|
DJ Contest Breda (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| ChooChoo |
Ja Daav en Blighty vette set van jullie afgelopen keer op basicbeats.
Gefeliciteerd trouwens blighty!:)
Enne david....volgende keer beter!:p
mzzls, Hans |
|
|
| kolkiewolkie |
veel nieuwe namen in deze thread :conf:
stellen jullie jezelf allemaal es als de sodemieter voor :thepirate |
|
|
| snitz |
QUOTE]TA-Holland. Ook goed voor als je gezellig wilt feesten. [/QUOTE]
mooie signaam kolkie:D ;) |
|
|
| Flippe |
| Proficiat jongens! Enne, die nieuwelingen mogen zich inderdaad wel eens voor gaan stellen!:whip: |
|
|
| Ben Huijbregts |
OK:D
Mijn naam is Ben, ik ben 21, draai 5 jaar nu in de stijlen trance en techno:D
Ontopic: Ik kreeg vandaag een brief met flyer vh feest. wel erg netjes dat ze je schrijven dat je t niet ben geworden. dat verzacht de pijn wel:) |
|
|
| iLLicit |
Hey, wat vreemd ik heb nog geen brief gehad?
Zijn er andere mensen die meegedaan hebben en een brief ontvangen hebben? Misschien dat er iets mis is gegaan met mijn demo, kwijtgeraakt of zo, ik vond het al zo vreemd dat ik niet gewonnen had.... ;) |
|
|
| MennoB |
| Ik heb ook geen brief gehad, dan zullen ze mijn mix ook wel niet hebben ontvangen. Is weer geluk voor de andere deelnemers, want anders had ik gewonnen :D |
|
|
| ArisE2 |
Laat iedereen die in de buurt van Breda woont naar de Suykerkist komen om Blighty aan te moedigen voor de tweede ronde!!!
hij draait van 2300 tot 2400..:D |
|
|
| blighty |
| quote: | Originally posted by ArisE2
Laat iedereen die in de buurt van Breda woont naar de Suykerkist komen om Blighty aan te moedigen voor de tweede ronde!!!
hij draait van 2300 tot 2400..:D |
Haha, thanks man :D Ik ga zo onderweg. Onno heeft mij onderdak aangeboden, thanks daarvoor!!!!:cool: :cool:
Verslag volgt morgen!
Greetings,
Blighty |
|
|
| iLLicit |
Hey, jammer genoeg kan ik er niet bij zijn, in ieder geval heel veel succes!
:D |
|
|
| djdavid |
ok, ff voorstellen dan maar...:D
dj david, 22 jaar, ben nu 4,5 jaar bezig en draai progressive-trance (en van alles wat daar omheen hangt;) )
heb vorige week nog b2b met blighty gedraaid op basicbeats.net
wordt vervolgd...:tongue2
djdavid |
|
|
| eieregooie |
| En Vincent!? Hoe was het? Vertel! :D |
|
|
|
|