|
-< Johan Gielen @ TLV - Chanoka party>- (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
זה מסיבה לילדים קטנים עוד פעם... לא 17 פלוס כמו שיובל אומר
להגיד 17 פלוס זה דרך לייפות את זה שזה מיועד לילדים קטנים!!
כי ת'כלס לא יבדקו שם תעודת זהות על שנת 86 אלא לא יבדקו תעודת זהות...
אני שם אם אני יהיה בבית... זה כבר זמן שאני בצבא... |
|
|
| Ariels |
להאזין למוזיקה זה כמו לאכול שניצל ופיצה עם צח ואריק
צח... ואריק
צח... ואריק
צח... ואריק
צח... ואריק
צח ואריק, צח ואריק צח ואריק צח ואריק צח ואריק
צחואריקצחואריקצחואריקצחואריק
חואריקחואריקחואריק
חוארקחוארקחוארקחוארקחוארק
חארקחארקחארקחארקחארקחארק
ארקארקארקארקארקארקארק
רקרקרקרקרקרקרקרקרקקרק
קקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
להאזין למוזיקה זה כמו לאכול שניצל ופיצה עם צח ואריק
צח... ואריק
צח... ואריק
צח... ואריק
צח... ואריק
צח ואריק, צח ואריק צח ואריק צח ואריק צח ואריק
צחואריקצחואריקצחואריקצחואריק
חואריקחואריקחואריק
חוארקחוארקחוארקחוארקחוארק
חארקחארקחארקחארקחארקחארק
ארקארקארקארקארקארקארק
רקרקרקרקרקרקרקרקרקקרק
קקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק |
חחחחחחחחחחחחחח
זה לא היה פעם
listening to music is just like eating falafel with tzah and arik... |
|
|
| Narcotic Mind |
לבקר בחדר מיון זה כמו ללכת למפגש פורום עם אריאל העריק
אריאל העריק... |
|
|
| cluBBer |
| כאילו מה הקטע שלו לבוא לכאן כל חודש? אני לא מבין |
|
|
| H.A. |
אני שם :)
במידה ויהיה לי כושר תנועה וממון :D
| quote: | Originally posted by cluBBer
כאילו מה הקטע שלו לבוא לכאן כל חודש? אני לא מבין |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
דיי עוד פעם?
נמאס ממנו כבר שיביאו מישהו אחר :) |
על מה אתם מתלוננים בדיוק?
כשאין דיג'יים בארץ אז "איזה דפק" וכשיש אז "למה הוא ולא אחר?"???
אני לא מבין את הקטע שלכם. אני הייתי אומר תודה (בהקשר של הדיג'יים - לא מדבר על המסיבות) ושותק. |
|
|
| §chop¥ |
מה אתם מתלוננים בכלל שהוא בא כל חודש !?!?!?!
הבן אדם הזה אחראי לכל כך הרבה הפקות ורימקסים שזה מדהים.
ואני מקווה שאני לא צריך לציין שהוא הופיע ב-
trnace energy 2000-2003
sensation white 2001-2003
mysteryland - everyingyear
decibel outdoor
וכן הלאה |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחחח
זה לא היה פעם
listening to music is just like eating falafel with tzah and arik... |
מתי אכלנו פלאפל !?!?!?! אכלנו שניצלים בלחמניה
ואני הלכתי והרבצתי עוד 2 משולשי פיצה
מישהו אחר המציא את הפלאפל
איזה בור ועם הארץ, לא אני |
|
|
| Rising |
| טוב סבבה עד אז ה' גדול..... |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
דיי עוד פעם?
נמאס ממנו כבר שיביאו מישהו אחר :) |
....תציע את עצמך
FAKE תעלה עם חולצה שרשום עליה
?!!?!? שצריך אותו לאיזה ריב עסיסי Vman איפה |
|
|
| idanhakia |
| באיזה תאריכים יוצא חנוכה?:conf: |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by idanhakia
באיזה תאריכים יוצא חנוכה?:conf: |
19-26
בדצמבר
יש גם את ה-27 שזה חופש למה זה יוצא שיש בדיוק אחרי ה26 יום שבת
:D
אבל יש עוד פוווללל זמן..
עוד איזה חודשיים |
|
|
|
|