|
Invited 6: Tiësto + Danny Rampling + Marnix (4 Uur)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
| quote: | Nieuwsbrief, 23-10-2003
You're Invited by Tiësto and Danny Rampling!
Op donderdag 4 december 2003 vindt alweer de zesde editie plaats van Invited in de vertrouwde thuisbasis, Panama te Amsterdam. Dit keer zal Tiësto zijn avond compleet maken met niemand minder dan Danny Rampling, die een exclusief drie uur durend optreden zal verzorgen! Deze Engelse top dj is een pionier van het eerste uur, en behoort absoluut tot de gevestigde orde van de internationale dance scene. Tot en met 2002 had hij gedurende 6 jaar op zaterdagavond zijn eigen populaire show op Radio One van BBC. Momenteel reist Danny Rampling de hele wereld over, van Tokio tot Moskou, van New York tot Ibiza en binnenkort komt hij dus ook naar Amsterdam! Samen met Tiësto zullen ze garant staan voor een unieke combinatie van muziekstijlen en een onvergetelijke avond.
De studio van Panama wordt ditmaal eigen terrein van dj Marnix. Deze dj heeft in de loop der tijd een grote bekendheid opgebouwd met zijn eigen feesten T-Dansant en Rise en stond dit jaar op Sensation, voor maar liefst 40.000 toeschouwers! Vanaf 11.00 uur zal hij een vier uur durende set gaan draaien!
De show begint om 21:00 uur en we adviseren iedereen om zo vroeg mogelijk te arriveren.
De officiële sluitingstijd is 03.00 uur, maar met een flinke toegift van Tiësto hoef je dan voorlopig nog niet naar huis. De voorverkoop start zaterdag 25 oktober, op onze website kun je achterhalen waar de felbegeerde kaarten te verkrijgen zijn.
Invited for dinner
Invited begint zoals velen weten al vroeg op de avond. Om 19.00 uur gaat ons restaurant open waar we een heerlijk drie gangen keuze menu op de kaart hebben staan, die speciaal voor deze avond door de nieuwe chef kok van Panama met trots is samengesteld. Het menu wordt volgende week gepresenteerd op onze website. Wie bij dit sfeervolle Invited diner wil zijn zal snel moeten reserveren door telefonisch contact op te nemen met de receptie van Panama (0203118686). Je kunt ook een e-mail sturen naar [email protected] onder vermelding van je naam, telefoonnummer, het tijdstip en het aantal personen waarmee je wilt aanschuiven. Het drie gangen keuze menu kost slechts 30 Euro p.p.
Cruise Terminal Rotterdam
Degenen die op 25 september aanwezig waren bij onze eerste Invited in Rotterdam kunnen beamen dat dit ongetwijfeld een bijzondere avond was. De locatie is nu eenmaal zeer indrukwekkend en leent zich perfect voor dit concept. Zowel de hoofdzaal als het restaurant heeft een prachtig uitzicht over de Maas, de Erasmusbrug en skyline van Rotterdam wat natuurlijk allemaal bijdraagt aan de sfeer. Op onze website staan al enige tijd vele foto's en sinds kort een nieuwe video. Uit de vele reacties die we hebben gekregen naar aanleiding van deze avond is gebleken dat Invited in Rotterdam zeker voor herhaling vatbaar is. Om de wensen van onze gasten tegemoet te komen zullen we op 29 januari 2004 terugkeren naar Cruise Terminal Rotterdam voor een speciale editie. Wat die avond zo speciaal zal maken wordt binnenkort bekend gemaakt via de nieuwsbrief en de website. De voorverkoop voor de zevende editie van Invited zal op zaterdag 6 december van start gaan.
Tiësto, number 1 dj in the world!
Bijna een jaar geleden kwam Tiësto terecht op de nummer 1 positie van de toonaangevende en alom gerespecteerde Engelse DJ Mag top 100, waarmee hij de status van beste dj ter wereld kreeg. Inmiddels zijn de stemmen geteld voor de top 100 van 2003, die op 1 november gepubliceerd zal worden in DJ Mag. Als Tiësto zijn titel behoudt, schrijft hij geschiedenis aangezien het nog nooit eerder is voorgekomen dat een dj twee jaar achter elkaar op nummer 1 staat. Het is nu een kwestie van afwachten.... |
Kreeg ik net in me mail, kweenie of hier al een post van was... bij deze :D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | | zullen we op 29 januari 2004 terugkeren naar Cruise Terminal Rotterdam voor een speciale editie |
:eyes: :tongue3 |
|
|
| HaZZa |
yup yup!!!
word vast weer een vet feesie,, 1e gemist, sins de 2e altijd de moeite waard om heen te gaan!! :crazy: :crazy: |
|
|
| Freezel |
| Klote dat ik erg belangrijke herherherhertentamens heb die dag erna :( |
|
|
| Jappio |
| 29 januari hou ik bij deze vrij |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
:eyes: zooww ik ben niet zo geintresseerd in die invited 4 december, maaar ik ben blij dat de organistatie heeft gemerkt dat de cruise 10x beter is!
En het wordt weer een speciale editie, ben benieuwd wie ze uitnodigen!
:D |
Qua sfeer en intimiteit vind ik Panama een leukere locatie. |
|
|
| SnuggLe |
4 dec ben ik er ook zeker neit bij, maar wel vet dat ze het weer in R'dam gaan doen!
29 januari: met Armin, wedden? :D |
|
|
| Kakao |
Cruiseterminal is echt zo'n ruk locatie :whip: :whip: Ga ik waarschijnlijk niet heen, of het moet wel heel speciaal zijn. Armin draait denk ik niet opbouwend genoeg om voor Tijs te draaien, simpelweg te hard.
Danny Rampling heb ik nog nooit van gehoord eerlijk gezegd, hoewel hij zo te zien wel in veel grote clubs gedraaid heeft. Nogal een legende op Ibiza schijnt t. Iemand nog wat meer info over deze snuiter? |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Kakao
Danny Rampling heb ik nog nooit van gehoord eerlijk gezegd, hoewel hij zo te zien wel in veel grote clubs gedraaid heeft. Nogal een legende op Ibiza schijnt t. Iemand nog wat meer info over deze snuiter? |
www.dannyrampling.co.uk (zoeken is echt niet zo moeilijk, zelfs ik kan het)
House DJ, heb em een keer live gezien (Impulz Outdoor 2002) en dat was wel lekker, nogal een energiek mannetje achter de draaitafels, maar draaien kan ie wel aardig.. Hij draait ook op Groove City 22 november, kan daar alvast wel eens even gaan scouten :)
Wel verrassend dat Tiesto hem erbij haalt.. Tis nou niet echt de stijl die Tiesto de laatste tijd draait.. Maar goed hoe dat uitpakt merken jullie vanzelf wel.. Ik zal er niet zijn. De dag erna geeft Liebing trouwens een solo in de Las Palmas.. Bram? Tim? Tin? |
|
|
| Kakao |
| Ja, die site had ik ook nog wel gevonden. Alleen vol info staat die site nou niet bepaald, zeg maar 0.0. |
|
|
| basd |
Tsja, tis maar net wat je wil weten, biografie, discografie (ook op www.discogs.com/artist/Danny_Rampling ), agenda, staat er allemaal op..
Wil je weten hoe ie draait / wat ie draait, zoek je een liveset of CD..
Of wees iets specifieker :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Ik zal er niet zijn. De dag erna geeft Liebing trouwens een solo in de Las Palmas.. Bram? Tim? Tin? |
Dont know, ik las het ook al. Lekker dichtbij in ieder geval. Maar even kijken hoe ik met mijn geld zit enzo, plus het is al druk zat met feesten dan (week ervoor maybe Nexus of Armin, week erna Sasha).
Ga jij wel dan? |
|
|
|
|