|
שבוע סבל, וחזרתי! :) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| -CosmicFire- |
לפני חודשיים היה לאח שלי אותו דבר
התפוצץ הפנדצית והוא היה עם צינור כזה בבטן והכל
זה משאיר צלקת כזאת מגעילה אני רואה את זה אני נחנק |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
לפני חודשיים היה לאח שלי אותו דבר
התפוצץ הפנדצית והוא היה עם צינור כזה בבטן והכל
זה משאיר צלקת כזאת מגעילה אני רואה את זה אני נחנק |
פאקינג שיט אחי
אתה אחד הילדים הכי חסרי טקט שיש...
ביאסת לבנאדם את החיים עכשיו עם זה!! :rolleyes: |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
פאקינג שיט אחי
אתה אחד הילדים הכי חסרי טקט שיש...
ביאסת לבנאדם את החיים עכשיו עם זה!! :rolleyes: |
חחחח מה לעשות :D :D :D
אבל זה עובר אחרי כמה חודשים ונשאר רק סימן קטן כמו כל צלקת
הבעיה שאצל אח שלי זה עוד אדום וזה מגעיל... |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
חחחח מה לעשות :D :D :D
אבל זה עובר אחרי כמה חודשים ונשאר רק סימן קטן כמו כל צלקת
הבעיה שאצל אח שלי זה עוד אדום וזה מגעיל... |
אתה חתיכת אדיוט :\
לא מספיק רועי אמר לך אין לך טאקט בשקל
אז אתה בא, ואומר כאילו
"לא נורא, זה עובר"
אבל אח"כ עוד פעם מבאס ואומר ש"זה אדום ומגעיל"
למה ? :rolleyes: :D
בעע, אל תיקח קשה קספר :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אתה חתיכת אדיוט :\
לא מספיק רועי אמר לך אין לך טאקט בשקל
אז אתה בא, ואומר כאילו
"לא נורא, זה עובר"
אבל אח"כ עוד פעם מבאס ואומר ש"זה אדום ומגעיל"
למה ? :rolleyes: :D
בעע, אל תיקח קשה קספר :) |
הוא בטח מהילדים המעפנים שישמחו להתעלל בחתול אבל כשיראו חתול דרוס זה יגעיל אותם...!! :rolleyes: |
|
|
| Vortex_SA |
| בחושך לבחורה לא אכפת אם הצלקת אדומה או לא כל עוד היא לא מרגישה אותה :) אז לא אכפת לי :) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Ariels
פעם הבאה מביאים קטמין
זה סם הרדמה לסוסים
שלוקחים אותו בכמות קטנה
אתה מקבל הזיות אחושרמוטה
הבן אדם האחרון ששמעתי שניסה להשתמש בזה
דמיין שנחש נכנס לו לתחת וניסה להוציא אותו |
חחחחחחחחח
:stongue: |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הוא בטח מהילדים המעפנים שישמחו להתעלל בחתול אבל כשיראו חתול דרוס זה יגעיל אותם...!! :rolleyes: |
יש לי חתול ולא היתעללתי בו :D
ואמרתי שאצל אח שלי זה
עדיין אדום אבל זה עובר אחרי כמה זמן ונשאר צלקת רגילה |
|
|
| Ariels |
כל החזה שלי היתה צלקת ענקית אחרי הניתוח לב
חפיף לא רואים את זה כמעט
לך תעשה ניצתוח פלסטי, בטח יש להם איזה הנחה דרך הקופת חולים |
|
|
| LioR |
עכשיו שאני חושב על זה...
לא צמת ביום כיפור!!!!! |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by LioR
עכשיו שאני חושב על זה...
לא צמת ביום כיפור!!!!! |
!!!!!! אז מה
גם ככה אין כזה דבר "אלוהים" יא חתיכת פרימיטיב |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by LioR
עכשיו שאני חושב על זה...
לא צמת ביום כיפור!!!!! |
יא מכוער סבלתי יותר מכל מי שצם ותאמין לי שזה עינוי נפש להיות באשפוז בקפלן... :) חוץ מזה כן צמתי, תנסה אתה לדחוף משהו לבטן כשהיא כואבת כמו אני לא יודע מה... |
|
|
|
|