return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
Trance Energy 2004
View this Thread in Original format
ScuL
ID&T släppte datumet idag:

21 februari 2004 blir den 11:a gången för Trance Energy.

Igen i Jaarbeurs-mässan, Utrecht. Tre golv som vanligt:
Mainstage, Clubtrance och Hardtrance.

Man kan skaffa biljetter från den första november.
Priset är € 37,- (exkl. registreringskostn.)

Mer information kommer snart.
Glorie
ja vill va där ;) skulle bli tredje året i rad :p när släpps linan scul-bullen? :D
ScuL
Har ingen aning.
Det står bara: snart ;)
Kongo_kim
chansning Joop och Gielen på mainstage ;)
Dioxys
Tranceclubber annordnar bussresa ner till detta evenemang nästa år också ser det ut som!

lugnt att man ska på detta.. drömt om detta så länge nu! nu när man har åldern inne så ser ag inget annat alternativ än att hänka på :) om man nu får tag i biljetter dvs :P
RebeL9
räkna med smörkungarna Johan Gielen, Klubbheads, Tomcraft, DJ Jürgen och alla otaliga Warp Brothers kopior även detta år :D
Smekbar
är i princip hundra på att jag ska dit... det enda som talar emot är att jag egentligen tycker bättre om mindre fester.. brukar bli skönare stämning på sådana.. fast sånna här event måste man ju ändå uppleva :)
MojjMojj
Ska nog hänka på, verkar grymt kul :) Ett måste känns det nästan som, då åldern är inne då :D
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Smekbar
är i princip hundra på att jag ska dit... det enda som talar emot är att jag egentligen tycker bättre om mindre fester.. brukar bli skönare stämning på sådana.. fast sånna här event måste man ju ändå uppleva :)


exakt..inte bara en fest...utan en upplevelse också!
Jag missade ju Mysteryland, så detta har priority #1! :p
Connector
quote:
Originally posted by Kongo_kim
chansning Joop och Gielen på mainstage ;)


och Tracid på Hardtrance :)

SteveTranz4ever
Då var det äntligen dags då... har inte haft rätt energi för att färdigställa den men nu e de dags...

Imorgon fredag den 13e släpper jag min video från Trance Energy 11...


Det blir bara en denna gången och den är ca. 16 minuter lång, 4 DJs, 5 låtar... en hel del röjj :gsmile:

Vart hittar man den... ja på de vanliga stället såklart :D
http://www.liquidsunset.org

Hauken
Dom av mina polare som inte kunda haka till mysteryland nu har bestämt sig för att ta TE, och jag tänker ju absolut inte stanna hemma :D

Ni som gjort resan tidigare, vad har ni hamnat på för cirka pris? "inklusive allt" ? Med en inkomst på 950:- i månaden (-allt) gäller det att planera iaf man vill åka :confused:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement