return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
שבוע סבל, וחזרתי! :) (pg. 3)
View this Thread in Original format
s0undw4v3
איזה גועל נפש איתכם :D

קיצר אחשלי תרגיש טוב! יעבור... העיקר שאתה אופטימי :toothless
Hell_Copter
quote:
Originally posted by coby
שתן

עם ת

חח יא סטלן


אתה כאילו מלמד את שגיא?!
חכה תראה כמה תוציא בבגרות בלשון ואז דבר
זה ראסמי שטות!!
Flotser
חחחחחח אולי נעבור נושא :wtf:
Ariels
quote:
Originally posted by Vortex_SA
השטן הולך לשקית שטן.. חחח שטן באינפוזיה... פתאום אתה קולט באינפוזיה נוזל צהוב מתקרב אליך ואתה רואה אותו נכנס לוריד... בעעע...


לא, זה בסדר... יש שסתום שאתה יכול לסגור
וגם אתה יכול לבעוט באמפולה ולשחק איתה כדורגל
:ולנפנף איתה מעל הראש ולצרוח

"!!!!!!!!! זה החיים שלי"
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
לא, זה בסדר... יש שסתום שאתה יכול לסגור
וגם אתה יכול לבעוט באמפולה ולשחק איתה כדורגל
:ולנפנף איתה מעל הראש ולצרוח

"!!!!!!!!! זה החיים שלי"


זה לא שיש שסתום שאתה יכול לסגור...
הוא פשוט קיבע לך את זה...

"מה אתה עושה?!!?! זה החיים שלי!!!!" :stongue:
Vortex_SA
תנסה לשחק כדורגל אחרי ניתוח בבטן נראה אותך :) בקושי לקום לא תוכל :)
Ariels
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה לא שיש שסתום שאתה יכול לסגור...
הוא פשוט קיבע לך את זה...


?!!?!? מה קשור מחט לתחת


יש שסתום שזה מעין כדורית או משהו כזה בתוך חתיכה מרובעת של פלסטיק
שאתה מזיז וחוסמת את הצינור, זה השסתום של האינפוזיה

קיבוע זה לקחת את הצינור ולכרוך אותו בצורה כזו שאם מישהו מושך בצניור זה ימשוך לך את הכף יד ולא יוציא את הצינור מהוריד


,עכשיו זה לא סתם לשחק כדורגל
,זה לשחק כדורגל עם האינפוזיה שמחוברת ליד שלך
ואם אתה לא יכול לזוז, תעמוד בשער
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by Ariels
?!!?!? מה קשור מחט לתחת


יש שסתום שזה מעין כדורית או משהו כזה בתוך חתיכה מרובעת של פלסטיק
שאתה מזיז וחוסמת את הצינור, זה השסתום של האינפוזיה

קיבוע זה לקחת את הצינור ולכרוך אותו בצורה כזו שאם מישהו מושך בצניור זה ימשוך לך את הכף יד ולא יוציא את הצינור מהוריד


,עכשיו זה לא סתם לשחק כדורגל
,זה לשחק כדורגל עם האינפוזיה שמחוברת ליד שלך
ואם אתה לא יכול לזוז, תעמוד בשער


חחחחחחחחח:stongue: :stongue:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
?!!?!? מה קשור מחט לתחת


יש שסתום שזה מעין כדורית או משהו כזה בתוך חתיכה מרובעת של פלסטיק
שאתה מזיז וחוסמת את הצינור, זה השסתום של האינפוזיה

קיבוע זה לקחת את הצינור ולכרוך אותו בצורה כזו שאם מישהו מושך בצניור זה ימשוך לך את הכף יד ולא יוציא את הצינור מהוריד


,עכשיו זה לא סתם לשחק כדורגל
,זה לשחק כדורגל עם האינפוזיה שמחוברת ליד שלך
ואם אתה לא יכול לזוז, תעמוד בשער


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ת'אמת לא התעמקתי בזה...
כי לא רציתי שהוא יעשה לי עירוי :)
Ariels
פעם הבאה מביאים קטמין
זה סם הרדמה לסוסים
שלוקחים אותו בכמות קטנה
אתה מקבל הזיות אחושרמוטה

הבן אדם האחרון ששמעתי שניסה להשתמש בזה
דמיין שנחש נכנס לו לתחת וניסה להוציא אותו

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
הבן אדם האחרון ששמעתי שניסה להשתמש בזה
דמיין שנחש נכנס לו לתחת וניסה להוציא אותו


חחחחחחחחח אולי מישהו אנס אותו בטעות והוא רק חשב שזה נחש מתפתל לו שם בפנים? :stongue:
Vortex_SA
אני פחדתי לגעת לי במשהו מהצינורות שאני לא יפוצץ עוד איזה משהו... :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement