return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
DJ Contest Breda (pg. 8)
View this Thread in Original format
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by dj tha MO

nou ja nu maar wachten tot volgende week
ik schat mijn kans erg klein in het was wel relaxed maar vond john wooh ook erg goed, en ook de dj die na mij draaide (op zijn style na dan :stongue: )
euhm ja voor de rest niet echt opmerkingen


Wanneer wordt de uitslag precies bekend gemaakt dan?
dj tha MO
in de komende 2 weken ofzow??
zeiden voor het volgende weekeind maar da1t weet ik niet meer zeker :tongue3
blighty
En, heeft iemand nog iets gehoord?? :) Begin nu echt wel benieuwd te worden haha :D
iLLicit
Misschien moet een van jullie het hier even vragen:

[email protected]?subject=The Dance Society

:happy2:
blighty
quote:
Originally posted by iLLicit
Misschien moet een van jullie het hier even vragen:

[email protected]?subject=The Dance Society

:happy2:


:rolleyes: :D
dj tha MO
nou helaas ik heb niet gewonnen
1. John Wooh
2. Jacco @ Work
3. DJ Tha Mo
Hoi Peter,

bedankt voor de foto's helemaal te gek. Vindt het erg moeilijk om mensen natuurlijk te zeggen dat ze het niet hebben gehaald. Vond het erg gezellig dat je er bij was. Misschien weet je het al maar John Wooh heeft gewonnen. Het was een moeilijke beslissing. Ik vond op vrijdag bijna iedereen goed. Maar donderdag viel zeker af.

Ik hoop dat je even komt kijken met nieuwjaar.


Groeten,

Marcel, Mark en Joris
The Dance Society

Wat ik dus al zei er lag bij mij stof onder mij naald waardoor hij bleef hangen :sadgreen:
en wat ik was vergeten is dat ik bij de eerste plaat tegen de draaitafel aastootte gvd zeg
maar die dingen stonden erg hoog en op Freeloats die erg raar waren opgepompt
voor de rest had ik geen fouten gemaakt, zeiden ze en platenkeus was ook erg goed!!!
alleen john wooh en jacco @ work hadden geen fouten gemaakt, zeiden ze en dat was ook zo want daar was ik bij
al vind ik dat ze bij jacco @ work ongelijk hadden die had niet zo`n opvallende fout gemaakt als ik maar dat zijn tja domme maar geen mixkwaliteit fouten
bij jacco was het wel in het mixen, altijd aan het eind van de plaat, ik vond hem niet echt levendig achter de draaitafel enzo en dat de plaat eigenlijk scheef liep maar hij deed dan de mid of high terug draaien en de schuif gelijdelijk weg als je goed luisterde dan hoorde je het wel... niet echt hupla schuif naar beneden en uitmixen maar wel suptiel maar niet echt mooi :)
iLLicit
Nou, jammer zeg. Maar heb je echt alleen maar verloren omdat je een keer tegen de draaitafel stootte?
Dat zou wel heel lomp zijn, IMO.
Had je dan trouwens nog best goed voorspeld, dat die John Wooh zo goed draaide en nou wint ie nog ook. Tsja, niets meer aan te doen. Derde plaats, troostprijs, maar toch weer een ervaring rijker denk ik?

Ook jammer voor de andere TA's, had leuk geweest als een TA'er gewonnen had...
:(
blighty
quote:
Originally posted by dj tha MO
nou helaas ik heb niet gewonnen
1. John Wooh
2. Jacco @ Work
3. DJ Tha Mo
Hoi Peter,

bedankt voor de foto's helemaal te gek. Vindt het erg moeilijk om mensen natuurlijk te zeggen dat ze het niet hebben gehaald. Vond het erg gezellig dat je er bij was. Misschien weet je het al maar John Wooh heeft gewonnen. Het was een moeilijke beslissing. Ik vond op vrijdag bijna iedereen goed. Maar donderdag viel zeker af.

Ik hoop dat je even komt kijken met nieuwjaar.


Groeten,

Marcel, Mark en Joris
The Dance Society

Wat ik dus al zei er lag bij mij stof onder mij naald waardoor hij bleef hangen :sadgreen:
en wat ik was vergeten is dat ik bij de eerste plaat tegen de draaitafel aastootte gvd zeg
maar die dingen stonden erg hoog en op Freeloats die erg raar waren opgepompt
voor de rest had ik geen fouten gemaakt, zeiden ze en platenkeus was ook erg goed!!!
alleen john wooh en jacco @ work hadden geen fouten gemaakt, zeiden ze en dat was ook zo want daar was ik bij
al vind ik dat ze bij jacco @ work ongelijk hadden die had niet zo`n opvallende fout gemaakt als ik maar dat zijn tja domme maar geen mixkwaliteit fouten
bij jacco was het wel in het mixen, altijd aan het eind van de plaat, ik vond hem niet echt levendig achter de draaitafel enzo en dat de plaat eigenlijk scheef liep maar hij deed dan de mid of high terug draaien en de schuif gelijdelijk weg als je goed luisterde dan hoorde je het wel... niet echt hupla schuif naar beneden en uitmixen maar wel suptiel maar niet echt mooi :)


Ik vind dit een beetje vreemd. Heeft John Wooh nou van jullie drieen gewonnen of van de hele contest?? Ik ben namelijk nog helemaal niet gebeld. Ik weet ook niet hoe het zit met Sander.

Greetings,
Blighty
Bouma-Bros
Ik heb ook nog niks vernomen, maar er zou maar één winnaar zijn dus dat is dan helaas voor ons...vind het alleen wel een beetje vreemd dat ze doen alsof wij donderdag er niks van bakten..oke we hebben misschien niet de stijl om voor Lucien Foort te staan, maar dat hadden ze dan aan de demo's ook al kunnen horen zou je zeggen?!

Was iig een leuke avond vorige week..laten we het daar maar bij houden ;)

Grtz,
ElSandro!
blighty
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Ik heb ook nog niks vernomen, maar er zou maar één winnaar zijn dus dat is dan helaas voor ons...vind het alleen wel een beetje vreemd dat ze doen alsof wij donderdag er niks van bakten..oke we hebben misschien niet de stijl om voor Lucien Foort te staan, maar dat hadden ze dan aan de demo's ook al kunnen horen zou je zeggen?!

Was iig een leuke avond vorige week..laten we het daar maar bij houden ;)

Grtz,
ElSandro!


Ja precies, dat slaat werkelijk nergens op. Laat in ieder geval wat horen, wel zo fantsoenlijk...

dj tha MO
quote:
email die ik gekregen had van dance society eerste
Hoi Peter,

bedankt voor de foto's helemaal te gek. Vindt het erg moeilijk om mensen natuurlijk te zeggen dat ze het niet hebben gehaald. Vond het erg gezellig dat je er bij was. Misschien weet je het al maar John Wooh heeft gewonnen. Het was een moeilijke beslissing. Ik vond op vrijdag bijna iedereen goed. Maar donderdag viel zeker af.

Ik hoop dat je even komt kijken met nieuwjaar.
Groeten,
Marcel, Mark en Joris
The Dance Society

quote:
email die ik stuurde naar dance society
jammer!
maar wat ben ik dan wel geworden :$ ??
laatste of 2de :??
ben wel benieuwd en wees eerlijk ;)
groetjes peter


quote:
email die ik gekregen had van dance society tweede
Hoi Peter dan zou ik even moeten kijken. Ik zit nu op kantoor en heb hier de lijsten niet bij de hand. Ik weet wel dat de mensen vrijdag hoger in de lijst staan als donderdag. Dit zijn de eerste drie:

1. John Wooh
2. Jacco @ Work
3. DJ Tha Mo
Groetjes,
Joris


quote:
email die ik stuurde naar dance society
nou ik ben 3de geworden dan
jacco @ work is die gast die na mij draaide???

van 10 tot 1 !??
i.i.g erg jammer en ik hoop wel dat ik redelijk draaide
ik zou ook graag de critics lezen :)
dus als je ook die hebt ??
groetjes


quote:
email die ik gekregen had van dance society derde
Hoi Peter,

Die heb ik maar niet bij de hand. Jacco heeft geen enkele fout gemaakt idem met John Wooh. Jij heb 1 kker perongeluk tegen de draaitafel aan gestoten en 1 keer teveel stof onder de naald als ik me nog goed kan herinneren. Dat zijn fout waar jij niets aan kan doen maar toch tellen ze een klein beetje mee.

Groetjes,
Joris

quote:
email die ik stuurde naar dance society
fair = fair inderdaad
dat van dat stof kon ik niks aan doen maar dat stoten is inderdaad erg stom!!! en ook nog eens als eerste impressie bij de eerste plaat ( nou ja tweede + intro)

jacco geen opvallende fouten inderdaad!
en
john was gewoon erg lekker :)....

maar voorderest was het dus oke het draaien :)
alleen de fouten van het aanraken
en de style was misschien ook het minst ( wat in het rijtje past van black hole of dat ook niet ?

greetz

quote:
email die ik gekregen had van dance society vierde
Peter moet zeggen dat het draaien erg goed en verder was ook je platenkeus erg top, was helemaal niets mis mee. Ook paste het in het rijtje van de DJs van de avond. Foutjes kun je altijd maken. Het is gewoon jammer. Het liefst zou ik iedereen laten winnen maar dat kan gewoon niet.
Kom je met nieuwjaar nog even kijken?

Groetjes,joris



Dus jah ik weet niet dat voorderest niemand is ingeligd lijkt mij wel ze zijn aardige gasten dus.......
en steeds had ik binnen 5 min. response (zat waarschijnlijk achter zijn computer):happy2:

maar goed ik vind het niet zo erg 3de uit de honderd / hondervijftig

ik deed net niet bitchy ofzow hoor :nervous:

groetjes
Partyhardy!
Nou ik lees het allemaal net pas. Ten eerste erg slap dat ze niet iedereen netjes de uitslag laten weten plus feedback :eyes: :conf:

De winnaar John Wooh heb ik overigens ook al eens horen draaien :) In City Lido te Groenlo, hij draaide toen voor Ronald van Gelderen. Goede dj en aardige vent. Hij draaide toen beetje "Remy"-achtige styl, klonk goed in ieder geval...

Het was inderdaad een toffe donderdag-avond, maar wel jammere uitslag! :( ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Privacy Statement