|
פלאפון (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
ולמי שאולי מכיר
מקס אוטמזגין... |
אני לא מאמין...
חבר טוב שלי מכיר אותו...
זה הרוסי הזה שסיפרתי שפעם היינו באוטובוס והוא כמעט פירק את הנהג במכות
קיצור
הוא בצבא כבר ואני לא חושב שלחבר שלי יש איתו עוד קשר
בכל מקרה מצטער... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
צריך את רועי יבוא יקח לו את כל הדלת של האוטו |
חלאס כבר לערב אותי יא קרציה!!!$#%@#$
וגילי...
איך דבר כזה קורה תגיד לי?
סתם ברמזור הוא בא ונכנס?
מוזר... הנוער של היום :rolleyes: |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חלאס כבר לערב אותי יא קרציה!!!$#%@#$
|
חחח סבבה :D |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by guetag
טוב יש לו מזל בדיוק יום כיפור אז אלוהים יסלח לו ;) |
יסלח, לא יסלח
זה לא משנה
עדיין הפלאפון שלך יהיה אצלו :rolleyes:
:) |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
יסלח, לא יסלח
זה לא משנה
עדיין הפלאפון שלך יהיה אצלו :rolleyes:
:) |
צודק וזה כל הקטע המעצבן
אבל יש מצב שהמכשיר שלי יחזור אלי... :| |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by guetag
אם זה מה שיעשה לו טוב בחיים.. |
הלוואי שידפק הפלאפון
ואז יהיה הרבה קרינה
ויקבל סרטן בראש ויהנה מזה |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by guetag
כן כוס אמו נרקומן..
וכל הדלתות שלי היו פתוחות ולא שמתי לב שהוא נכנס..
סאמקקקקקקקקקקקקקקקקק
טוב יש לו מזל בדיוק יום כיפור אז אלוהים יסלח לו ;) |
זה מהנרוקומנים שמקבצנים "נדבות" ברמזורים?!
:rolleyes: |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
זה מהנרוקומנים שמקבצנים "נדבות" ברמזורים?!
:rolleyes: |
אם כן זה עוד יותר מצחיק כי אין להם למי להתקשר בכל מקרה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אם כן זה עוד יותר מצחיק כי אין להם למי להתקשר בכל מקרה |
אהה אתה אחד מהם שאתה יודע? ;)
וקבלו קטע מצחיק...
גילי מתלונן על מה שקרה לו וקוסמיק חושב שכל פוסט של גילי זה בקשר אליו
חחחחחחח |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אהה אתה אחד מהם שאתה יודע? ;)
וקבלו קטע מצחיק...
גילי מתלונן על מה שקרה לו וקוסמיק חושב שכל פוסט של גילי זה בקשר אליו
חחחחחחח |
הבנתי את זה יא גמור:rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
הבנתי את זה יא גמור:rolleyes: |
מתי הבנת את זה בדיוק?
אליאור אמר לגילי משהו ואתה חשבת שזה אלייך...
אחרי זה גילי אמר משהו ואתה חשבת שזה עליך
נמחקת אחי!!! :stongue: |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מתי הבנת את זה בדיוק?
אליאור אמר לגילי משהו ואתה חשבת שזה אלייך...
אחרי זה גילי אמר משהו ואתה חשבת שזה עליך
נמחקת אחי!!! :stongue: |
זה בקשר אל שתינו
שתינו נדפקנו באותה מידה:mad: |
|
|
|
|