|
-< Johan Gielen @ TLV - Chanoka party>-
|
View this Thread in Original format
| divx-master2 |
כןןן אנשיייים !!
הדיי גיי העננננק (האהוב עלי גם..) יוהן חילללללן
מגיעעע לישראללל !!
יש עוד זמן אבל אני רושם את זה כדי שתדעו המ עומד הגיע..
אז חנוכה.. 2003.. בטי אל וי .. יוהן חין בא לתת סט מטורף
לפרטים ויחצון.. תשאירו הודעות.. |
|
|
| TTman |
פישששששששששששששששששששששש
פרטים ויחצון
:D :D |
|
|
| nFaivel |
| הוא פשוט דומה לדולפין:crazy: |
|
|
| Narcotic Mind |
| מי יתן והצבא יתן :p |
|
|
| DJ_Yuval |
מאיזה גיל???
מאייזה גיל???
:D |
|
|
| YuVaL |
17+
אני שםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
:) |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by YuVaL
17+
אני שםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
:) |
ינעל העולם למה מגיל 17
:mad: :mad: :mad:
זהו ממחר אני מתחיל לקחת הורמונים |
|
|
| NyKoN |
אלוהים ישמור
יש איזה דיג'יי שלא בא לארץ? |
|
|
| sputnik_IL |
יש כמובן.
קח למשל את פול ואן דייק
שהיה בפעם האחרונה ב ...99
בהופעה ב אלנבי 58 ז"ל..
ולא זכור לי למשל ש בלאנק אנד ג'ונס היו בישראל. |
|
|
| Gil Shwarts |
דיי עוד פעם?
נמאס ממנו כבר שיביאו מישהו אחר :) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אני מאה אחוז שם, כבר חשבתי שפספסתי את הזדמנות חיי פעם קודמת שהוא היה ולא יצא לי להגיע, אבל עכשיו אני שם ויהיה מה!!!!!!
:eyespop: :eyespop: |
|
|
| Ariels |
| יהההה עוד הפעם אני לא יתאים לשם דמוגרפית |
|
|
|
|