return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Invited 6: Tiësto + Danny Rampling + Marnix (4 Uur) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Kakao
Ja, ik was eigenlijk meer op zoek naar wat tracklists van de beste man Rampling. Hier op tranceaddict was niks te vinden en google bracht ook geen uitkomst.

Maar ja, zal het 4 december vanzelf wel zien denk ik ;)
basd
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ga jij wel dan?

Lijkt me wel erg gaaf in ieder geval, ik maak wel effe aparte thread, kunnen ze hier weer over Tiesto verder gaan :)
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Kakao
Cruiseterminal is echt zo'n ruk locatie :whip: :whip:

Hoezo dat? het is echt een super lokatie! :tongue3 :cool:
en over dat geluid dat kut was, vooraan was het goed te doen! ik heb er echt geen last van gehad :)
Kakao
Tsja, ik stond ook vooraan. Nog steeds niet al te best ; verder vond ik het maar een grote kale zaal eerlijk gezegd. Opzich ligt het gebouw daar prachtig aan de brug en het design van het gebouw zelf vind ik ook erg mooi ; alleen een beetje sfeerloos naar mijn mening.

Wat dat betreft is de Panama vele malen beter! Weet niet of je daar wel eens geweest bent? Neem aan van wel?
Partyhardy!
Nope, nooit in de Panama geweest helaas, dus daar kan ik niet over mee praten. Ik vond het kwa kaalheid meevallen en kwa grote helemaal en de dj-booth was lekker dicht bij het publiek :) anywayz, Panama is dus sfeervoller? ik ga er in ieder geval 4 december heen dus ben benieuwd! :cool:
Kakao
Tsja, bij de derde editie stond Tiesto gewoon op ooghoogte; maar dat was niet te doen met alle mensen die zonodig wat van hem moesten en een of andere trut gooide nog een drankje over z'n cd's platen e.d. Dat zit er echt niet meer in!

Bij de tweede editie stond ie ook daar maar was het om de booth afgezet meen ik me te herinneren. Dit werkte best goed volgens mij! Dus iets verder weg, maar nog steeds even hoog!

-edit ;Volgens mij gooi ik het allemaal een beetje door elkaar, kan me niet precies herinneren bij welke invited's ik nu wel en niet ben geweest.
Raymond
quote:
Originally posted by FunkySimon
nou bij de invited in augustus stond tiesto op dat balkon en dit was niet echt geweldig moet ik zeggen.
Ik wil niet zeggen dat tiesto heel dichtbij moet staan zodat iedereen zich als een grouppie gaat gedragen, maar meer dat als ie wat meer tussen de mensen staat is sfeer gewoon speciaal vond ik.
Bij de cruise ternminal was dat goed geregeld. je kon zowel van voren als via een podium aan de achterkant goed zien wat tiesto allemaal aan het doen was, en zen reacties van het publiek maar het was hoog genoeg dj booth om niet irritaties tijdens het draaien te krijgen..:D

Ik wordt de laatste tijd een beetje ziek van dat BrEeZaH gedoe rond Tiesto :mad:

Geef mij maar weer de tijd dat een DJ rustig in een hoekje anoniem z'n plaatjes stond te draaien!

Volgens mij gaat de uitdrukking van Faithless "God is a DJ" steeds meer in het straatje van Tijs vallen....
Remy D
Allebei de locaties zijn goed, alleen in Panama hangt veel meer sfeer. En is wat kleiner en toch naar mijn mening leuker daardoor.
total woot
Fock he! nou moet ik dus wel naar Panama (moet wel kunnen vergelijken natuurlijk :D)

Ik ben dus zeer waarschijnlijk op allebei te vinden :p
Donna
Tiesto (of maybe heeft ie iemand die zn zaken verzint voor m) is een erg slimme dude.
Constante trendsetting en das heel goed mogelijk als ze je zo lekker blijven immiteren...

Hijs steeds weer degene die met nieuwe dingen komt waarbij het "housevolk" altijd weer van te voren met opgetrokken wenkbrauwen en een zuunig bekkie staat af te wachten...
En steeds weer flikt deze weledele DjTijs het om het publiek te prikkelen op positieve manier waardoor vooroordelen dik de grond ingaan,zoiets heet toch echt gewoon respect afdwingen zonder negative force te gebruiken en is gewoon kwaliteit bezitten.
Tijs is daardoor in feite gewoon altijd weer de nummer 1 Dj (dan praat ik over nederland in de eerste plaats)want andere Dj's kunnen dit gewoon niet doen omdat het imiddels zo gegroeid is dat men dat van hen ook niet zo zou aannemen denk ik.

Hij is zeer stabiel op een flink voetstuk geplaatst en een goeie die m daarvanaf krijgt;)

Tim81
Ik heb er in ieder geval zin in en ben vanavond gewoon weer van de partij in Panama! Volgende week gelijk maar weer een kaartje halen voor Gold Edition (Rotterdam Cruise Terminal)...
Dj Lex
Zo heb ze ook beide en heb er mega veel zin in :D

Kijken of hij ze revolution setje kan overtreffen :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement