|
שבוע סבל, וחזרתי! :) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| s0undw4v3 |
איזה גועל נפש איתכם :D
קיצר אחשלי תרגיש טוב! יעבור... העיקר שאתה אופטימי :toothless |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by coby
שתן
עם ת
חח יא סטלן |
אתה כאילו מלמד את שגיא?!
חכה תראה כמה תוציא בבגרות בלשון ואז דבר
זה ראסמי שטות!! |
|
|
| Flotser |
| חחחחחח אולי נעבור נושא :wtf: |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
השטן הולך לשקית שטן.. חחח שטן באינפוזיה... פתאום אתה קולט באינפוזיה נוזל צהוב מתקרב אליך ואתה רואה אותו נכנס לוריד... בעעע... |
לא, זה בסדר... יש שסתום שאתה יכול לסגור
וגם אתה יכול לבעוט באמפולה ולשחק איתה כדורגל
:ולנפנף איתה מעל הראש ולצרוח
"!!!!!!!!! זה החיים שלי" |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
לא, זה בסדר... יש שסתום שאתה יכול לסגור
וגם אתה יכול לבעוט באמפולה ולשחק איתה כדורגל
:ולנפנף איתה מעל הראש ולצרוח
"!!!!!!!!! זה החיים שלי" |
זה לא שיש שסתום שאתה יכול לסגור...
הוא פשוט קיבע לך את זה...
"מה אתה עושה?!!?! זה החיים שלי!!!!" :stongue: |
|
|
| Vortex_SA |
| תנסה לשחק כדורגל אחרי ניתוח בבטן נראה אותך :) בקושי לקום לא תוכל :) |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה לא שיש שסתום שאתה יכול לסגור...
הוא פשוט קיבע לך את זה... |
?!!?!? מה קשור מחט לתחת
יש שסתום שזה מעין כדורית או משהו כזה בתוך חתיכה מרובעת של פלסטיק
שאתה מזיז וחוסמת את הצינור, זה השסתום של האינפוזיה
קיבוע זה לקחת את הצינור ולכרוך אותו בצורה כזו שאם מישהו מושך בצניור זה ימשוך לך את הכף יד ולא יוציא את הצינור מהוריד
,עכשיו זה לא סתם לשחק כדורגל
,זה לשחק כדורגל עם האינפוזיה שמחוברת ליד שלך
ואם אתה לא יכול לזוז, תעמוד בשער |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by Ariels
?!!?!? מה קשור מחט לתחת
יש שסתום שזה מעין כדורית או משהו כזה בתוך חתיכה מרובעת של פלסטיק
שאתה מזיז וחוסמת את הצינור, זה השסתום של האינפוזיה
קיבוע זה לקחת את הצינור ולכרוך אותו בצורה כזו שאם מישהו מושך בצניור זה ימשוך לך את הכף יד ולא יוציא את הצינור מהוריד
,עכשיו זה לא סתם לשחק כדורגל
,זה לשחק כדורגל עם האינפוזיה שמחוברת ליד שלך
ואם אתה לא יכול לזוז, תעמוד בשער |
חחחחחחחחח:stongue: :stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
?!!?!? מה קשור מחט לתחת
יש שסתום שזה מעין כדורית או משהו כזה בתוך חתיכה מרובעת של פלסטיק
שאתה מזיז וחוסמת את הצינור, זה השסתום של האינפוזיה
קיבוע זה לקחת את הצינור ולכרוך אותו בצורה כזו שאם מישהו מושך בצניור זה ימשוך לך את הכף יד ולא יוציא את הצינור מהוריד
,עכשיו זה לא סתם לשחק כדורגל
,זה לשחק כדורגל עם האינפוזיה שמחוברת ליד שלך
ואם אתה לא יכול לזוז, תעמוד בשער |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ת'אמת לא התעמקתי בזה...
כי לא רציתי שהוא יעשה לי עירוי :) |
|
|
| Ariels |
פעם הבאה מביאים קטמין
זה סם הרדמה לסוסים
שלוקחים אותו בכמות קטנה
אתה מקבל הזיות אחושרמוטה
הבן אדם האחרון ששמעתי שניסה להשתמש בזה
דמיין שנחש נכנס לו לתחת וניסה להוציא אותו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
הבן אדם האחרון ששמעתי שניסה להשתמש בזה
דמיין שנחש נכנס לו לתחת וניסה להוציא אותו |
חחחחחחחחח אולי מישהו אנס אותו בטעות והוא רק חשב שזה נחש מתפתל לו שם בפנים? :stongue: |
|
|
| Vortex_SA |
| אני פחדתי לגעת לי במשהו מהצינורות שאני לא יפוצץ עוד איזה משהו... :) |
|
|
|
|