|
Jake's Spooky Spook Halloween! Madly, nutty, dreadfully funny
|
View this Thread in Original format
| jake |
Spökelispöklikt kulig, gastronomiskt gastligt och spritligt spirtitus
andligt blir det.Gå man ur huse och delta i årets mest avslappnade
galenskap!!! April och Jake bjuder på galen fest och
firar av vecka44.com 2 års dag den 31 oktober. Fett med ljud och
ljus släpas till klubben för att stimulera hörsel och syn maximalt.
Band of Brothers inleder den musikaliska resan genom den kalla natten
med sköna breaks, svävande beats och värmande vocals..
JdotP och Özgur Can tar över rodret och kör vidare in mot
drivande och stimulerande slingor och ger alla ett hopp om en ljus
och glad framtid, ända tills mondaybars Johnny Boy drar med alla in
i mörkret med brutala och svettiga vax.. De som överlever natten
kommer aldrig att vara sig själv igen..
LINE UP:
Johnny Boy
JdotP och Özgur Can [B2B!]
Band of Brothers (Rouzbeh Delvari, Omid, Özgur Can)
TIDER:
18-22 Afterwork, Crazy lounge set med Band of Brothers
22-03 Klubb klubb klubb med Jdot, Can och Johnny
Fri Entré till 22.00, därefter 60:- (Utklädda kommer in gratis hela kvällen)
Lokal: April (Jakobsgatan, bakom Gallerian)
April i Gallerian
Jakobsgatan
18.00-03.00 med fri entré fram till 22.00 därefter 60,-
Grymt bra priser i baren fram till 22.30, därefter lika bra priser som innan
Något mer? Jo, missa inte invigningsfesten av det som kommer bli en av Stockholms tuffaste klubbar. You will fall in love with April.
OCH DU! Utklädda kommer in gratis, så klart!
SES DÄR? |
|
|
| Proximus |
| se till att komma dit alla ni som kan, grymma tracks lovas, allt från prog till tribalt och vi ska försöka smyga in lite trance också.. ivarjefall jag och özze :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by jake
Grymt bra priser i baren fram till 22.30, därefter lika bra priser som innan
|
hehehehehehe..... så borde det vara på alla ställen...
fan att man inte bor i sthlm för annars hade jag nog kommit :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| He he Jake du e ju för skön... med sånt sälj snack kan man ju bara inte banga... om inte annat får man värma där liksÅm... :) |
|
|
| zamson |
jake :)
låter najs man.. jdot, omid, rouz o can på samma fest borde bli skoj man :) |
|
|
| jake |
Well, en av Stockholms absolut bästa DJs har slutit upp till Spooky Spook Halloween den 31 Oktober.
Låt mig stolt presentera:
JOHNNY BOY
3 Skivspelare
01.00-03.00 |
|
|
| zamson |
| okej :) är inte johnny boys största fan direkt.. men klart man kommer ändå :D |
|
|
| jake |
Band of Brothers inleder den musikaliska resan genom den kalla natten med sköna breaks, svävande beats och värmande vocals..
JdotP och Özgur Can tar över rodret och kör vidare in mot
drivande och stimulerande slingor och ger alla ett hopp om en ljus
och glad framtid, ända tills mondaybars Johnny Boy drar med alla in
i mörkret med brutala och svettiga vax.. De som överlever natten
kommer aldrig att vara sig själv igen.. |
|
|
| Gaby |
Johnny Johnny Johnny!!! Fan Jaky där satt den!!!
Johnny Boy är ju bara BÄST!!!! Nu blir det verkligen fest! |
|
|
| Proximus |
så jag tycker att ni alla som kan ska komma, det är billigt (60 bara), det är grym musik och det bästa av allt är att ni stödjer ung talang i sverige, stödjer ni såna här fester så stödjer ni också tanken att envio, endre och resten av killarna också ska kunna få möjligheter att spela på klubbar i stockholm och bygga upp ett namn.
om vi behöver er och era polare mycket så är det faktiskt nu, och för att göra worth your while, säg till om ni har några önskemål så ska jag försöka spela det, håll er bara snälla till prog trance eller klassisk trance, även om vi kommer köra några riktiga trance dängor :)
så om ni har några önskemål så ska jag se vad jag kan göra och försöka spela det också, kom gärna upp och hälsa också, alltid kul att snacka med entusiaster :) |
|
|
| zamson |
| sorry proxi men jag hänger inte med i svängarna...vad har du för djnamn? |
|
|
| Can |
pråximüs aka Omid
kommer bli grymt på fredag ! seee yaaaaaaaaaaal theeeeere :whip: |
|
|
|
|