return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מהיר ועצבני כחול לבן
View this Thread in Original format
NyKoN
אם מישהו היה צריך עוד הוכחות שיש גם פנאטים בארץ
http://www.sleeper.co.il/movies/270.mpg

עשה לי צמרמורת הסרטון הזה
sputnik_IL
quote:
Originally posted by NyKoN
אם מישהו היה צריך עוד הוכחות שיש גם פנאטים בארץ
http://www.sleeper.co.il/movies/270.mpg

עשה לי צמרמורת הסרטון הזה



לא הבנתי את התגובה שלי
היא חיובית או שלילית?:conf:
NyKoN
חיובית
מדהים לראות מכונית נוסעת כ"כ מהר
sputnik_IL
כי מהתגובה המקורית שלך

אפשר לחושב שאתה איזה אימא פולניה שטוענת שאנחנו מסכנים את הציבור.

ויש רכבים שנוסעים יותר מאלה :haha:
Scorchio
איזה סתומים באימא שלי
מצלמים אל הלוחיות רישוי
כאילו זה ברור שידפקו אותם על זה ענק
DJ_Yuval
פייי יפה!!:eyespop:
Hell_Copter
נחמד ביותר...
לסגור מעל 270 באוטו שלך זה טוב...
בעיקר שהסקאלה זה עד 260 :)
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Scorchio
איזה סתומים באימא שלי
מצלמים אל הלוחיות רישוי
כאילו זה ברור שידפקו אותם על זה ענק


חחחחחחחחחחחחחח
מה איכפת לך? תהנה מהסרטון :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3
NyKoN
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחח
מה איכפת לך? תהנה מהסרטון :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3



הוא צודק
יש למשטרה הוכחה עכשיו לקנוס אותו במלא כסף שלא לדבר על זה שהוא בחיים לא יעבור יותר את הבדיקה השנתית הזאת
arik
ה זה משנה עכשיו משטרה



אולי הם החליפו את הלוחית!!!!


בכל מקרה באתי להגיד שזה לא עובד לי יש לי באג!!!

אז כוס הומו

sputnik_IL
quote:
Originally posted by arik
ה זה משנה עכשיו משטרה



אולי הם החליפו את הלוחית!!!!


בכל מקרה באתי להגיד שזה לא עובד לי יש לי באג!!!

אז כוס הומו


אריק תעדכן את ה
DIVX שלך



www.DIVX.COM
itamarsan
חברי'ה מדהים!!!!!!!!!!
כול כך יפה לראות את קילומטרא'ז מגיע עד הסוף אךך זה מצויןןן:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement