return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
-< Johan Gielen @ TLV - Chanoka party>- (pg. 3)
View this Thread in Original format
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by §chop¥
מה אתם מתלוננים בכלל שהוא בא כל חודש !?!?!?!

הבן אדם הזה אחראי לכל כך הרבה הפקות ורימקסים שזה מדהים.

ואני מקווה שאני לא צריך לציין שהוא הופיע ב-

trnace energy 2000-2003
sensation white 2001-2003
mysteryland - everyingyear
decibel outdoor

וכן הלאה



שכחת גם
DANCE VALLEY :eyespop:

quote:
listening to music is just like eating falafel with tzah and arik...


זה יעני במקום המילים ב
trance & acid
של
Kai Tracid
?!!!
כי זה מזכיר את זה
Ariels
quote:
Originally posted by DJ_Yuval זה יעני במקום המילים ב
trance & acid
של
Kai Tracid
?!!!
כי זה מזכיר את זה


........אוחחח הצעירים של היום
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by Ariels
........אוחחח הצעירים של היום


Blow me.
Ariels
?!!?!?!?! תגיד, ראית פעם את הבייצים שלך מלמטה

לך לא הייתי ממליץ להגיע, במיוחד אם יש דשא באזור
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
מתי אכלנו פלאפל !?!?!?! אכלנו שניצלים בלחמניה
ואני הלכתי והרבצתי עוד 2 משולשי פיצה

מישהו אחר המציא את הפלאפל
איזה בור ועם הארץ, לא אני


זה אני זוכר... היית איתך אם אתה לא זוכר!!

זה יובל ההומו הזה רשם בחתימה שלו את הפלאפל
צריך לסקול אותו באבנים!!!!!!!
Ariels
בראסמי, צריך לתת לו מספרים ולהכריח אותו
לגזור את השערות בתחת שהאף שלו תקוע בביתי שחי, כולו סרטים
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Ariels
בראסמי, צריך לתת לו מספרים ולהכריח אותו
לגזור את השערות בתחת שהאף שלו תקוע בביתי שחי, כולו סרטים


חחחחחחחחחחחחח
וואי אחי
קרוע אתהה
הרגת אותי

אתה צריך לפתוח ת'רד היציאות של אריאל

:D
Rising
quote:
Originally posted by Ariels
?!!?!?!?! תגיד, ראית פעם את הבייצים שלך מלמטה

לך לא הייתי ממליץ להגיע, במיוחד אם יש דשא באזור



:stongue: :stongue: :stongue:
itamarsan
quote:
Originally posted by KrazyDJs
חחחחחחחחחחחחח
וואי אחי
קרוע אתהה
הרגת אותי

אתה צריך לפתוח ת'רד היציאות של אריאל

:D

ואאלללה אחי רעיון מעולה זה הט'רד היחידי שיעבור את ההמלצות שלנו בכמות הדפים :D :D :D :D :D :D :D :D :D
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by itamarsan
ואאלללה אחי רעיון מעולה זה הט'רד היחידי שיעבור את ההמלצות שלנו בכמות הדפים :D :D :D :D :D :D :D :D :D


הייתי עם כוס קולה בפה
עכשיו היא על המסך
הרגתה אותי:crazy: :crazy: :crazy:

deluxe
דיי כבר עם היוהן חילן הזה
ברור שזה טוב שמביאים דיג'ייאים מחו"ל אבל כל פעם את אותו אחד?!
הוא היה פעם ראשונה בטיאלוי במסיבה של ילדים בני 9+ או משהו כזה (כן גם אני הייתי שם...)
ראה שאהבו אותו ממש
מאז הוא פה כל שבוע

למה לא מביאים דיגאאים אחרים? ולא חסר...
פתחו את השנה טוב עם טייסטו
מה עם קצת האוס?
אנטוין קלאמארן, או ג'וניור ג'ק או קיד קרים או משהו...
:mad:
KrazyDJs
יאללה יאללה יבכיינים
לא טוב לכם אל תלכו....

תגידו תודה שה
DJיים
האלו באים וזהו...

אתם רוצים ללכת לראות די ג'יים אחרים ?
טוסו לחו"ל..

יינעל העולם...
יש אנשים שמתים ללכת למסיבות עם כאלו שמות גדולים..
:mad: :mad: :mad:

בכיינים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement