för den j*vlen som snor mig idé! :whip: :whip: :whip: )

:nervous: Fast...tänk...om hon säger...nej...
mindshooter
hehe...välkommen till TA matilda :)

hoppas du stannar..

kul upplösning
dbl
hehehehe... välkommen till TA matilda... alltid trevligt med tjejer som tittar in :)
matiilda
oj då, sådär såg det inte alls ut när jag skrev det...
man ska aldrig lita på andras tangentbord med andra ord :mad:

men det går ju att läsa hyfsat bra iaf...ehrm, nåja.

tack hörrni, känner mig mkt välkommen. Och det är verkligen tjejfattigt här, så jag får bidra med lite xx-gener på forumet, hehe.

men hallå - allt detta snack om kyrkklockor liksom? har analyserat saken och kommit fram till att alla e väldigt sugna på något av följande alternativ:
- se Lazlo gifta sig
- gå på ett bröllop där BRA musik spelas
- vara kyrko-DJs
- va DJ-prelle (ooooh, vore inte det grymt? :D )
- vilket som av ovan nämda punkter. tror nämligen alla ovanstående alternativ är
klassiga nog att vara en stor merit på ett CV :p

btw - e mkt ledsen att chus & cheballos blivit sjuka...
ScuL
det saknar alternativet: vara avundsjuk på Laszlo.. :D

förresten välkommen ;)

Vizay
jahaja de här va ju en oväntad vändning i det hela...ballt :)

välkommen hit iaf matiilda, kul med nya ansikten (???) här på forumet....brings some new energy to the regular things :)

glöm inte å skriva i svenska folket tråden som finns nånstans bland dom klistrade trådarna :)
staz
hahah skön upplösning..välkommen till forumet matilda.
vi måste börja göra mer kärlek vid första ögonkastet trådar så vi får hit lite fler söta damer ;)

- edited by request by staz -
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement