return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
שבוע סבל, וחזרתי! :) (pg. 4)
View this Thread in Original format
-CosmicFire-
לפני חודשיים היה לאח שלי אותו דבר
התפוצץ הפנדצית והוא היה עם צינור כזה בבטן והכל
זה משאיר צלקת כזאת מגעילה אני רואה את זה אני נחנק
Hell_Copter
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
לפני חודשיים היה לאח שלי אותו דבר
התפוצץ הפנדצית והוא היה עם צינור כזה בבטן והכל
זה משאיר צלקת כזאת מגעילה אני רואה את זה אני נחנק


פאקינג שיט אחי
אתה אחד הילדים הכי חסרי טקט שיש...
ביאסת לבנאדם את החיים עכשיו עם זה!! :rolleyes:
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Hell_Copter
פאקינג שיט אחי
אתה אחד הילדים הכי חסרי טקט שיש...
ביאסת לבנאדם את החיים עכשיו עם זה!! :rolleyes:



חחחח מה לעשות :D :D :D
אבל זה עובר אחרי כמה חודשים ונשאר רק סימן קטן כמו כל צלקת
הבעיה שאצל אח שלי זה עוד אדום וזה מגעיל...
KrazyDJs
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
חחחח מה לעשות :D :D :D
אבל זה עובר אחרי כמה חודשים ונשאר רק סימן קטן כמו כל צלקת
הבעיה שאצל אח שלי זה עוד אדום וזה מגעיל...


אתה חתיכת אדיוט :\
לא מספיק רועי אמר לך אין לך טאקט בשקל
אז אתה בא, ואומר כאילו
"לא נורא, זה עובר"
אבל אח"כ עוד פעם מבאס ואומר ש"זה אדום ומגעיל"

למה ? :rolleyes: :D

בעע, אל תיקח קשה קספר :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אתה חתיכת אדיוט :\
לא מספיק רועי אמר לך אין לך טאקט בשקל
אז אתה בא, ואומר כאילו
"לא נורא, זה עובר"
אבל אח"כ עוד פעם מבאס ואומר ש"זה אדום ומגעיל"

למה ? :rolleyes: :D

בעע, אל תיקח קשה קספר :)


הוא בטח מהילדים המעפנים שישמחו להתעלל בחתול אבל כשיראו חתול דרוס זה יגעיל אותם...!! :rolleyes:
Vortex_SA
בחושך לבחורה לא אכפת אם הצלקת אדומה או לא כל עוד היא לא מרגישה אותה :) אז לא אכפת לי :)
Flotser
quote:
Originally posted by Ariels
פעם הבאה מביאים קטמין
זה סם הרדמה לסוסים
שלוקחים אותו בכמות קטנה
אתה מקבל הזיות אחושרמוטה

הבן אדם האחרון ששמעתי שניסה להשתמש בזה
דמיין שנחש נכנס לו לתחת וניסה להוציא אותו


חחחחחחחחח
:stongue:
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Hell_Copter
הוא בטח מהילדים המעפנים שישמחו להתעלל בחתול אבל כשיראו חתול דרוס זה יגעיל אותם...!! :rolleyes:


יש לי חתול ולא היתעללתי בו :D

ואמרתי שאצל אח שלי זה
עדיין אדום אבל זה עובר אחרי כמה זמן ונשאר צלקת רגילה
Ariels
כל החזה שלי היתה צלקת ענקית אחרי הניתוח לב
חפיף לא רואים את זה כמעט

לך תעשה ניצתוח פלסטי, בטח יש להם איזה הנחה דרך הקופת חולים
LioR
עכשיו שאני חושב על זה...

לא צמת ביום כיפור!!!!!

Ariels
quote:
Originally posted by LioR
עכשיו שאני חושב על זה...

לא צמת ביום כיפור!!!!!


!!!!!! אז מה

גם ככה אין כזה דבר "אלוהים" יא חתיכת פרימיטיב
Vortex_SA
quote:
Originally posted by LioR
עכשיו שאני חושב על זה...

לא צמת ביום כיפור!!!!!


יא מכוער סבלתי יותר מכל מי שצם ותאמין לי שזה עינוי נפש להיות באשפוז בקפלן... :) חוץ מזה כן צמתי, תנסה אתה לדחוף משהו לבטן כשהיא כואבת כמו אני לא יודע מה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement