return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Hoe ziet jou favoriete voetbal elftal eruit
View this Thread in Original format
Cosmic
En daarbij gaat het alleen om huidige actieve voetballers voor de duidelijkheid.

Mijn favoriete elf:

Buffon

-------- Roberto Carlos----Cannavaro---------Stam------Helguera

-------------Keane----------Zidane-----------Beckham-------

---------V.Nistelrooij-------Ronaldo----------Henry------


Over Trabelsi ben ik nog niet zeker, maar kweet momenteel even geen andere....

//edit: Helguera ipv Trabelsi
Freezel
In Championshipmanager-termen :D :

GK: Casillas
RB: Trabelsi
RCB: Stam
LCB: Chivu
LB: Silvestre
RM: Beckham
CM: Keane
AM: Van Der Vaart
LM: Giggs
FW: Van Nistelrooij
FW: Henry
DJ_Massive
11 koeien in de wei

MeuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhH!
Partyhardy!
quote:
Originally posted by FunkySimon
-------- Tiesto----Armin ---------Paul van Dyk------Markus Schulz

-------------Monika Kruse---------------Ferry Corsten-------

---------Michel de Hey-------Dave Clarcke----------------Marco V


ja je bent dance addict of niet he :rolleyes: :D


Waar zijn Gabriel & Dresden man! toch niet op de reserve bank he?! :p
HBtje
Hoe mijn favoriete voetbal elftal eruit ziet....
hmmm moeilijke vraag....
ok makkelijk antwoord, kijk maar naar het duitse nationale elftal

























:tongue3
Optimus
Buffon

Trabelsi Stam Roberto Carlos

Beckham Vieira Zidane Giggs

Henry Van Nistelrooy Raul


bank:
Kahn
Chivu
Van der Vaart
Nedved
Henry

Jaap Stam lost het wel in zijn eentje op achterin:cool: middenveld met aanavllende spelers over de vleugels en een spelmaker en een breker. En aanval een soort fantasieaanval (volgens mij lopen ze alledrie elkaar in de weg in het centrum van de aanval:p).
zoiets, zou het wel zijn... al zou ik het liefst iets van 3 elftallen willen maken:p
Cosmic
quote:
Originally posted by Optimus



Henry


bank:

Henry



Kwist niet dat Henry nog een voetballende broer had;)
Optimus
ow ja, zet dan maar Shevshenko op de bank:)
djcedric
quote:
Originally posted by FunkySimon
-------- Tiesto----Armin ---------Paul van Dyk------Markus Schulz

-------------Monika Kruse---------------Ferry Corsten-------

---------Michel de Hey-------Dave Clarcke----------------Marco V


ja je bent dance addict of niet he :rolleyes: :D


huh:conf: dit zijn er maar 9! je bent de keeper vergeten *djjean en de diepste spits *carl cox :haha:
Jappio
GK: Moens

D: Sjakie Polak, Peter van der Berg, Steve Olfers, Christian Gyan

MF: Said Boutahar, Thomas Buffel, Patrick Mtliga, Damiën Hertog

AF: David Connolly, Craig Bellamy


Op de bank:

Takafumi Ogura
Ellery Cairo
Michel Breuer
Brian Pinas


Toelichting:

Ik heb gekozen voor spelers met een Rotterdams (lees: met een Excelsior) verleden, en ik weet zeker dat dit team aardig zou meedraaien in de HCE :) Bellamy heb ik er maar bijgenomen omdat imo dit 1 van de beste aanvallers in de wereld is! Lijkt me bovendien een goed aanvalskoppel met Connolly vormen, beweeglijk en dodelijk snel!

Optimus
Ogura! Das echt lang geleden, geloof alweer een jaartje of 10:) En waarom staat Mario Been er niet in?:D
Jappio
quote:
Originally posted by Optimus
Ogura! Das echt lang geleden, geloof alweer een jaartje of 10:) En waarom staat Mario Been er niet in?:D


mwhehe ja je moet een keuze maken, en aangezien Mario heeft afgebouwd bij excelsior, en dat dat bovendien 1 van de slechtste jaren uit de geschiedenis van excelsior is geweest, heeft deze speler niet genoeg gedaan om in mijn elftal te komen ;)

Ik kan het nog overwegen natuurlijk om m naast me op de bank te zetten als assistent :)

En Ogura, ik hoorde dat ie van de zomer op proef was bij soarta, en het pleit voor m dat ie daar niet is gaan ballen :) vandaar dat ie bij mij af en toe op de bank mag zitten (hij schoot er dat seizoen toch 15 in gloof ik :))
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement