return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Hoe ziet jou favoriete voetbal elftal eruit (pg. 3)
View this Thread in Original format
Nook
quote:
Originally posted by Remy D
LANDVERRADER!!!!!!!!!

NSB-ER!!!!!!!!!!



ok ok, een nederlander kan er wel bij.

in plaats van shevchenko dan dirk kuyt. een echte werker en gaat steeds beter draaien. toekomst van oranje en ik gooi hem er nu al gewoon bij. als dat geen patriottisme is :)
mr.marcello
quote:
Originally posted by Remy D
LANDVERRADER!!!!!!!!!

NSB-ER!!!!!!!!!!


DEUTSCHLAND ÜBER ALLES!!
Cosmic
quote:
Originally posted by Remy D
Lobont

Trabelsi Stam
Keane

Beckham V d Vaart
Zidane Nedved

Rooney
V Nistelrooy Makaay

Bank:

Buffon
Chivu
Viera
Ballack
Figo
Scholes
Cocu
Kluivert
Overmars


Een 2-5-3 opstelling? Apart, maar wel goede spelers voor de rest
Remy D
quote:
Originally posted by Cosmic
Een 2-5-3 opstelling? Apart, maar wel goede spelers voor de rest

De aanval is de beste verdedeging!!! :D

= Trabelsi = Stam

Zo zien ze er vanbinnen uit!! :D En kom daar maar is voorbij. :eek:
mr.marcello
quote:
Originally posted by Cosmic
Een 2-5-3 opstelling? Apart, maar wel goede spelers voor de rest


Volgens mij is het gewoon een 3-4-3 opstelling hoor... :rolleyes:
basd
Da's nog niet makkelijk zo'n team maken.. misschien ziet het er morgen wel weer heel anders uit trouwens..

-------------- Kahn ------------------
--------------------------------------
- Keane - Nesta -- Stam - R. Carlos --
-------------------------------------- Kezman
Juninho - Zidane - Rui Costa - Beckham
--------------------------------------
------- v. Nistelrooij - Raul---------


* beste doelman ter wereld in de goal (jammer dat het een Duitser is)
* ijzervreters achterin
* technisch zwaar hoogbegaafd middenveld
* scorende spitsen
* Kezman om achteraf het stadion schoon te maken (meneer de 'ster' :o )
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Da's nog niet makkelijk zo'n team maken.. misschien ziet het er morgen wel weer heel anders uit trouwens..


He Bas, ik mis Witschge en van Loen. :D
Dat Rui Costa erin staat is geen wonder, van die vent heb je toch een altaar? ;)
basd
quote:
Originally posted by SnuggLe
He Bas, ik mis Witschge en van Loen. :D
Dat Rui Costa erin staat is geen wonder, van die vent heb je toch een altaar? ;)

Alleen spelers die nu nog voetballen, dus geen van Loen..

Witschge heeft het helaas ook net niet gehaald, het was een ERG moeilijke keuze tussen hem en Kezman..
Remy D
quote:
Originally posted by mr.marcello
Volgens mij is het gewoon een 3-4-3 opstelling hoor... :rolleyes:

Het kan allebei, Keane hangt er tussen, maar hij is natuurlijk aanvallend ingesteld. :D

Maar we kunnen gewoon wel vaststellen dat Coach Remy weer ff het BESTE team heeft neergezet. :happy2: Denk niet dat iemand iets anders had verwacht. :disbelief

En verder Basd, Kahn is sinds zijn oogprobleem helaas niet meer de keeper die hij was en daarom staat hij bij mij geen eens wissel meer. Kahn van 2002 had zonder enige twijfel in mijn team gestaan.
basd
quote:
Originally posted by Remy D
En verder Basd, Kahn is sinds zijn oogprobleem helaas niet meer de keeper die hij was en daarom staat hij bij mij geen eens wissel meer. Kahn van 2002 had zonder enige twijfel in mijn team gestaan.

Ja hij wordt al wat ouder, maar is naar mijn mening toch nog steeds de beste..

Heb je em gisteren gezien, die redding op die actie van Giovanni 'ik denk dat ik het wel even zal maken tegen mijn oude club maar faal uiteraard hopeloos' Elber? Als je nog dat soort reddingen kan maken, ben je in mijn team welkom.

Had eigenlijk liever Schmeichel erin gezet, maar die kreeg ik niet achter zijn rollator vandaan gepeuterd..

Ries'79
mijn favo elf ziet er als volgt uit!

R. Stam

M. Adam M. Jol A.Mansveld M. Gentile

C. Lems L. Schoenmaker H.Otto

H. v/d laan R Hoogendorp J. de Jong


RARA bij welke club ligt toch mijn hart???? :crazy:
Cosmic
quote:
Originally posted by Ries'79
mijn favo elf ziet er als volgt uit!

R. Stam

M. Adam M. Jol A.Mansveld M. Gentile

C. Lems L. Schoenmaker H.Otto

H. v/d laan R Hoogendorp J. de Jong


RARA bij welke club ligt toch mijn hart???? :crazy:


Lems? Schoenmaker? Otto? Zijn die nog actief als voetballer, dcht het niet he....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement