return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
פלאפון
View this Thread in Original format
-CosmicFire-
סמק
היה לי סמסונג 824
בני זונות גנבו לי אותו היום...

חברס גנבו פה למישהו וידע מה אפשר לעשות
הלכתי לבן זונה הביתה אבא שלו יותר בן זונה ממנו אומר הבן שלי יש לו אורבוקס הכי טוב לא יגנוב מאף אחד
הלכנו למשטרה הגשנו תלונה אבל אלוהים יודע אם הם יעשו עם זה משהו

אתם יודע אולי מה אפשר לעשות??
אני שילמתי מהחסכונות שלי 1800שקל על הזין הזה עכשיו עד שחכסתי עוד 1000אני צריך לשלם כנס

:nervous: :nervous: :nervous:
Q-PiXeL
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אני שילמתי מהחסכונות שלי 1800שקל על הזין הזה עכשיו עד שחכסתי עוד 1000
:nervous: :nervous: :nervous:


זוכר תת'רד של הגניבת סמלים ממכוניות?
רשמתה בסוף שהפסקתה עם זה... אז אם באמת הפסקתה אני לא יגיד שמגיעה לך על גניבת הפלאפון...


בכל מקרה
היה לך ביטוח?
ההשתפות עצמית אמורה להיות משהו באזור ה600 שקל אני חושב...

חוץ מזה אם אתה יודע מי זה אז:whip:אותו
ותגנוב חזרה תפלאפון
:p
-CosmicFire-
אחי על הסמלים שילמתי מספיק ולמדתי מזה לא מהפלאפון אז אל תזכיר לי...

והכנס שאני צריך לשלם זה 1200שקל

ואין מצב שאני גונב בחזרה כי הפלאפון לא אצלו בטח נתן את זה לחברים שלו
למרות שחבר שלי בן דוד שלו אבל זה לא יעזור ממש...
AnthemFreak
וואי איזה באסה
אני רוצה לקנות כזה פלאפון!!!!!
הוא כזה יפה
על פלא כזה חייבים לעשות ביטוח
על כל צבעוני צריך לעשות ביטוח.. מייצרים כאלה פלאפונים בשביל שיגנבו אותם:D ..
קיצור או ששומרים עליו כאילו זה החיים שלך או שעושים ביטוח
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
חוץ מזה אם אתה יודע מי זה אז:whip:אותו
ותגנוב חזרה תפלאפון
:p


אני מסכים איתו
אתה יודע מי זה..... מה הבעיה? לך אליו עם אלת בייסבול וכמה חברים ותגיד לו "תחזיר את הפלאפון שלי!" אם לא - פוצץ אותו!!!!

או שאם הוא מהבית ספר שלך או משהו אתה יכול ללכת למנהלת שתטפל בזה..... תאמין לי שראיתי את זה בפעולה כמה פעמים וזה עובד יפה מאוד!
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אני מסכים איתו
אתה יודע מי זה..... מה הבעיה? לך אליו עם אלת בייסבול וכמה חברים ותגיד לו "תחזיר את הפלאפון שלי!" אם לא - פוצץ אותו!!!!

או שאם הוא מהבית ספר שלך או משהו אתה יכול ללכת למנהלת שתטפל בזה..... תאמין לי שראיתי את זה בפעולה כמה פעמים וזה עובד יפה מאוד!


אבא שלו ישב כבר כמה פעמים בכלא עם סמים
הוא בכלל לא לומד הוא יותר גדול ממני
למרות שהוא בגיל שעדיין אמורים ללמוד...
אחד שלו בכיתה ד' בכיתה של אח שלי מסתובב עם פרפר

נראה לי רק רועי עם היד שלו:(
Q-PiXeL
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
והקנס שאני צריך לשלם זה 1200 שקל


ואם אתה אומר שנאבד לך הפלאפון?
אז ההשתפות עצמית תהיה נמוכה יותר?
-CosmicFire-
גבוה יותר
בעקרון יכול להיות שאני יוכל להשיג אותו ב900
אבל זה עדיין חצי מהמחיר של הפלאפון...
coby
לפי דעתי תרים טלפון לרועי...
arik
זה הדבר הכי מבאס ששמעתי

במצב כזה הייתי אומר תגנוב למישהו אחר

Hell_Copter
quote:
Originally posted by coby
לפי דעתי תרים טלפון לרועי...


שירים טלפון
אני ישמח להגיד לו שלום... :crazy:
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שירים טלפון
אני ישמח להגיד לו שלום... :crazy:


חחחח :D

טוב בנתיים הדברים היסתדרו קצת אבל עדיין אין מכשיר
דבר ראשון גיליתי שלהורים שלי יש קשרים במחלקת אבטחה של סלקום כלומר
הכרטיס הראשון שנכנס ומחייג מהפלאפון
אני מקבל את המספר שחייגו ממנו
את המספר שאליו היתקשרו
את הפרטים של הבעלים של הכרטיס
ומאיפה הוא היתקשר

דבר שני הישגתי טלפונים של כמה ילדים שהיו שם מחר המשטרה הולכים אליהם כנראה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement