|
-< Johan Gielen @ TLV - Chanoka party>- (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by §chop¥
מה אתם מתלוננים בכלל שהוא בא כל חודש !?!?!?!
הבן אדם הזה אחראי לכל כך הרבה הפקות ורימקסים שזה מדהים.
ואני מקווה שאני לא צריך לציין שהוא הופיע ב-
trnace energy 2000-2003
sensation white 2001-2003
mysteryland - everyingyear
decibel outdoor
וכן הלאה |
שכחת גם
DANCE VALLEY :eyespop:
| quote: | | listening to music is just like eating falafel with tzah and arik... |
זה יעני במקום המילים ב
trance & acid
של
Kai Tracid
?!!!
כי זה מזכיר את זה |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by DJ_Yuval זה יעני במקום המילים ב
trance & acid
של
Kai Tracid
?!!!
כי זה מזכיר את זה |
........אוחחח הצעירים של היום |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by Ariels
........אוחחח הצעירים של היום |
Blow me. |
|
|
| Ariels |
?!!?!?!?! תגיד, ראית פעם את הבייצים שלך מלמטה
לך לא הייתי ממליץ להגיע, במיוחד אם יש דשא באזור |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
מתי אכלנו פלאפל !?!?!?! אכלנו שניצלים בלחמניה
ואני הלכתי והרבצתי עוד 2 משולשי פיצה
מישהו אחר המציא את הפלאפל
איזה בור ועם הארץ, לא אני |
זה אני זוכר... היית איתך אם אתה לא זוכר!!
זה יובל ההומו הזה רשם בחתימה שלו את הפלאפל
צריך לסקול אותו באבנים!!!!!!! |
|
|
| Ariels |
בראסמי, צריך לתת לו מספרים ולהכריח אותו
לגזור את השערות בתחת שהאף שלו תקוע בביתי שחי, כולו סרטים |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Ariels
בראסמי, צריך לתת לו מספרים ולהכריח אותו
לגזור את השערות בתחת שהאף שלו תקוע בביתי שחי, כולו סרטים |
חחחחחחחחחחחחח
וואי אחי
קרוע אתהה
הרגת אותי
אתה צריך לפתוח ת'רד היציאות של אריאל
:D |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Ariels
?!!?!?!?! תגיד, ראית פעם את הבייצים שלך מלמטה
לך לא הייתי ממליץ להגיע, במיוחד אם יש דשא באזור |
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
חחחחחחחחחחחחח
וואי אחי
קרוע אתהה
הרגת אותי
אתה צריך לפתוח ת'רד היציאות של אריאל
:D |
ואאלללה אחי רעיון מעולה זה הט'רד היחידי שיעבור את ההמלצות שלנו בכמות הדפים :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by itamarsan
ואאלללה אחי רעיון מעולה זה הט'רד היחידי שיעבור את ההמלצות שלנו בכמות הדפים :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
הייתי עם כוס קולה בפה
עכשיו היא על המסך
הרגתה אותי:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| deluxe |
דיי כבר עם היוהן חילן הזה
ברור שזה טוב שמביאים דיג'ייאים מחו"ל אבל כל פעם את אותו אחד?!
הוא היה פעם ראשונה בטיאלוי במסיבה של ילדים בני 9+ או משהו כזה (כן גם אני הייתי שם...)
ראה שאהבו אותו ממש
מאז הוא פה כל שבוע
למה לא מביאים דיגאאים אחרים? ולא חסר...
פתחו את השנה טוב עם טייסטו
מה עם קצת האוס?
אנטוין קלאמארן, או ג'וניור ג'ק או קיד קרים או משהו...
:mad: |
|
|
| KrazyDJs |
יאללה יאללה יבכיינים
לא טוב לכם אל תלכו....
תגידו תודה שה
DJיים
האלו באים וזהו...
אתם רוצים ללכת לראות די ג'יים אחרים ?
טוסו לחו"ל..
יינעל העולם...
יש אנשים שמתים ללכת למסיבות עם כאלו שמות גדולים..
:mad: :mad: :mad:
בכיינים |
|
|
|
|