|
Nån som fått sina The Lab-pengar tillbaka? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| zamson |
| quote: | Originally posted by reveal
om de däremot verkligen betalar tillbaka pengarna så visar det på väldigt fin "goodwill", vilket är bra "promotion" |
njaaa..skulle nog inte använda "goodwill" det är nog det sista jag skulle säga.. jag menar ett proffsigt företag hade betalat tillbaka vid det här laget. Är det verkligen "goodwill" att betala tillbaka pengar som egentligen Ska vara dina från början? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by zamson
njaaa..skulle nog inte använda "goodwill" det är nog det sista jag skulle säga.. jag menar ett proffsigt företag hade betalat tillbaka vid det här laget. Är det verkligen "goodwill" att betala tillbaka pengar som egentligen Ska vara dina från början? |
du har rätt
men det jag menade var att de vill göra gott för sig, och det kallade jag, kanske lite slarvigt, för "goodwill"
goodwill betyder ju ursprungligen "välvilja" :) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Detta kommer inte rinna ut i sanden...det är lätt att ge festfixare dålig promotion...hundra gånger lättare än att ge dom bra promotion...se bara hur lätt deras förra fest föll i träsket...p.ga rykten... Vi får hoippas att dom bara varit sega... |
Det där tror jag inte på! Det var så dåligt arrangerat från början. Dålig promotion från början som skapade "dåligt" rykte för arrangören. |
|
|
| staz |
| quote: | Hey! Sorry for the late reply, people. Not just the backlash from The Lab, but also my personal situation (becoming a father!) is taking up a large part of my life.
All refunds that have been sent in until today have been passed on to the legal department, as they are handling all payments for The Lab. I very much hope the first payments will be done this week. Please check this board for updates, I will try to keep you continuously posted.
Cheers,
/Bas, Loungelab |
|
|
|
| trondman |
| Var 2 veckor sedan dom skrev det som Staz postade in men vad jag vet så har fortfarande ingen fått några pengar tillbaks. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by trondman
Var 2 veckor sedan dom skrev det som Staz postade in men vad jag vet så har fortfarande ingen fått några pengar tillbaks. |
Det är juh fan skandal att dom missköter(!!) sig på detta viset:whip: :whip:
Det lilla förtroende man hade för dom är ju totalt borta nu :(
Jag själv beställde aldrig nån biljett, men jag lider med er som inte fått tebax era pengar:mad: |
|
|
| Funfrock |
Lange och Andreas nu på fredag enligt deras hemsida. Någon som har sett nån reklam för det eller hört något om det? Deras hemsida funkar ju fortfarande inte som den ska så inte lätt att få ut nån info från den.
Får väl ge dem en chans och gå dit på fredag iaf :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Funfrock
Lange och Andreas nu på fredag enligt deras hemsida. Någon som har sett nån reklam för det eller hört något om det? Deras hemsida funkar ju fortfarande inte som den ska så inte lätt att få ut nån info från den.
Får väl ge dem en chans och gå dit på fredag iaf :) |
du åker alltså till lund från helsingborg för nåt som KANSKE ska ske?
kan även meddela att jag som lundabo inte sett en gnutta reklam för detta :rolleyes: |
|
|
| staz |
| tror ärligt talat inte att det är så mycket som de kan göra för att skynda på betalningen, tror inte det ligger i deras händer.. tror inte heller att det direkt var deras fel att det sket sig med the lab. |
|
|
| DylanSwe |
Hur blir det med Lange i Lund egentligen? är här nere på besök hos flickvännen och de hade ju varit riktigt trevligt o dra med henne på hennes första "trancefest".
Har varken hört eller sett något om festen men hoppas ändå på att det blir nåt |
|
|
| Funfrock |
| quote: | Originally posted by reveal
du åker alltså till lund från helsingborg för nåt som KANSKE ska ske?
kan även meddela att jag som lundabo inte sett en gnutta reklam för detta :rolleyes: |
Hittar nog alltid nått annat kul om det skulle vara inställt :)
Fast det står iaf på langes hemsida att han är bokad i lund den kvällen. Ingen som har nån kontakt med Andreas? Han borde väl veta. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Funfrock
Hittar nog alltid nått annat kul om det skulle vara inställt :)
Fast det står iaf på langes hemsida att han är bokad i lund den kvällen. Ingen som har nån kontakt med Andreas? Han borde väl veta. |
att det står på hans sida att han är bokad är tyvärr ingen garanti, alla var ju tex bokade för the lab...
men bra idé, nån måste väl ha möjlighet att fråga andreas? |
|
|
|
|