|
DJ Contest Breda (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Raymond |
Als ik dit zo lees is het niet helemaal professioneel gegaan met de beoordelingen en de uitslagen en het vermelden er van!!
Maar ik mag er niet over oordelen, want ik was er niet bij :D |
|
|
| Raymond |
Als ik dit zo lees is het niet helemaal professioneel gegaan met de beoordelingen cq. uitslagen en het vermelden er van!!
Maar ik mag er niet over oordelen, want ik was er niet bij :D |
|
|
| eieregooie |
| Jaja, 1 keer is wel genoeg :p |
|
|
| Phat B |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Ten eerste erg slap dat ze niet iedereen netjes de uitslag laten weten plus feedback :eyes: :conf:
|
idd erg jammer.
hoi trouwens, ik ben hier ook nieuw. Ik heb ook meegedaan met het demo's insturen en gek genoeg ben ik ook uitgekozen :happy2:
ik heb op vrijdag gedraaid en ik mocht als eerste. Errug kut omdat er geen publiek was (is moeilijk als interactie met publiek een van de beoordelingspuntjes is). Om 10 uur toen ik begon was er 10-15 man ofzo waarvan de helft personeel en organisatie. Later kwamen er ietsje meer bij (waaronder John Wooh en Tha Mo)
mn set ging niet slecht hoewel ik toch een paar foutjes heb gemaakt.
Hier is mijn playlist:
1. Laidback Luke - Celebrate us
2. Lee Cabrera - Shake it
3. Robbie Rivera - Make some noise
4. Afropeans - Everybody
5. Laurent Wolf - Afro-Dynamic
6. Melvin Reese - Strong Resemblance
7. Junior Jack - E Samba (Olav Basoski remix)
8. Phats & Small - Turn around (Olav Basoski remix) (ff een oude bekende tussendoor)
9. Rhythm Masters - Psycho
10. Hardsoul - 6Dah
11. Tomaz vs. Filterheadz - Lazy people
12. Robbie Rivera - Superdrum
13. Sidney Samson - It's all funked up (clubtech versie)
14. Tomaz vs. Filterheadz - Sunshine
Vrij funky dus. Ik vond Tha Mo ook best lekker, maar die fout viel nogal op ja, helaas. Die 3e heb ik nog n kwartiertje aangehoord maar die was wat mij betreft té diep (ze zochten iemand die wat rustiger draaide ivm draaitijd op de big bang). John Wooh heb ik helaas niet meer kunnen horen.
Ik heb die gasten ook gemaild, maar nog steeds niets gehoord.:rolleyes: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Phat B
14. Tomaz vs. Filterheadz - Sunshine
|
Das ook wel erg logisch dat je niet gewonnen hebt, je moet deze ook niet meer draaien! ;) |
|
|
| Phat B |
| quote: | | je moet deze ook niet meer draaien! |
Maar dat is natuurlijk jouw bescheiden mening :toothless |
|
|
| basd |
| Hee Tim, die plaat heb ik nog wel voor je, kopen? |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
De winnaar John Wooh heb ik overigens ook al eens horen draaien :) In City Lido te Groenlo, hij draaide toen voor Ronald van Gelderen. Goede dj en aardige vent. Hij draaide toen beetje "Remy"-achtige styl, klonk goed in ieder geval...
|
wat de neuk moest jij in city lido dan? daar gaat een normaal mens toch niet vrijwillig naartoe, behalve als RV er toevallig is ;) |
|
|
| iLLicit |
| quote: | Originally posted by Phat B
Maar dat is natuurlijk jouw bescheiden mening :toothless |
Het staat in ieder geval vast dat je je met zo'n plaat niet echt onderscheid van andere dj's. Ik bedoel, die draaide iedereen! En dat onderscheid, dat vernieuwen dat is nu juist zo belangrijk denk ik... |
|
|
| Phat B |
Dat is wel, maar wat is een plaat in een set. Ik draaide Sunshine omdat ik em na 1 jaar nog steeds lekker vind, omdat ie goed in de set paste en omdat ik vind dat ik in deze situatie een combinatie van bekende en onbekende platen wilde draaien.
dus daarom Sunshine...:tongue3 |
|
|
| DjRV |
jammer voor de TA'ers die mee hebben gedaan, maar laat het een motivatie zijn dat je toch zo ver al was gekomen. Gewoon lekker door gaan met je ding doen!!
leuk dat John heeft gewonnen, collega van steam-entertainment.com, John draait ook al een tijdje langer mee...
Alsnog petje af Blightly,Sander & the others,goed bezig ! (Y) |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
wat de neuk moest jij in city lido dan? daar gaat een normaal mens toch niet vrijwillig naartoe, behalve als RV er toevallig is ;) |
Ronald van Gelderen wasser:P
Moest er ook ff over nadenken hoor,kon me ook heel moeilijk t beeld van een rondspringende Onno in City Lido voorstellen |
|
|
|
|