return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Invited 6: Tiësto + Danny Rampling + Marnix (4 Uur) (pg. 3)
View this Thread in Original format
ambs
ik ben hier ook bij, heb er niet echt zin in, maar goed... wel om m'n vriendjes en vriendinnetjes te zien :D
Dj Lex
quote:
Originally posted by ambs
ik ben hier ook bij, heb er niet echt zin in, maar goed... wel om m'n vriendjes en vriendinnetjes te zien :D

Hoe lang blijf je eigenlijk nog in NL?
ambs
tot woensdag... alweer bijna naar de warmte
Miss Proximus
veel plezier allemaal :)

ik zal aan jullie denken als ik met een piña colada op het strand lig..oh nee. ik ben aan het werk tijdens invited

lol :D
Remy D
Vind het dus echt zo kut dat ik er vanavond nie ben!! Maar de gene die wel gaan iedergeval veel plezier gewenst!!
Partyhardy!
Heb er zin in! :crazy:
ArisE2 en ik gaan zo vertrekken! :cool:
Partyhardy!!! ;)
emre
.. Tim81 en Emre representing Zwaag !! ;)

Klinkt wel lekker hier bij Marnix en Rampling = :toocool: :) !!
Zometeen 3 uur ' Gouden Tijsje' :crazy: (als hij de boel heel houdt ;) !!
basvh
ik zag partyhardy daarnet door school lopen. Echte bikkel hoor, feesten en dan gewoon toch naar school gaan
Jappio
quote:
Originally posted by basvh
ik zag partyhardy daarnet door school lopen. Echte bikkel hoor, feesten en dan gewoon toch naar school gaan

dat zullen niet echt veel uurtjes slaap zijn geweest dan :D
SnuggLe
Maareh..hoe was het nou??

Partyhardy!
quote:
Originally posted by basvh

quote:
Originally posted by Jappio
dat zullen niet echt veel uurtjes slaap zijn geweest dan :D

haha :p inderdaad zeg! ik was om half 9 terug uit Amsterdam, snel ff douchen en toen om 9uur alweer les! :crazy: geen minuut geslapen dus, dus ik kruip nu zo snel mogelijk, welverdient mijn bedje in! :) :cool:

maar ik zal nog even laten weten hoe het was;

Rond kwart over 11 al binnen. Kwamen meteen bij binnenkomst Emre en Tim al tegen :) Van Marnix niets gehoord want meteen naar de andere zaal gelopen waar Danny Rampling bezig was. Ik vond hem niet echt sterk draaien oftewel; gewoon ruk, beetje clubby/proggie, af en toe natuurlijk wel een lekker plaatje maar gewoon niet mijn ding helaas.
Toen om 1 uur al (gelukkig :) ) Tiësto! en toen Lex, Tijs, Robin en ik naar de dansvloer liepen was het daar dus stampesvol! :( natuurlijk kun je dat verwachten maar Tijs en ik hadden bijna zoiets van "hmz, dit is niet meer leuk" maar gelukkig (zoals bijna altijd) nam het volk op de dansvloer snel af en na een half uur was het goed te doen aldaar! :cool:

Toen kon het feest echt beginnen voor mij en het was ook weer een Invited die ingelijst mag worden! Super set van Tiësto! heerlijke onbekende opener, en ook die top plaat van Portishead kwam in het begin voorbij! :tongue3
En toen ineens 2 suuuuuper tunes achter elkaar! :crazy: heel die zaal uit zijn plaat! zo VET! :cool: weer 2 beauty's om naar uit te kijken! :) Verder gewoon erg goede set van Tiësto en ook erg leuk en ouder publiek! :) Top dus!

als laatste plaat draaide hij Agoria - La 11eme Marche (Phil Kieran Remix) :crazy: en een super avond was weer teneinde!

Samengevat dus; Suuuuuper feest! :)
Tim81
Goeiemorgen! Ik heb er voor gekozen om niet rechtstreeks naar school te gaan, maar gewoon mijn bedje in te duiken na afloop van Invited!
Wat een bekenden gisteravond in Panama, naast diverse TA liep ik ook vele Birmingham-gangers (Tiesto Solo, morgen exact een jaar geleden) en natuurlijk vele andere Tiestoholics.
Tiesto had gisteravond een rijk gevulde platenkoffer mee, zoals Partyhardy al vermelde draaide hij enkele nieuwe pareltjes. Daarnaast heb ik diverse toppers voorbij horen komen, zoals: Mark Norman - Phantom Manor, Fairlight Distriction, Zero - Emit Collect en Portishead - Roads. Telkens blijkt dat Radiohead - Street Spirit en Underworld's Born Slippy het nog steeds op elk feest goed doen!! Helaas maakte Tijs zich er af en toe ook makkelijk van af door gewoon Traffic en Katana - Tribal Shock te draaien.
Ondanks de formidabele platenkeuze heeft hij weleens een betere opbouw in zijn set gehad en ook technisch zaten er wat foutjes in. En net als afgelopen zaterdag in Gatecrasher kreeg Tijs ruzie met de apparatuut. Omdat zijn plaat oversloeg moest hij de plaat stoppen en op de andere tafel verdergaan... Gelukkig liet hij ditmaal de boel heel en hebben we nog tot een uur of 4 kunnen feesten. Het was een zeer geslaagde avond (al moet ik zeggen dat Armin vrijdag in de Asta beter was!) en ik ben zeker in Rotterdam van de partij voor Invited Gold Edition. Heb alvast maar een mooi postertje meegenomen, zodat ik alvast kan wegdromen bij Pete Tong en Tiesto in de Rotterdam Cruise Terminal
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement