|
שבוע סבל, וחזרתי! :) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
וואלה אחי החלמה מהירה...
סרטים עשו לך בבטן, הה ? :\ |
|
|
| YuVaL |
וואלה שגיא
אמרתי לאמא שלך למסור לך שתרגיש טוב שבאתי לקחת את התיק
גם לי יש צלקת
בדיוק ליד הפופיק משהו עצבני גם לי היה אבנים בכיס מראה שהייתי בן 8 ככה...
אבל בקטנות אחשלי
העיקר שהכל בסדר עכשיו |
|
|
| coby |
וואיי אחי ! .. בוווללללללללללל אותו דבר קרה לאבא שלי יום כיפור שעבר
הוא התחיל להרגיש כאבים ביום כיפור ואז הלך לבית חולים ואמרו לו שהאפנדציט שלו באמצע הבטן או משו אז עשו לו ניתוח והוציאו לו אתזה...
בונא אחי תרגיש טוב
החלמה מהירה.. תעשה קצת מיקסים בחדר תרגיש טוב יותר :) |
|
|
| Vortex_SA |
| וואללה תודה אחים שלי אני ירגיש טוב :) וכן קטטר זה לא נעים... זה מזכיר לי שבחדר התאוששות הרגשתי שאני צריך פיפי וזה בדיוק אחרי ניתוח לא היה לי מושג מה עבר עליי אז אני עושה לאחות אני צריך לשירותים וחשבתי לקום וללכת... חחח רק אחר כך ראיתי שאני עם שתי אינפוזיות ועוד כמה דברים... מאוד מגעיל... |
|
|
| DJ_Yuval |
פאקינג שיט אני לא מקנא בך
כל הכבוד שעברת את זה
תרגיש טוב אחי ;) |
|
|
| H.A. |
סיפור מנ'תחת (במבטא רוסי)
;) :D
החלמה מהירה, תרגיש טוב אח
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
וואללה תודה אחים שלי אני ירגיש טוב :) וכן קטטר זה לא נעים... זה מזכיר לי שבחדר התאוששות הרגשתי שאני צריך פיפי וזה בדיוק אחרי ניתוח לא היה לי מושג מה עבר עליי אז אני עושה לאחות אני צריך לשירותים וחשבתי לקום וללכת... חחח רק אחר כך ראיתי שאני עם שתי אינפוזיות ועוד כמה דברים... מאוד מגעיל... |
אז השתנת במכנסיים?
או שהביאו לך כזה חיתול מגניב? :) |
|
|
| Vortex_SA |
| הייתי עם קטטר זה משתין ספונטנית, ככה האחות אמרה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
הייתי עם קטטר זה משתין ספונטנית, ככה האחות אמרה |
אבל לאן השתן מגיע?
יכלו לעשות לך תרגיל ולהביא את השתן ישר לאינפוזיה
חחחח |
|
|
| Vortex_SA |
| השטן הולך לשקית שטן.. חחח שטן באינפוזיה... פתאום אתה קולט באינפוזיה נוזל צהוב מתקרב אליך ואתה רואה אותו נכנס לוריד... בעעע... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
השטן הולך לשקית שטן.. חחח שטן באינפוזיה... פתאום אתה קולט באינפוזיה נוזל צהוב מתקרב אליך ואתה רואה אותו נכנס לוריד... בעעע... |
אתה על סמים או משהו עכשיו?!
או תרופות שמכניסות אותך להזיות!?!?
שטן בתוך אינפוזיה?!
נפלת על טריפ רע גבר!!@#$!@$% :nervous: |
|
|
|
|