return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
1-3-0-0-0 !-!-!-!-!-!-!-!-!
View this Thread in Original format
Hell_Copter
זה הפוסט ה 13000 שלי פה :D

כבוד!! :D
Eitan E
13000
זה מטורף
:eyespop:
יש מישהו מכל הפורומים ששלח יותר פוסטים ממך

?
KosmiK-G8
באמת כבוד....

אז מה דעתך בתור מוד

להתחיל לעבוד

ולדאוג שטרדים כאלה לא יהיו עוד


סתם אחי....
נתקפתי במצב רוח לחרוזים..
חוץ מזה מה כבר אפשר להגיד על זה...

עד 120..?
DjChook
רועי מזל טוב

תגיד לי אתה מתכוון להשאר מוד יחיד ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
רועי מזל טוב

תגיד לי אתה מתכוון להשאר מוד יחיד ?


לא יודע עוד
אני צריך לבדוק אם מורן יקום לתחייה בקרוב או לא..
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לא יודע עוד
אני צריך לבדוק אם מורן יקום לתחייה בקרוב או לא..


למה מה קרה למורן.?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
למה מה קרה למורן.?


במשפט אחד
אכזבה!!!

סתם...הוא מת אחי!
לא ידעת??
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
במשפט אחד
אכזבה!!!

סתם...הוא מת אחי!
לא ידעת??


אני יודע שהוא היה חולה באפופטיגמה ברזרק אבל לא ידעתי שזה עד כדי כך נורא
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אני יודע שהוא היה חולה באפופטיגמה ברזרק אבל לא ידעתי שזה עד כדי כך נורא


כן אחי זה היה אפילו יותר נורא מזה
לפחות הוא מת בלי לאמר מילה לאף אחד...
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כן אחי זה היה אפילו יותר נורא מזה
לפחות הוא מת בלי לאמר מילה לאף אחד...


כן טוב
אני ילך לישון....
נקווה שאף חייידק קטלני שכזה לא יתקוף אותי

HyPeRSoNiC
אחי
אתה צריך עיסוק! יא חרשן!!!!!!!!!!
13 אלף!? אחי זה מטורף

אבל מזל טוב :happy2:
Biondo
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אחי
אתה צריך עיסוק! יא חרשן!!!!!!!!!!
13 אלף!? אחי זה מטורף

אבל מזל טוב :happy2:


רגע רגע רגע

האם אני קורא רמיזה על כך שאין כאן חיים למישהו?

:tongue3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement