|
Nån som fått sina The Lab-pengar tillbaka? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Funfrock |
| quote: | Ska ha ett svar senast ikväll om hur det ligger till.
/Andreas |
Detta har Andreas skrivit på tranceclubber.. så det är väl bara att vänta.. |
|
|
| trondman |
Och det blev inställt.
Andreas på tc :
Kan nu bekräfta att det blir inställt. Fick just reda på det.
Varför kan jag dock inte redogöra för. Det får förklaras av Loungelab senare. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by trondman
Och det blev inställt.
Andreas på tc :
Kan nu bekräfta att det blir inställt. Fick just reda på det.
Varför kan jag dock inte redogöra för. Det får förklaras av Loungelab senare. |
haha, jag är _INTE_ förvånad:toothless |
|
|
| Funfrock |
Står en nyhetsartikel på t.nu nu också :(
grrr.. aldrig mer förtroende för LoungeLab |
|
|
| eXton |
jisses vilka idioter
hur tror de att de kan ta dit en känd (= dyr) DJ och sen inte ge tillbaka pengarna till de som litade på dem och köpte inför the Lab???
hoppas de lägger ner sin sida och sina misslyckade festförsök och åker hem till Holland, för Sverige verkar ju vara alldeles för svårt för dem!
eller starta en vanlig klubb med vanliga DJs, finns så många bra lokala att man inte behöver flyga hit dyra DJs.. är musiken bra så kommer det folk ändå. Och det finns verkligen inte många icke-trancefrälsta som skulle märka någon skillnad eller ens känner igen namnen Lange och Above & Beyond. De skulle kanske märka om Tiesto eller Paul Van Dyk kom, på sin höjd! |
|
|
| reveal |
det minsta man kan begära är att de själva förklarar, istället för att bara smita undan hela tiden :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
ge mig mina the lab-pengar tillbaka, annars jävlar :mad: :mad: :mad: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Vizay |
| asså seriöst sätt hårt mot hårt nu...om ni inte får tillbaka era pengar inom en snar framtid så stäm dom, måste ju gå å stämma odm för lurendrejeri eller liknande! |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Vizay
asså seriöst sätt hårt mot hårt nu...om ni inte får tillbaka era pengar inom en snar framtid så stäm dom, måste ju gå å stämma odm för lurendrejeri eller liknande! |
Inte om deras verksamhet sätts i konkurs. Då beslagtags alla tillgångar för att betala av skulder till diverse affärspartners och samtliga som köpt biljett kan definitivt glömma sina pengar. |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Inte om deras verksamhet sätts i konkurs. Då beslagtags alla tillgångar för att betala av skulder till diverse affärspartners och samtliga som köpt biljett kan definitivt glömma sina pengar. |
aj fan de har du ju rätt i, de va illa :/
blir lack på arrangörer som inte tar sitt ansvar ordentligt, pajar ju bara för resten av scenen som finns :/ |
|
|
| mindshooter |
| men har dom gått i konkurs då? |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by mindshooter
men har dom gått i konkurs då? |
Ett av deras dotterbolag: LOUNGE LAB LA RÉSISTANCE AB gick i konkurs några veckor innan The Lab skulle bli av. Jag förstod på Sun Kite's label-boss, Peter, att detta bolag hade hand om biljettförsäljningen och deras tillgångar frös. Något som störde Peter då jag talade med honom eftersom Sun Kite inte hade erhållit det avtalade förskottet.
Hur det är med själva Lounge Lab vet jag faktiskt ingenting om... |
|
|
| trondman |
| konstigt att de gått ut och lovat pengarna tillbaks trots att deras tillgångar blivit frysta några veckor innan. Skulle vara kul att veta hur de hade tänkt lösa det... |
|
|
|
|