|
Hoe ziet jou favoriete voetbal elftal eruit (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| quote: |
Excelsior trial for Takafumi Ogura 25 Apr 2003
The Asian invasion continues in Holland as Ere Divisie side Utrecht invite Japanese striker Takafumi Ogura for a week's trial. The 29 year-old in no unfamiliar sight in Holland after having turned out for Excelsior in the 1993/1994 season when he bagged a total of 15 goals for Feyenoords sister club. Ogura was also in Holland at the beginning of this year when he had an unsuccessful trial with Sparta.
|
|
|
|
| Optimus |
Mwhehehe, Ogura speelde dezelfde jaren daar:) Maar je hebt wel gelijk, Been was alleen maar aan het afbouwen daar toen:)
Je bent nog een reseverkeeper vergeten, die zoek ik wel voor je uit: Mark Zegers:D Excelsior had best aardige spelers 8-10 jaar geleden, zag ik net:)
Remco Heerkens
Prince Polley
Miroslav Stefanofic (die ex-topscorer van Volendam)
Raymond de Waard
Ferry de Haan |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Optimus
Mwhehehe, Ogura speelde dezelfde jaren daar:) Maar je hebt wel gelijk, Been was alleen maar aan het afbouwen daar toen:)
Je bent nog een reseverkeeper vergeten, die zoek ik wel voor je uit: Mark Zegers:D Excelsior had best aardige spelers 8-10 jaar geleden, zag ik net:)
Remco Heerkens
Prince Polley
Miroslav Stefanofic (die ex-topscorer van Volendam)
Raymond de Waard
Ferry de Haan |
mwhehe mark zegers heeft als ik het goed heb 2 x meegedaan ofzo; Heerkens is ook nog wel aardige voetballer, prince polley was toen ook al zwaar over zn top heen, stefanovic komt ook alleen door zijn slechte acties in mijn herinneringen voor, en ferry de haan was ook een goeie echte rotterdammer :)
in je lijstje ben je overigens nog Bram Marbus vergeten, wat toendertijd ook echt een goeie voetballer was :)
Ik blijf trouwens nog wel van mening dat het zonder Rob Baan een stuk slechter had gegaan :) |
|
|
| SnuggLe |
Heel het kampioenselftal van de Graafschap van 91/92 :D
Nah, effe serieus. Heb niet echt een favo elftal, wel mensen waar ik respect voor heb en mensen die ik graag zie.
Ik noem een Postma (oud keeper de graafschap), Paul Bosvelt, Raul, Kalou, Robbie Matthai, John Leeuwerik, Peter Hofstede etc :)
Ik kan nog wel even doorgaan.
Voetballers die zowel in als buiten het veld respect afdwingen vind ik oke, zoals Zoetebier met zijn project om tijgers te redden etc.
En een hekel heb ik aan van die schijtvoetabllers van een Wiltord en Barry van Galen etc. Bah!
En Witschge is de grootste eikel allertijden samen met John Van Loen.
Oh, en willen mensen die geen verstand van voetbal hebben buiten de thread blijven (HB bv!). (chinees/jappio: kom maar kom maar kom maar en zeg maar dat ik ook geen verstand van voetbal heb :D) |
|
|
| Remy D |
Lobont
Trabelsi Stam
Keane
Beckham V d Vaart
Zidane Nedved
Rooney
V Nistelrooy Makaay
Bank:
Buffon
Chivu
Viera
Ballack
Figo
Scholes
Cocu
Kluivert
Overmars |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Remy D
Nedved
|
Ah, die was ik vergeten. Dat vind ik denk ik wel DE beste voetballer ooit. Het is gewoon geil om die man te zien ballen. |
|
|
| Nook |
----------------- buffon -----------------
thuram - nesta - canavaro - roberto carlos
---- beckham - nedved - zidane - figo ----
---------- shevchenko - raul -------------
zoiets denk ik. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Nook
----------------- buffon -----------------
thuram - nesta - canavaro - roberto carlos
---- beckham - nedved - zidane - figo ----
---------- shevchenko - raul -------------
zoiets denk ik. |
LANDVERRADER!!!!!!!!!
NSB-ER!!!!!!!!!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Remy D
LANDVERRADER!!!!!!!!!
NSB-ER!!!!!!!!!! |
LoL! :D :D :D
Wat vinden jullie van dat gedoe met Kluivert???
Kopspijkers met Dikkie was btw GEWELDIG! :D
Vanavodn gaat PSV winnen, 4 x de Kerstman, eh..Kezman ;) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wat vinden jullie van dat gedoe met Kluivert???
|
Hij is duidelijk uit vorm, wordt op het moment alleen maar uitgejouwd door barca fans (Staat nog steeds droog dit seizoen en dan krijg je dit :( jammer) en dat is niet goed. Daarom vind ik het goed van Rijkaard dat hij met hem gaat praten of het niet beter is om een andere club te zoeken. Newcastle heeft intresse in hem. Het zou hem en en het Nederlands elftal goed doen als hij zijn oude vorm terugkrijgt. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Remy D
Hij is duidelijk uit vorm, wordt op het moment alleen maar uitgejouwd door barca fans (Staat nog steeds droog dit seizoen en dan krijg je dit :( jammer) en dat is niet goed. Daarom vind ik het goed van Rijkaard dat hij met hem gaat praten of het niet beter is om een andere club te zoeken. Newcastle heeft intresse in hem. Het zou hem en en het Nederlands elftal goed doen als hij zijn oude vorm terugkrijgt. |
2 miljoen moettie kosten.
Maybe moet de graafschap hem maar kopen :D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
2 miljoen moettie kosten.
Maybe moet de graafschap hem maar kopen :D |
Die 2 miljoen staat allang niet meer. |
|
|
|
|