|
פלאפון (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
איך דפקו לך?
מישהו בא אליך ואמר לך תביא שיחה? או שהרימו לך מהתיק?
כי אם נתת את הפלאפון אתה טמבל ואם השארת בתיק אתה טמבל כי בכפ"ס לא משאירים פלאפונים בתיק... גם לא מביאים אותם לבצפר אז בכלל
באיזה כיתה הבן זונה ואיך קוראים לו?
ותאמת אני מרחם עליך... חבל
לחבר שלי דפקו את המנוי שלו למכבי בים... חתיכת טמבל.... מי בא עם ארנק לים? ועוד ארנק עם מנוי בפנים
:/ |
|
|
| KrazyDJs |
וואלה באסה אחי
מקווה שהכל יסתדר
ובאמת, איך הרימו לך אותו ? |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אני מסכים איתו
אתה יודע מי זה..... מה הבעיה? לך אליו עם אלת בייסבול וכמה חברים ותגיד לו "תחזיר את הפלאפון שלי!" אם לא - פוצץ אותו!!!!
או שאם הוא מהבית ספר שלך או משהו אתה יכול ללכת למנהלת שתטפל בזה..... תאמין לי שראיתי את זה בפעולה כמה פעמים וזה עובד יפה מאוד! |
ואאיייי אורןן זה כול כך מזכיר לי אז שגנבו לך את הפלא
שקראתי את הט'רד מיד נזכרתי איזה קטעים!!!!
בקיצר אחי עם אתה יודע מי זה תלך תשחט אותו ותעשה עליו כפרות מחר אחי
ואם אתה לא מוצא אותו השתתפות עצמית 600 שקל וכך פלא חדש אחי אין פה הרבה מה לעשותת |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by guetag
אחח עד מתי?
איזה נרקומן נכנס לאוטו שלי פתאום והתיישב..
לקח את הפלאפון ויצא
וכל זה קרה לפני5 שעות..
כמה זמן לוקח להגיש תלונה כוס אמק |
חחח ולא עשית כלום?
מה זה נכנס לך לאוטו ולקח? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
אחח עד מתי?
איזה נרקומן נכנס לאוטו שלי פתאום והתיישב..
לקח את הפלאפון ויצא
וכל זה קרה לפני5 שעות..
כמה זמן לוקח להגיש תלונה כוס אמק |
יא רכרוכי!! יא צהוב!!
הוא ככה סתם בא ולקח ולא עשית כלום?!?!?
מה הולך איתך גילי?! |
|
|
| -CosmicFire- |
הפלאפון היה בתוך תיק עם עוד 5פלאפונים
שמתי אותו בתיק של חבר שלי כי הייתי אמור ללכת איתו למשחק של הפועל אבל הבני זונות הרימו לי אותו מיתוך התיק
אני עדיין לא מבין איך לא ראינו את זה...
ולמי שאולי מכיר
מקס אוטמזגין... |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
הפלאפון היה בתוך תיק עם עוד 5פלאפונים
|
שאלה מתבקשת:
למה היו לך 5 פלאפונים בתיק? |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
שאלה מתבקשת:
למה היו לך 5 פלאפונים בתיק? |
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
הפלאפון היה בתוך תיק עם עוד 5פלאפונים
שמתי אותו בתיק של חבר שלי כי הייתי אמור ללכת איתו למשחק של הפועל אבל הבני זונות הרימו לי אותו מיתוך התיק
אני עדיין לא מבין איך לא ראינו את זה...
ולמי שאולי מכיר
מקס אוטמזגין... |
חחחח
מתאים לרוסים לעשות כזה דבר
אל תתעסק איתם.. הם מאפיה כשזה מגיע לפלאפונים |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
שאלה מתבקשת:
למה היו לך 5 פלאפונים בתיק? |
אולי אלה לא היו רק הפלאפונים שלי??
והם לא רוסים... |
|
|
| NyKoN |
מקס אוטמזגין זה לא רוסי?!
מה הוא? קווקזי? כי רוסי וקווקזי זה אותו הדבר בערך
בכל מקרה
לך לאוטו של אבא שלו ותגנוב לו את הטאסות ואת הסמל
ותנסה לשבור איזה מראה
תגיד לו או פלאפון או טאסות וסמל
:D |
|
|
| -CosmicFire- |
זה כבר היתאבדות
אם אבא שלו תופס אותי אני מת
צריך את רועי יבוא יקח לו את כל הדלת של האוטו |
|
|
|
|