return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Waar gaat het heen met dit holland forum!?
View this Thread in Original format
tango
Jezus mensen, waar is de vriendschappelijke tijd gebleven die er in het begin van het forum altijd was?

In (bijna) elke thread die ik nu open is er wel gezeik of hebben er mensen een conflict met elkaar en moeten ze iedereen erbij betrekken. Dit gaat gewoon nergens meer over. Ik kom hier niet om geklaag te horen dat je kat vanochtend gekotst heeft ofzo, maar om over muziek te lullen, met trance bovenaan.

Het is maar goed dat ik woensdag voor 15 daagjes op vakantie ga, dan ben ik er effe tussenuit. Ik hoop dat het allemaal weer een beetje rustig en friendly is als ik terugkom, dan hoef ik tenminste geen nieuwe site te vinden om mn verslaving te stillen ;)

maar kom, wees een beetje friendly tegen mede ta's.......

grtz,
TNG
Miss Proximus
Neej!!!!!!!! Ga alsjeblieft niet voorgoed weg..want dan blijven er echt alleen maar @!$#%!*&@% over......het roer moet idd om :)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by tango
Jezus mensen, waar is de vriendschappelijke tijd gebleven die er in het begin van het forum altijd was?

maar kom, wees een beetje friendly tegen mede ta's.......

grtz,
TNG


Helemaal mee eens...Maar het zijn die nieuwelingen die hier een beeetje de boel aan het verpesten zijn...

GReeTZ
Henkie_henk
Julie hebben gelijk.. maatregelen worden genomen.. ook tegen de newbies..

Zelf ook geen zin in.. blik komt al eerder terug.. en hij is BOOSSS zei die :)

Niet weggaan die hard harde kern ta's! julie make t holland forum tot wat het is..

Laat iedereen ff lekker ze pilletje nemen (ik ook ;-) zodat t wat rlxter wordt.. :D
Jukx
Hahaha... ja je hebt helemaal gelijk!! maar toch kan ik er wel om lachen eigenlijk... het moet alleen niet al te lang gaan duren.
Ik ben alleen bang dat het nog wel even gaat duren... de sfeer is namelijk nogal "explosief" vind ik.
Maaaarja, we zien ut wellllll.
Henkie heeft in ieder geval zn handen vol! :D
!_PeTrUs_!
Ach, straks is de vakantie weer over en dan zit ik hier nog mar 1x per week...
Jukx
ohoh! Henkie_Henk wordt een beetje op zijn nummer gezet door cenobite in de "Mijn mening over Sensation 2001" thread... ik volg de tweestrijd met spanning!

Hehe, als dit een echte gemeenschap was geweest en geen digitale/cyber-gemeenschap dan hadden we nu echt van een REVOLUTIE kunnen spreken met al die rellen en onlusten in het forum. Ik vind het wel grappig allemaal! hoop alleen wel dat het goed af gaat lopen! :eek: :eek: :eek: :eek:
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Jukx
ohoh! Henkie_Henk wordt een beetje op zijn nummer gezet door cenobite in de "Mijn mening over Sensation 2001" thread... ik volg de tweestrijd met spanning!

Hehe, als dit een echte gemeenschap was geweest en geen digitale/cyber-gemeenschap dan hadden we nu echt van een REVOLUTIE kunnen spreken met al die rellen en onlusten in het forum. Ik vind het wel grappig allemaal! hoop alleen wel dat het goed af gaat lopen! :eek: :eek: :eek: :eek:


hehe, dies ook al geclosed!!!
Glaniskanis
Tango
je hebt helemaal gelijk jonge

Ik probeer de sfeer al een beetje te sussen op Efnet (Iedereen kom ook het is leuk en nog belangrijker je krijgt een Auto-Op van me, zo is dat niet fijn :D:D:D:D:D:D)
Maar die sfeer is nu wel chill
My work is done :p

I have a dream.....
En die dream is nog niet verwezenlijkt

Hopelijk wordt (ja met dt omdat het toekomstige tijd is: Stam + T) iedereen een beetje relaxter weer
Zodat we het weer over het main ding kunnen hebben hiero
Muziek!!!


Greetz,
Glaniskanis
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Glaniskanis


I have a dream.....
En die dream is nog niet verwezenlijkt



haha jouw dromen kennen we liever niet

!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Glaniskanis


Hopelijk wordt (ja met dt omdat het toekomstige tijd is: Stam + T) iedereen een beetje relaxter weer
Zodat we het weer over het main ding kunnen hebben hiero
Muziek!!!


Greetz,
Glaniskanis


MUZIEK!! Oh, ik dacht dat dit een SEX-Forum was...GVD, al m'n vunzige posts voor Jan met de korte achternaam.
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Henkie_henk


haha jouw dromen kennen we liever niet



Haha
sjezus dat is ook jouw Sport #1, mij proberen te dissen ;)
Jammer genoeg lukt het vaak ook nog
Ik moet maar eens ff een ontsnappingsclausule vinden om die sjit ongedaan te maken ;)


Greetz,
Glaniskanis
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement